לבקשת הגולשים - הקפצת שרשור

מצב
הנושא נעול.

redhell5

New member
מטרופולין/אגד אותו חברה?

לבקשת הגולשים - הקפצת שרשור
תהנו.
מטרופולין/אגד אותו חברה?
האם מטרופולין ואגד אותו חברה בהחלט לא כך נמסר לי שבירתי בבית אגד נאמר לי שמטרופולין רק משכירים אצלהם תחנות ועושים את הקווים שלהם אבל קווי 370 380 של מטרופולין משום מה נוסעים גם קווי אגד זה חצי חצי לפי מה שאני נוסע נתקלתי הרוב באוטובוסי אגד אז מה קרה לא אותה חברה? אגד מתגברת את מטרופולין אני לא מבין את העניין הזה כל כך?! השוואה לפי דעתי מטרופולין חברה יותר טובה מאגד בנסיעות באר שבע תל אביב האוטובוסים יותר נוחים ומרווחים שקטים ונעימים אני אומר מטרופולין מה אתם אומרים?
 

NewName

New member
שרשר את השאלות שלך!

מטרופולין/אגד אותו חברה?
האם מטרופולין ואגד אותו חברה בהחלט לא כך נמסר לי שבירתי בבית אגד נאמר לי שמטרופולין רק משכירים אצלהם תחנות ועושים את הקווים שלהם אבל קווי 370 380 של מטרופולין משום מה נוסעים גם קווי אגד זה חצי חצי לפי מה שאני נוסע נתקלתי הרוב באוטובוסי אגד אז מה קרה לא אותה חברה? אגד מתגברת את מטרופולין אני לא מבין את העניין הזה כל כך?! השוואה לפי דעתי מטרופולין חברה יותר טובה מאגד בנסיעות באר שבע תל אביב האוטובוסים יותר נוחים ומרווחים שקטים ונעימים אני אומר מטרופולין מה אתם אומרים?
שרשר את השאלות שלך!
קוים 370 ו 380 הם קוים שנפתחו לתחרות. אגד תחבורה ציבורית (חברה בת של אגד) ומטרופולין, מתחרות ביניהן בקו הזה. לגבי המטרודנים. האוטובוסים הישנים של דן ירדו לב"ש לתקופה מוגבלת - עד שמטרודן תצטייד במכונות חדגשות (כפי שמחייב הזיכיון שניתן לה). במכונה שראית כנראה כבר אין צורך בב"ש ועוד לא הספיקו להוריד ממנה את המדבקה.
 

אוהד11

New member
אגד תח"צ ומטרופולין חולקות ביניהן

שרשר את השאלות שלך!
קוים 370 ו 380 הם קוים שנפתחו לתחרות. אגד תחבורה ציבורית (חברה בת של אגד) ומטרופולין, מתחרות ביניהן בקו הזה. לגבי המטרודנים. האוטובוסים הישנים של דן ירדו לב"ש לתקופה מוגבלת - עד שמטרודן תצטייד במכונות חדגשות (כפי שמחייב הזיכיון שניתן לה). במכונה שראית כנראה כבר אין צורך בב"ש ועוד לא הספיקו להוריד ממנה את המדבקה.
אגד תח"צ ומטרופולין חולקות ביניהן
את הקווים 370 ו- 380 ולא מתחרות ביניהן. הבסיס הוא אוטובוס אחד של אגד ואחריו של מטרופולין.
 

NewName

New member
...

אגד תח"צ ומטרופולין חולקות ביניהן
את הקווים 370 ו- 380 ולא מתחרות ביניהן. הבסיס הוא אוטובוס אחד של אגד ואחריו של מטרופולין.
...
אם זו היא ההגדרה הרשמית למה שקורה, סלחו לי על הטעות. בכל מקרה מצב שבו שתי חברות מספקות את אותו שירות, או כמעט את אותו שירות, יוצר תחרות ביניהן. אם אני לא טועה אפילו המחיר שונה. כמובן שאדם שצריך לחזור לב"ש או להגיע לת"א במהירות האפשרית לא יעמוד ולא יחכה לאוטובוס של החברה העדיפה. אבל אחר, שמתכנן את הנסיעה יוכל לבחור לנסוע בשעה שבה החברה שמתאימה לו מבחינת מחיר ושירות מבצעת את הקו - וזו היא תחרות.
 

seffic

New member
כמו קו 400 -שייך לדן ולאגד

...
אם זו היא ההגדרה הרשמית למה שקורה, סלחו לי על הטעות. בכל מקרה מצב שבו שתי חברות מספקות את אותו שירות, או כמעט את אותו שירות, יוצר תחרות ביניהן. אם אני לא טועה אפילו המחיר שונה. כמובן שאדם שצריך לחזור לב"ש או להגיע לת"א במהירות האפשרית לא יעמוד ולא יחכה לאוטובוס של החברה העדיפה. אבל אחר, שמתכנן את הנסיעה יוכל לבחור לנסוע בשעה שבה החברה שמתאימה לו מבחינת מחיר ושירות מבצעת את הקו - וזו היא תחרות.
כמו קו 400 -שייך לדן ולאגד
אין תחרות בקו אלא שיתוף פעולה. למרות שקראתי פה פעם שאגד הפעילו מכונות מחוץ ללו"ז באופן לא חוקי.
 

אוהד11

New member
לטענת משרד התחבורה בקווים הללו יש

כמו קו 400 -שייך לדן ולאגד
אין תחרות בקו אלא שיתוף פעולה. למרות שקראתי פה פעם שאגד הפעילו מכונות מחוץ ללו"ז באופן לא חוקי.
לטענת משרד התחבורה בקווים הללו יש
תחרות בין שתי החברות. בפועל הן חולקות ביניהן את הפעלת הקו. המחיר זהה. הדבר נעשה משום שאגד איים "לסגור" את באר שבע אם יסלקו אותו מהקווים הללו.
 

fireman

New member
ב2008 רכבת ישראל

לטענת משרד התחבורה בקווים הללו יש
תחרות בין שתי החברות. בפועל הן חולקות ביניהן את הפעלת הקו. המחיר זהה. הדבר נעשה משום שאגד איים "לסגור" את באר שבע אם יסלקו אותו מהקווים הללו.
ב2008 רכבת ישראל
תסגור אותם גם אם הם רוצים וגם אם לא.... עם 3 רכבות בשעה, אגד יסיעו חצץ, לא נוסעים.
 
הנסיעה היחידה שלי לבאר שבע

ב2008 רכבת ישראל
תסגור אותם גם אם הם רוצים וגם אם לא.... עם 3 רכבות בשעה, אגד יסיעו חצץ, לא נוסעים.
הנסיעה היחידה שלי לבאר שבע
ברכבת היתה טראומה. באותו יום היתה התאונה עם משאית הסמיטריילר, העיכובים היו רבים, אך גרוע מכל היה הזלזול של אנשי הרכבת בנוסעים, גם העובדה שלא יידעו אותנו על התאונה, נתנו לנו לחכות שעה נוספת, וגם נסענו דרך אשקלון עוד שעתיים. התשובה שקיבלתי מהרכבת לאחת שהתלוננתי היתה מתחמקת, בסופה צויין "שלפנים משורת הדין" הם שולחים לי כרטיס לבאר שבע, ואפילוט במילתם זו הם לא עמדו. לסיכום: רכבות משוכללות, תחנות מפוארות ומסילות כפולות - לא פותרים את בעית "החוליה האנושית" שהיא החוליה הבעיתית.
 

fireman

New member
כשמדובר בתאונה

הנסיעה היחידה שלי לבאר שבע
ברכבת היתה טראומה. באותו יום היתה התאונה עם משאית הסמיטריילר, העיכובים היו רבים, אך גרוע מכל היה הזלזול של אנשי הרכבת בנוסעים, גם העובדה שלא יידעו אותנו על התאונה, נתנו לנו לחכות שעה נוספת, וגם נסענו דרך אשקלון עוד שעתיים. התשובה שקיבלתי מהרכבת לאחת שהתלוננתי היתה מתחמקת, בסופה צויין "שלפנים משורת הדין" הם שולחים לי כרטיס לבאר שבע, ואפילוט במילתם זו הם לא עמדו. לסיכום: רכבות משוכללות, תחנות מפוארות ומסילות כפולות - לא פותרים את בעית "החוליה האנושית" שהיא החוליה הבעיתית.
כשמדובר בתאונה
אני חושב שהאנשים ברכבת הם האחרונים בשרשרת שאפשר לבוא אליהם בטענות.
 

אוהד11

New member
חבל רק שהמחיר ברכבת יקר לעומת

ב2008 רכבת ישראל
תסגור אותם גם אם הם רוצים וגם אם לא.... עם 3 רכבות בשעה, אגד יסיעו חצץ, לא נוסעים.
חבל רק שהמחיר ברכבת יקר לעומת
אגד/מטרופולין. לו ברכבת היו משכילים להוריד את המחיר הם היו מפתים הרבה נוסעים.
 

tuviar

New member
יקר

חבל רק שהמחיר ברכבת יקר לעומת
אגד/מטרופולין. לו ברכבת היו משכילים להוריד את המחיר הם היו מפתים הרבה נוסעים.
יקר
בענין המחיר יש צדק רב בדבריך למשפחה + ברכב פרטי זה יותר זול נסיעה אתמול מכפר סבא לקרית מוצקין וחזרה עלתה לי ולשני ילדים כ200 שקלים
 

luckydude

Active member
נכון, וגם אל תשכח

ב2008 רכבת ישראל
תסגור אותם גם אם הם רוצים וגם אם לא.... עם 3 רכבות בשעה, אגד יסיעו חצץ, לא נוסעים.
נכון, וגם אל תשכח
שבנוסף להגברת התדירות יהיה אז גם קיצור משמעותי בזמן הנסיעה ברכבת (של כמעט 20 דקות) מב"ש לת"א.
 

522 אוקטן

New member
לא מסכים

ב2008 רכבת ישראל
תסגור אותם גם אם הם רוצים וגם אם לא.... עם 3 רכבות בשעה, אגד יסיעו חצץ, לא נוסעים.
לא מסכים
תמיד יהיו את האנשים שיעדיפו לנסוע באוטובוס זה הרבה יותר פרקטי מכל מיני בחינות שאין צורך לפרט.. ובמחיר שהרכבת עולה לבאר שבע ומנגד מחיר האוטובוס > אין שום סיכוי שאני אקח רכבת.
 

NewName

New member
מה זאת אומרת...?!

לטענת משרד התחבורה בקווים הללו יש
תחרות בין שתי החברות. בפועל הן חולקות ביניהן את הפעלת הקו. המחיר זהה. הדבר נעשה משום שאגד איים "לסגור" את באר שבע אם יסלקו אותו מהקווים הללו.
מה זאת אומרת...?!
לסגור את באר שבע?! גם התחבורה הציבורית ניסתה לסגור את ב"ש.. לא? עכשיו נראה לי שמטרודן מסתדרת יופי.....
 

fireman

New member
הסיפור הזה עם אגד זה חתיכת מסטיק

מה זאת אומרת...?!
לסגור את באר שבע?! גם התחבורה הציבורית ניסתה לסגור את ב"ש.. לא? עכשיו נראה לי שמטרודן מסתדרת יופי.....
הסיפור הזה עם אגד זה חתיכת מסטיק
שמי שיוצא נפגע ממנו זה רק תושבי באר שבע וכל הנוסעים שמגיעים לתחנה המרכזית בבאר שבע. אגד להבדיל מהתח"צ הייתה ברת החלפה, עם אגד זה קצת בעיה מאחר והם לא שייכים לעיריה ואי אפשר להפריט בגלל הפוזות של אגד את כל הקווים שיוצאים מבאר שבע...מדובר בעשרות קווים. לפני מספר שנים, לפני שהחלה הפרטת הקווים במדינת ישראל תכננה אגד להקים תחנה מרכזית חדשה בבאר שבע, לאחר שהוחלט להפריט את קו ה"דובדבן" שלהם לתל אביב ועם זאת פתיחת תחנת באר שבע - מרכז (רכבת) המכלול הזה היה מכת "נוקאאוט" לאגד, פשוט קרעו להם את הצורה בכל מה שקשור לנסיעות צפונה בעיקר לתל אביב. באופן כללי אני לא יודע מה כללו בתוכם תנאי המכרז אך אגד לא הסכימה לוותר על הקו באופן מוחלט ולכן הקימה את "אגד תחבורה ציבורית" שתוכל להתמודד בזכיון על הקו שהוצא מידיהם. האיום לסגור את באר שבע קיבל משמעות אחרת כאשר פרוייקט הקמת התחנה החדשה, בוטל.
 

exit_from_here

New member
אגד צריכים לעוף משם או לשנות גישה.

הסיפור הזה עם אגד זה חתיכת מסטיק
שמי שיוצא נפגע ממנו זה רק תושבי באר שבע וכל הנוסעים שמגיעים לתחנה המרכזית בבאר שבע. אגד להבדיל מהתח"צ הייתה ברת החלפה, עם אגד זה קצת בעיה מאחר והם לא שייכים לעיריה ואי אפשר להפריט בגלל הפוזות של אגד את כל הקווים שיוצאים מבאר שבע...מדובר בעשרות קווים. לפני מספר שנים, לפני שהחלה הפרטת הקווים במדינת ישראל תכננה אגד להקים תחנה מרכזית חדשה בבאר שבע, לאחר שהוחלט להפריט את קו ה"דובדבן" שלהם לתל אביב ועם זאת פתיחת תחנת באר שבע - מרכז (רכבת) המכלול הזה היה מכת "נוקאאוט" לאגד, פשוט קרעו להם את הצורה בכל מה שקשור לנסיעות צפונה בעיקר לתל אביב. באופן כללי אני לא יודע מה כללו בתוכם תנאי המכרז אך אגד לא הסכימה לוותר על הקו באופן מוחלט ולכן הקימה את "אגד תחבורה ציבורית" שתוכל להתמודד בזכיון על הקו שהוצא מידיהם. האיום לסגור את באר שבע קיבל משמעות אחרת כאשר פרוייקט הקמת התחנה החדשה, בוטל.
אגד צריכים לעוף משם או לשנות גישה.
אם פעם היה עולה מהישוב שלי שעל הקו של 353 ו351 20 ומשהו שקל לב"ש היום זה 13 שקל ולת"א 16 שקל,שזה כלום,ועוד השירות ה-ר-ב-ה יותר טוב.(חוץ מהשעות הריקות שבהם מטרופולין מוציאים אוטובוסים ישנים וצפופים יחסית,אבל לרוב הם מפעילים חדשים וטובים). אגד לוקחים מחירים ענקיים והשעות שלהם מעטות ולא ברורות...
 

fireman

New member
אגד, דן, מטרופולין, מטרודן

אגד צריכים לעוף משם או לשנות גישה.
אם פעם היה עולה מהישוב שלי שעל הקו של 353 ו351 20 ומשהו שקל לב"ש היום זה 13 שקל ולת"א 16 שקל,שזה כלום,ועוד השירות ה-ר-ב-ה יותר טוב.(חוץ מהשעות הריקות שבהם מטרופולין מוציאים אוטובוסים ישנים וצפופים יחסית,אבל לרוב הם מפעילים חדשים וטובים). אגד לוקחים מחירים ענקיים והשעות שלהם מעטות ולא ברורות...
אגד, דן, מטרופולין, מטרודן
רכבת ישראל וכל מפעיל תחבורה ציבורית ברשיון של משרד התחבורה מתמחר את הנסיעות עפ"י הוראת משרד התחבורה, אף אחד מהגופים הללו לא מחליט אילו מחירים לגבות, זה לא נתון לשיקול דעתם. אם משרד התחבורה יחליט שרכבת ישראל תגבה שקל אחד מתל אביב לבאר שבע זה מה שיהיה (מצב הזוי אבל מצויין בכדי להעביר את הנקודה)
 

exit_from_here

New member
אז איך זה קורה שהמחירים שונים?

אגד, דן, מטרופולין, מטרודן
רכבת ישראל וכל מפעיל תחבורה ציבורית ברשיון של משרד התחבורה מתמחר את הנסיעות עפ"י הוראת משרד התחבורה, אף אחד מהגופים הללו לא מחליט אילו מחירים לגבות, זה לא נתון לשיקול דעתם. אם משרד התחבורה יחליט שרכבת ישראל תגבה שקל אחד מתל אביב לבאר שבע זה מה שיהיה (מצב הזוי אבל מצויין בכדי להעביר את הנקודה)
אז איך זה קורה שהמחירים שונים?
איך שאגד היו על הקו המחיר היה גבוה ועכשיו הוא נמוך יותר?איך זה שאם תבדוק לפי קילומטרים וכו' בדר"כ קווים של אגד יצאו יותר יקרים?
 

fireman

New member
מה שהיה לפני 5 שנים

אז איך זה קורה שהמחירים שונים?
איך שאגד היו על הקו המחיר היה גבוה ועכשיו הוא נמוך יותר?איך זה שאם תבדוק לפי קילומטרים וכו' בדר"כ קווים של אגד יצאו יותר יקרים?
מה שהיה לפני 5 שנים
לא נעים לומר אבל....מת מזמן.... התחבורה הציבורית בארץ נראתה אחרת לגמרי, המונופולים שלטו וראית עם הכבישים רק אגד או דן ואולי איזה חברה ביזיונרית כמו התח"צ בבאר שבע... לא הייתה תחרות, לא הייתה הפרטה, לא היה מי שיתחרו במונופולים והמחירים נקבעו ע"י לחצים של אותם מונופולים על המדינה קרי משרד התחבורה שרקד לפי קצב החליל תוך כדי שהם נכנעים לאיומים ע"ע "נסגור את באר שבע" ככה זה עבד אז ולשמחתי היום כבר לא. היום אגד לא עושה הסעות בקו 353 נניח, יש את מטרופולין ויש את אגד תחבורה ציבורית שהיא אגד בשינוי אדרת.... שניהם כביכול מפעילים פרטיים שמחלקים ביניהם את הזיכיון על הקו. משרד התחבורה גובה כסף בפרמיה שנתית על הזיכיון של החברה ומחייב את החברה לבצע את ההסעות בטווח מחירים מסויים שהם לא יכולים לחרוג ביניהם ומכאן והלאה הכל עניין של תחרות על השירות, על הנוחות, על המחיר.... לצורך העניין אם אתה רוצה היום לנסוע נניח לתל אביב ויש לך את אגד תח"צ ואת מטרופולין...אתה נכנס לאתרים של שתי החברות, רואה נניח שאגד תח"צ יותר יקרה נניח בשקל ממטרופולין ולא מתאים לך לנסוע איתם, אתה בודק באיזה שעה אוטובוס של מטרופולין מבצע את הקו ואתה יכול לנסוע בו ולא באגד תח"צ....זו מהותה של ההפרטה והתחרות, לשמחתי בקווי ב"ש ת"א ממה שידוע לי מדובר בסיפור הצלחה, השירות של מטרופולין משובח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה