לבעלי צימרים

פכקככקר

New member
לבעלי צימרים

שלום לכולם אני בעל צימרים. אתמול ב31.12 היתה לי הזמנה לבקתה . האנשים שהיו אמורים להגיע לא הגיעו. הטלפון שלהם היה סגור, בקיצור הבריזו. מיותר לציין שלתאריך הזה היו עשרות פניות, אם היו מבטלים מיד היינו ממלאים את המקום. אי אפשר להבין את זה, פשוט רוע לב. רציתי לשמוע מבעלי צימרים וגם מאנשים שאיכפת להם. האם הגיע הזמן לארגן רשימה של אנשים שהבריזו ולא להסכים להט לסגור לילה לפני ששילמו סראש? האם זה חוקי לדרוש את זה? האם זה מוסרי? אודה לכם אם תתייחסו תודה
 
חוקית אני לא יודעת ,דעתי האישית....

שהפתרון הוא,לדרוש ולחייב כרטיס אשראי במקדמה מראש. כמובן ליידע את האורח שהוא משלם מקדמה, שלא תוחזר במידה ויש ביטול ללא הודעה מוקדמת.
 

פכקככקר

New member
איזה פרטים

מה זה קשור? תתייחסי לעניין. האם מותר להעביר פרטים של אדם שהבריז לכל בעלי הצימרים. בכל אופן תודה על הרצון לעזור אין מה לעשות בעניין.
 

הצפוני4

New member
תשובה לבעלי הצימרים

אני חוזר בפעם המי יודע.היגיע הזמן למסד את ענף האירוח הכפרי. מי שמארח כחלטורה יבושם לו. אם ענף האירוח הוא חלק חשוב בפרנסתו,יעשה את ההזמנה מסודרת עם כל הפרטים האישיים ופרטי כרטיס אשראי ולא כאיום בלבד, מחובר למסלקה. נכון שישנה עלות אבל אין אהבות חינם.ולבסוף אישור ההזמנה ע"י הלקוח בפקס או איי מייל. אין אישור אין הזמנה. ישנם עוד פתרונות.
 

פיסת בר

New member
אין אירוח שהוא חלטורה

ואין לנו במה להתבייש נהפוך הוא אנו מארחים כמו שצריך וברמה לפעמים כשנותנים אמון בלקוח{לא בכולם}אז נופלים אני תמיד לוקחת מספר כרטיס ואישור בפקס אבל הבחור סיפר שהוא בטוח יגיע ואין מה לדאוג ואני בתומי האמנתי שהוא לא יוותר וגם סיפר שאין לו כרטיס וכו'בקיצור פריירים לא מתים.
 

הצפוני4

New member
ביטול בצימרים

אל תקבלו חלטורה כזילזול באיכות האירוח.הכוונה למיסוד העסק. אירוח הוא עסק לכל דבר לכן אנו חייבים ללמוד לנהל עסק בצורה הנכונה והמקובלת.
 
לדעתי .....

אם יש ברשותך מס' כרטיס אשראי,אתה יכול לחייב,,ואם אין ברשותך כרטיס אשראי אתה בפרוש יכול לפנות לבית המשפט,מצורף קובץ פסק דין בנושא הנ"ל,
 

פיסת בר

New member
הרגשתי בדיוק כמוך

גם לי קרה אתמול ביטול כה מעצבן אחרי פינוי של האורחים ביום שבת החל המרוץ אחר סידור וטקטוק הבקתה מסתבר שהזוג שהיה אמור להגיע החליט להשאיר הודעה ולספר שהוא "חולה " ומצטערים הם לא יגיעו . אני כמובן שהייתי עסוקה לא שמעתי את ההודעה שהתקבלה בשעה 12.00 בצהריים כשהזוג היה אמור להגיע ב-17.00 התקשרתי לבדוק מה קורה והבחור פשוט שאל מה לא קיבלת את ההודעה? אני חולה ולא נגיע. מיותר לציין שהבחור נישמע בריא לגמרי ומכיוון שסמכתי עליו שהוא יגיע גם לא לקחתי את מספר האשראי מה שמלמד שיש לקחת את הכרטיס לביטחון אני בטוחה שאם הוא היה משאיר מספר כרטיס הוא לא היה ממהר לבטל ובטח לא בהודעה למשיבון הסוללרי.לדעתי בביטול כזה בהחלט יש לחייב את הלקוח אני לא חייבתי וגם לא היה לי איך אבל חייב להיות משהו שימנע מהאורחים ביטולים מעין אלו מה גם שיום לפני היו הרבה טלפונים של אורחים שמאוד רצו להגיע . לסיום הצימר נישאר ריק אך הלקוח בטוח הפסיד כי הכנתי להם לקראת השנה החדשה בבקתה הפתעה כך שההפסד שלהם היה גדול משלי מה שחבל היה זה שזוג אחר יכול היה להנות בכייף .
 

lilmoe

New member
כך אני ממליצה שנעשה.....

כשהמזמין מזמין לילה אחד, עליו לשלם את הלילה מראש !! הוא יכול לשלוח שק בדואר, או להעביר מזומן דרך בנק הדואר. או להפקיד את הסכום בחשבון הבנק שלך. בכל מקרה במיוחד בסילווטר עליו לשלם את כל הסכום מראש! לחיזוק נביט בהגעה של אורח לבית מלון, דבר ראשון מגהצים לו את כרטיס האשראי, פרוש הדבר שבכל רגע נתון המלון יכול לחייב את האורח. ושתהיה לכולנו שנת אירוח ועסקים טובה. לימה, אישתו של ליל מו.
 
הצעה שתפתור את בעית ההברזות

על כל בעל צימרים להצטייד בפנקס הזמנות או דפים עם כל פרטי ההזמנה. ברגע שיש הזמנה עליו למלא את טופס ההזמנה ולשולחו למזמין תוך שהוא מציין שההזמנה תהיה בתוקף מרגע החזרת טופס ההזמנה חתום על ידי המזמין, כמובן עם תנאי תשלום במקרה של ביטול העסקה.זה אומנם מצריך יותר זמן אבל זה משדר רצינות בניהול העסק, כי גם האורח די בחשש אם ההזמנה שלו בתוקף או לא כך שזה פותר את החשש של שני הצדדים ומסדיר את כל אי ההבנות, אז בעלי צימרים אנא התבגרו והתחילו לנהל את עסקכם בחוכמה. אותי החתימו על טופס כשהתארחתי בארבל שלרגלי הכנרת וזו לא היית טירחה גדולה. בהצלחה ווושלא יעבדו עליכם !!ֱ
 

hatan1

New member
אורחים מבריזים

כמי שמפעיל צימרים מזה 13 שנים אני יכול להעיד שהתופעה שולית. אולי, פעם בשנה. זה מעצבן, מרגיז, אבל לא ממש מכה. אני גובה תשלום עם הכניסה. כך, אני לא צריך להמתין לתשלום עם העזיבה. איני גובה מקדמה, אולם, אני מבקש להודיע לי במידה ויש שנוי תוכניות. איני רוצה אורח שבא רק משום ששילם מקדמה.
 
לבעלי הצימרים

צר לי! לדעתי חובה על השוכר להפקיד את הסכום של ימי השכירות לחשבון הבנק של המשכיר . במידה והוא לא מגיע לפחות את הלילה הראשון יש לך בכיס, כמו שנהוג בבתי מלון. מי שמעוניין לשכור שישא באחריות , לפחות להודיע מראש במידה ולא מגיעים.
 
כאשר אני הזמנתי צימר

ביקשו ממני לשלם מראש על יום אחד מתוך יומיים שביקשתי לשכור - ועד אשר הצ'ק לא הגיע אליהם - לא אישרו לי את ההזמנה . או שתגבה דרך אשראי או שתנהג כך הייתי בישוב חד נס - דרך אגב.
 
למעלה