לבואי הפורום שלום ולכל המעונין
ברצוני להציג את עצמי שוב לאחר שתענו שלא הצגתי את עצמי רשמית בתור גולשת חדשה [מי שקרה מה שכתבתי קודם לכן יודע שזה לא נכון] שמי אדית אמא לארבע ילדים כאשר בני השני בן השמונה אובחן לפני כשנה וחצי בעל תסמונת אספרגר ילד בעל תפקוד גבוה מאוד עד אז הוא היה בגן שפתי במשך שלוש שנים בלי איבחון מוגדר אך תמיד ידעתי שהתנועות והמבט הממוקד בתיקרה הם התנתקויות מיתוך אינתואיציה בלבד במכון להיתפתחות הילד בגיל שנתים הם קראו לזה סוג של אוננות שעלי זה כל הזמן לא היה מקובל ההגדרה הזאת, לפני כשנתיים קניתי עיתון [ שבדרך כלל איני קונה ] לשבת והגעתי לכתבה בשבע ימים על ילדי אספרגר לאחר שקראתי את הכתבה ישבתי לבכות מפני שידעתי שהגעתי לאמת על בני שאף אחד לא רצה להגיד בקול רם [בדיעבד נאומר לי מהמכון שתמיד היה חשד לאותיזם ושזה כתוב בתיקו]ופה החלה המלחמה שלי בועדת ההסמה לכיתה א' הפנו אותו לכיתה רגילה בבית ספר רגיל בגלל יחולתו הלימודית[ברצוני לציין שבני למד לקרוא בגיל ארבע ושיש לו זיכרון צילומי לא רגיל הוא היום בכיתה ב' אך יכולתו הרבה יותר גבוה לפי איבחון דידקתי] והיתעלמו בכלל מההתנתקויות שלו שם לא שקטות ומלובות בתזוזות ידים ורגלים מכיוון שבני עדין לא היה מאובחן בקשתי מהם להשאיר אותו עד עז בגן חובה רגיל אך הוא לא היסתגל בגלל כמות הילדים הרבה בגן והרמה הלימודית בגן היתה נמוכה לגילו ובכלל לכן החלתי על דעת עצמי להשאיר את בני בבית עד שאגמור את האיבחון ולקביעת ועדת הסמה חוזרת זה נמשך שלושה חודשים שלחצו עלי ועימו עלי להגיש נגדי תלונה במשטרה מצד הרשויות [חוק חינוך חובה]אך היה ידוע לי שבני מנותק בגן 90% מהיום מה היתם עושים במקומי? ולא ויתרתי להם עד שבני עבר ועדת הסמה וקיבל את הכיתה המתאימה לו והוא מאושר מאוד היום . ברצוני להוסיף שבהלך כל השנים מהשנה הראשונה בגן [היה לבני שנה וחצי של פיגור בהיתפתחות בגיל שלוש] הוא לא שיתף פעולה עם אף מרפא וכל העבודה איתו היתה על כתפי עבדתי איתו כל יום אחרי הצהרים בשיתוף כל בני הבית וההתקדמות שלו היתה נראת בכל יום . אני יודעת שכתבתי המון ואני מתנצלת על האורך אבל זה היה רק תמצית של כל הסיפור . שלכם אדית
ברצוני להציג את עצמי שוב לאחר שתענו שלא הצגתי את עצמי רשמית בתור גולשת חדשה [מי שקרה מה שכתבתי קודם לכן יודע שזה לא נכון] שמי אדית אמא לארבע ילדים כאשר בני השני בן השמונה אובחן לפני כשנה וחצי בעל תסמונת אספרגר ילד בעל תפקוד גבוה מאוד עד אז הוא היה בגן שפתי במשך שלוש שנים בלי איבחון מוגדר אך תמיד ידעתי שהתנועות והמבט הממוקד בתיקרה הם התנתקויות מיתוך אינתואיציה בלבד במכון להיתפתחות הילד בגיל שנתים הם קראו לזה סוג של אוננות שעלי זה כל הזמן לא היה מקובל ההגדרה הזאת, לפני כשנתיים קניתי עיתון [ שבדרך כלל איני קונה ] לשבת והגעתי לכתבה בשבע ימים על ילדי אספרגר לאחר שקראתי את הכתבה ישבתי לבכות מפני שידעתי שהגעתי לאמת על בני שאף אחד לא רצה להגיד בקול רם [בדיעבד נאומר לי מהמכון שתמיד היה חשד לאותיזם ושזה כתוב בתיקו]ופה החלה המלחמה שלי בועדת ההסמה לכיתה א' הפנו אותו לכיתה רגילה בבית ספר רגיל בגלל יחולתו הלימודית[ברצוני לציין שבני למד לקרוא בגיל ארבע ושיש לו זיכרון צילומי לא רגיל הוא היום בכיתה ב' אך יכולתו הרבה יותר גבוה לפי איבחון דידקתי] והיתעלמו בכלל מההתנתקויות שלו שם לא שקטות ומלובות בתזוזות ידים ורגלים מכיוון שבני עדין לא היה מאובחן בקשתי מהם להשאיר אותו עד עז בגן חובה רגיל אך הוא לא היסתגל בגלל כמות הילדים הרבה בגן והרמה הלימודית בגן היתה נמוכה לגילו ובכלל לכן החלתי על דעת עצמי להשאיר את בני בבית עד שאגמור את האיבחון ולקביעת ועדת הסמה חוזרת זה נמשך שלושה חודשים שלחצו עלי ועימו עלי להגיש נגדי תלונה במשטרה מצד הרשויות [חוק חינוך חובה]אך היה ידוע לי שבני מנותק בגן 90% מהיום מה היתם עושים במקומי? ולא ויתרתי להם עד שבני עבר ועדת הסמה וקיבל את הכיתה המתאימה לו והוא מאושר מאוד היום . ברצוני להוסיף שבהלך כל השנים מהשנה הראשונה בגן [היה לבני שנה וחצי של פיגור בהיתפתחות בגיל שלוש] הוא לא שיתף פעולה עם אף מרפא וכל העבודה איתו היתה על כתפי עבדתי איתו כל יום אחרי הצהרים בשיתוף כל בני הבית וההתקדמות שלו היתה נראת בכל יום . אני יודעת שכתבתי המון ואני מתנצלת על האורך אבל זה היה רק תמצית של כל הסיפור . שלכם אדית