יש כלים בתוך הפייסבוק בדיוק עבור זה.
אבל כפי שאחרים התיחסו, השאלה היא מה רוצים לקדם? את הדף או העסק?
אם רוצים לקדם את העסק אז חשוב לשאול אם קהל היעד הוא המבוגרים או הילדים שלהם? במידה והתשובה היא הילדים שלהם אז פייסבוק הינה פלטפורמה לא רעה.
בתוך הפייסבוק ישנם כלים פרסומיים אשר מפולחים דמוגרפית זאת אומרת שאת יכולה לפרסם ספציפית לאנשים בגיל מסויים מאזור מסויים ובמצב משפחתי מסויים. ( ועוד).
העלויות הן יחסית נמוכות (עשרות אגורות לחשיפה ל 1000 איש ) כך שמומלץ להתחיל ולבדוק אפקטיביות.
חשוב להבין שפייסבוק הוא לא כלי מכירתי ( לפחות לא כרגע) הוא יותר כלי שיווקי וליצרת תודעה. יתכן שעם קמפיין חכם ומדוייק ( בעיקר בניסוח וקהל היעד) ניתן לתרגם את המודעות לכסף.
מניסיוני שיווק נכון ועקבי לאורך זמן בפייסבוק מביא תוצאות ( אפילו עסקיות ) כך ששווה לנסות.
דבר נוסף, יש אפשרות לייצר קוד QR אשר יפנה אנשים אל דף האוהדים גם אם הם לא בפייסבוק, כך שאם הבחור מפרסם עם ברושורים הוא יכול בקלות להכווין את הלקוחות אל דף האוהדים.