לגבי הכנס

לגבי הכנס

נפגשנו בצ´אט לכמה דקות ודיברנו על כמה דברים. שהמחיר יהיה כמו שנה שעברה- 40 שקל. האיזור- מרכז הארץ- ת"א. המקום- הסינימטק (אני יכול לברר אלא אם כן סטפני מוכנה). 1. איזה פרקים אתם רוצים לראות? 2. יש לכם הערכה לגבי כמה אנשים יגיעו (הסינימטק יהיו מעוניינים לדעת כמה אנשים יבואו שם בערך). ניב איפה אתה? זהו בינתיים עד שנברר לגבי הסינימטק (וסטפני- אם את יכולה לברר תגידי לי)
 

סמייילי

New member
מה עוד יהיה?

ימכרו דברים? (חשוב, לא?) פרקים: כל הקומדיות, ARIES FARM, A DAY IN THR LIFE, IN SICKNESS AND IN HELL... אני באה. אבל מתי בערך זה יצא?
 

niv_204

New member
לגבי הכנס

כמה דברים לגבי הארגון: 1. אם אתם מתכוונים למכור דברים צריך להשיג אותם מאיפשהו קודם כל. יש לקחת בחשבון משלוח (בד"כ הדברים מגיעים מחו"ל), כמויות (כדי לא "להיתקע" עם דברים). במידה ומזמינים דבר אחד או שניים מכל סוג - יש להחליט איך מוכרים אותו. - אלה כבר הדברים הקטנים. 2. אם עושים בבית - אין בעיה של כסף מלבד מקום, כיבוד וכו´. אם באולם - צריך למכור כרטיסים - בשביל זה חייבים להוציא קבלות רשמיות ובשביל להשיג את הקבלות צריך איזושהי אגודה או ארגון שינפיק את הקבלות. כמובן שאותה אגודה / ארגון ירצו משהו בתמורה - בד"כ "תרומה". מהכספים שתרוויחו בכנס ממכירת המוצרים והכרטיסים צריך להוריד כמובן את שכירות האולם (למעלה מ-1000 ש"ח), עלות המשלוחים והמוצרים עצמם.. בקיצור - יש הוצאות. 3. יש לקחת בחשבון את המשתתפים בכנס - אי אפשר לדרוש מאנשים שגילם הממוצע 16-18 שנים מחירי כרטיס גבוהים מדי. כנ"ל לגבי המוצרים. 4. אם מקרינים פרקים יש לשכור את המיכשור המתאים - מקרן, מסך, רמקולים וכו´ (=עוד הוצאות). בקיצור - הרבה בלגן ותכנון.
 

niv_204

New member
נקודה חמישית

5. הדברים לוקחים זמן וצריך למצוא זמן המתאים לרוב המשתתפים - חופשות וכו´ שעות ביום, נגישות למקום וכו´..
 
אני בינתיים עובד על המקום

פניי לסינימטק והעניין "בטיפול". כן ברור שיש הוצאות והרבה צכנןו ו"בלאגן", אבל בסוף ייצא אחלה כנס.. אגב, לגבי "מקום ביתי", יש מישהו עם בית גדול מספיק שמוכן לארח את הכנס באיזור המרכז? (הייתי חייב לשאול- זו אופציה נהדרת).
 
למעלה