לא תאמינו מה שמעתי היום

AndreaCorr ©

New member
לא תאמינו מה שמעתי היום ../images/Emo4.gif

הייתי באירוע, וברקע התנגן לו "לראות אותה היום" המקסים של תיסלם, בביצוע של איזה זמר מזרחי מזעזע. אני מניחה שאין צורך להזכיר את מקרה "מה תאמרי" שחודש ע"י רגב הוד. לא רק שהביצועים המזרחיים עושים עוול למקור, אני גם חושבת שזה לא הוגן שיוצרים עובדים על המוזיקה שלהם כל כך קשה, ואז פשוט באים זמרים שלא עשו כלום חוץ מלקחת את השיר הקיים ולסלסל אותו בקולם ולוקחים עליו קרדיט. כשראיתי באתר של סלקום שיש את "מה תאמרי" להורדה כרינגטון, וכתוב שהמבצע הוא רגב הוד, זה ממש עיצבן. הכי גרוע זה שהרי היוצר המקורי צריך לתת אישורו כדי שיחדשו את שיריו, וכנראה שיזהר ותיסלם נתנו את אישורם, וזה די חבל. מה דעתכם?
 

T S F1

New member
שמעתי על החידושים

אבל [למזלי] לא יצא לי לשמוע אותם. אני חושבת שזה מזעזע שזמרים 'מזרחיים' מחדשים שירים של תיסלם!!!
 

•No¥a•

New member
באמת חבל שהם נתנו אישור לחידושים

אבל מי אנחנו שנבוא ונגיד לא? אני לא אוהבת את הביצועים החדשים האלה, זה ממש מכער את השיר
 
אני חושבת..

שהם עשו בשכל שהם נתנו אישור , מפני שהזמרים המזרחיים שעושים ביצועים מזעזעים הם רק מבליטים עד כמה השיר טוב במקור. וחוץ מזה שיש פה גם עניין של כסף , בכל זאת...חלק מהתמלוגים הולכים לתיסלם לא?
 

Crazy Snail

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo7.gif

להמון שירים עושים קאברים, ע"י אמן אחר. במילה אחת? -שואה מגעיל אותי, פשוט מגעיל, איך בנאדם יכול לבצע שיר שלא כתב, יתרה מזאת, שבוצע ע"י מישהו אחר. מי שכתב את השיר, וביצע אותו במקור, כתב וביצע מהנשמה שלו, הוא נתן מעצמו, ברור שאותו אמן נתן את אישורו וחבל, פשוט חבל. גם אם יש שיפור מבחינה קולית, עיבודית, ומוזיקלית בכלל (שזה לא יותר מידי שכיח, בלשון המעטה), עדיין אותו זמר שלקח את השיר לוקח משהו שבנאדם אחר שפך את מה שהוא מרגיש וחושב, ואומר "גם אני (וגם רק אני נותן את הסילסולים שלי)". בעניין הכסף, מבחינת הלוקח, סבבה, החברת תקליטים לוקחת להיט כלשהו, היא בטוחה שהוא יצליח, כי הוא כבר הצליח בעבר, יש לה להיט ביד, בלי להשקיע משחבה, לחן וליריקה, ושוב, בלי לקנות חתול בשק, לא צריך "לזהות להיט חדש", הוא כבר פשוט כזה. ומבחינת הנלקח? לאמנים בארץ גם ככה המצב הכלכלי לא מי יודע מה, קל לפתות אותם במעט כסף (יחסית, מבחנת החברת תקליטים), שבעיניהם הוא הרבה, שנותן להם לסגור את החודש, אפשר בקלות לסנוור אמנים למכור את הנשמה שלהם, כי עם נשמה לא הולכים למכולת.
 
ומה בדבר להקות צעירות ששרות שירים

של אומנים? כאילו מופיעים איתם?.. נכון זה שונה אבל עדיין.. האומן השקיע, למה שהם יעשו ביצוע לשיר שלא שלהם?
 

Crazy Snail

New member
ע"ע "כוכב נולד"...

בכלל, התחרות הזו מגעילה אותי,] לא רק שלוקחים שירים, ומטנפים אותם בצרחות סטייל מאיה בוסקילה, גם פותחים מפעלים ללא אחרת מכוכבים. שמתם לא איך קוראים לתכנית? |הדגֻש|כוכב |כוכב| נולד מה בעצם הם מיילדים? כוכבים, לא זמרים, לא אמנים, כוכבים
זורקים אותם למים קרים, ניצנים, מול אלפי פוסטמות שמבקשות מהם ילדים, נכדים ונינים, קיצור דרך ענקי, רקשבסוף הכל חוזר אליהם בבומרנג- ההעלמות כמו שהם עלו מהר, הם יעופו מכאן מהר. תזכרו מה שאמרתי..
 
למעלה