לא שמעתי בעצמי, אבל חברה סיפרה לי

RenanaD

New member
לא שמעתי בעצמי, אבל חברה סיפרה לי

שבחדשות של גלי צה"ל אמרו ספוילר על "האנטומיה של גריי"?!...
 

o0Invisible0o

New member
אוי כן זה מסביר. אז


מה חשבתן על הפרק?
אני אישית סבלתי והתעצבנתי וכעסתי אבל בתכלס? זו הייתה דרך ממש טובה ופרק ממש טוב להרוג את דרק בו.
כאילו, לתת לו להיות הגיבור שמציל את היום, להדרס על הדבר הכי מטומטם כי...ככה זה בחיים ואז להגיע לבית חולים הכי מתסכל והאירוניה היא שהוא ניורולוג...שלא עושים לו סריקת מוח, שזה כל מה שהוא צריך כדי לאתר את הדימום. זה היה מייאש ממש.

&nbsp
הייתה לי הרגשה ממש שפטריק דמפסי עוזב!!
והם עשו לנו תרגיל עם התרסקות המטוס והעובדה שכל הדרמה הייתה פה בפרק לפני סיום העונה.
מה שכן, בתור מישהי שלא כזה אכפת לה שדרק מת (כאילו שוק ועצוב והכל אבל בלהבלה) היה חסר לי פרק אנטומיה נורמלי עם כל הדמויות...ושבוע הבא סיום העונה אומנם יהיה עם כולן וכפול אבל יהיה הכל סביב האבל..
meh.
&nbsp
הכי מצחיק, סימסתי לאחותי ישר אחרי הפרק "תזהרי מספוילרים של האנטומיה, הם ממש בכל מקום!! אין לאן לברוח!" והיא כזה "שיט. טוב? אני אנסה?" ואז בעלה, שאין לו מושג מה זה האנטומיה בכלל חזר הביתה ואמר לה "שמעת שהרגו את הבעל של ההיא באנטומיה?"

ואז היא התקשרה אלי בהיסטריה. טיפשים. למה אמרו את זה בגל"צ??
 

LemonLimeLilach

New member


אני לא מאמינה שאמרו את זה בגל"צ
כאילו מה? אין חדשות אמיתיות בעולם??

&nbsp
בתכל'ס, איך שראיתי בנאדם אחד אומר "חייב לראות את הפרק הזה" או משהו דומה כבר ידעתי שדרק מת כי חשדתי לאורך זמן שזה מה שיקרה בעיקר מעצם העובדה שהם היו כאלה מאוהבים בפרקים האחרונים והם לא היה ככה כבר איזה 12 עונות אז... הכי ברור.
&nbsp
ממש עצבן אותי שהוא מת בגלל שהוא עצר שנייה להרים את הטלפון.
איזה הזדמנות מבוזבזת במקום (מה שחשבתי שיהיה וכל הפרק הייתי בלחץ על זה) שמישהו אחר יבוא מהסיבוב וייכנס בו תוך כדי שהוא מטפל באחד הפצועים ואז שניהם ימותו. אם כבר הוא גיבור והכל, אז עד הסוף! זה היה הכי דרק לטפל בפצועים האלה של התאונה, זה לא היה נראה לי לרגע מעושה וטוב שכך.
בגדול לא כזה אכפת לי שהרגו אותו... אבל העיקרון של זה מעצבן אותי, כי כאילו למה? למה להתעקש להשאיר את הסדרה הזאת בחיים בצורה הזאת זה כזה דוחה ולהפוך את זה לכזה אבל... אני יודעת שאין דרך אחרת שהוא יכול לעזוב חוץ מאשר למות (כי ממש דרק יעזוב את הילדים שלו) אבל אם הוא כבר רצה לעזוב ואחרי 11 עונות אז אולי די?
איך אני אמורה לרגע להאמין עכשיו שמרדית תמשיך בחיים שלה
וכל האחרים לא מעניינים, לאלכס לא היה משהו טוב לעשות כבר... אף פעם, אוון תמיד עצבן אותי, אמיליה עדיין בלי אישיות אז מה היא פה רק כדי לבכות עכשיו? (ולמה נתנו למרדית לנתק אותו לבד מהמכשירים במקום במינימום לקרוא לאמיליה, איזה רוע לב וחוסר אכפתיות של תסריט- מרדית בחיים לא הייתה עושה את זה באמת)
ולמה לא נתנו לסידני לדבר עם מרדית ולספר לה שהוא הציל אותם ומה שהוא אמר עליה שהיא האישה של חייו וכל זה (שזה כן היה מעושה אגב
)??????? ממש ברגע שהיא נכנסה לבית חולים ועמדה כזה אחרי השיחה עם הרופאה ההיא בחוץ חשבתי שתכף יסתובבו ויראו את הילדה והן ידברו
וכמובן ששונדה חייבת להכניס נאום חוצב להבות
קיצר
מעצבן
ביי דרק
שונדה עדיין זונה.
מקווה שיהיה קורע לב שבוע הבא אני אהיה מוכנה לזה.
 

LemonLimeLilach

New member
טוב לפי זה


http://www.ew.com/article/2015/04/23/patrick-dempsey-interview
זאת לא הייתה ההחלטה שלו לעזוב, והוא חתם על חוזה לעוד שנתיים (נראה לי שזה אומר עונות 11+12, או אפילו 12+13 ואז זה יותר גרוע?!)
שונדה ברמה של ריאן מרפי שהחליט שהכוכב זה החדר מקהלה ולא הילדים והחליט להביא ילדים חדשים. אצל שונדה הכוכבת היא שונדה והיא מזיינת לעצמה את המוח שלראות את ה"פסיעה של מרדית לעולם לא מוכר" זה מעניין. מפגרת.
 

o0Invisible0o

New member
אני דווקא מסכימה איתה.


בתכלס, מערכת היחסים מר דר נהייתה די משעממת, לא היינו מאמינים לקו הבגידה ואין עוד מה לעשות עם הזוגיות שלהם...
כאילו, יש...כמו הריב שהיה להם על הקריירות וכו' אבל זה לא מספיק ותכלס דרק כדמות די מיצה את עצמו.
אני בעד סיפורים חדשים ועלילות נוספות ויהיה מעניין.
&nbsp
&nbsp
 

LemonLimeLilach

New member
לא צריך לעשות שום דבר עם הזוגיות


הם יכולים פשוט להתקיים ואפשר להתרכז בעבודה שלהם, בילדים, ובדרמות אצל זוגות אחרים
זאת בדיוק הבעיה בתסריטאים מפגרים, שהם חושבים שזוג לא יכול לחיות, וחייב להיות פרידה, חזרה, בגידה, חזרה, פרידה שנגרמת מחוסר הבנה, חזרה, בגידה של השני, חזרה, ובסוף אם נגמרו כל האופציות אז להרוג אותם?! סיימו את הסדרה ועזבו אותנו
 

Rachel47

New member


מה הקטע שקצת משעמם אז הורגים?
הביאו המון חדשים ויש המון אנשים לעשות איתם עלילות מעניינות ואז להראות את דרק פעם בשלושה פרקים גג
למה חייב "לעשות משהו עם הזוגיות"
זה מטופש
למה שלא יהיה לנו זוג טלוויזיוני אחד נורמלי שפעם בכמה זמן נראה את רוטינת הבוקר המשעממת והכל כך אמיתית שלו...שומדבר בטלויזיה לא מתכתב עם החיים שלי אף פעם..לא עם איך שאני חיה עכשיו ולא עם איך שאני מדמיינת שאחיה עוד כמה שנים..החיים של עבודה מסודרת+ילדים+בית..למה לא להראות לנו את זה?
&nbsp
&nbsp
מה שכן ברור שהוא הכי גיבור שמטפל בכולם אחרי התאונה וכפרעליו וברור שמרטתי שיערות מעצבים כשהוא הגיע לבית חולים החרא הזה (אני מאלה שספיילרו להם..לא ברדיו אומנם..אבל עדיין..בכל מקרה ציפיתי שזה יקרה)
היה באמת מוזר שאמיליה לא הגיעה עם מר
בעיקר כשהוסיפו אותה לקאסט
ומעצבן שלא נתנו לסידני לדבר עם מר!!!! חיכיתי לזההה!!!!!
 

o0Invisible0o

New member
לא אמרתי

שקצת משעמם אז הורגים וגם לא שתמיד צריך לעשות איתם משהו אבל הם היו ממש בזוגיות שגרתית כמות מכובדת של זמן טלוויזיוני. רצו שמר תחזור להיות מרכזית יותר ולבנות סביבה עלילה מעניינת אז הרגו אותו.
ברור שהטלוויזיה לא דומה לחיים, החיים שלנו הרבה יותר מדי משעממים, אם כל הכבוד לחייך, לא אני ולא את היינו רוצות לראות אותם על המסך.
חייבת להיות דרמה, אם יש סתם שומדבר שקורה אז לא מראים את זה ואם לא מראים אז..צריך להראות דרמה אחרת וסבבה להראות דרמה אחרת ועשו את זה המון בסדרה מרובת הדמויות הזו אבל כנראה רצו להחזיר לה קצת פוקוס. קצת דרמה.
וגם אני רציתי שסידני תדבר עם מר, לא הפריע לי שאמליה לא הייתה בבית חולים זה לא היה קשור וכולם יבכו עליו מלא בסוף עונה, אני לא דואגת.
 

Rachel47

New member
איילת


סתם עברתי על הודעות ולא יודעת איך פספסתי את זה כשפרסמת (אולי כי ראיתי באיחור את כל הפרקים של האנטומיה) אבל לגבי השאלה על אמיליה- נכון, סמים קשים- אחד שהיא הייתה איתו (לא הרחיבו שהוא היה כזה חבר רציני אבל היא התייחסה אליו כאל אהבת חייה) מת לידה כשהם היו בטריפ ממנת יתר
אחר כך היא גילתה שהיא בהריון ואז ילדה לידה שקטה כי התינוק נולד עם בעיה שבגלל המוח לא מתפתח
&nbsp
אז
כן
לאבד מישהו..צ'ק..
 

o0Invisible0o

New member
תודה, מישהי ענתה לי על זה כבר...

אולי דפי? אולי לילך? כנראה דפי אם זה לא בפורום..
 

RenanaD

New member
אה, ו-"אורפן בלאק" חזר!


סוף סוף סדרה טובה באמת.
בנוהל, כמו בעבר, אני מתכננת לשמור את הפרקים ולראות את כולם ברצף כשהעונה תסתיים. גם כדי לזכור מה קורה מפרק לפרק, גם כדי להבין יותר טוב, וגם כי מנסיון העבר בא לך למות אם צריך לחכות שבוע שלם עד הפרק הבא
 
למעלה