לגבי תשובות ההנהלה

לגבי תשובות ההנהלה

התשובה הזו שהצ'ט החדש קם כדי לאפשר לאנשים להתחבר שלא דרך אקספלורר תמוהה מאד. הרי אם הדבר היה באמת כך, וכמו שענתה אותה מנהלת צ'ט, חצי מהאנשים לא היו יכולים להכנס לצ'ט הישן, אז מספר המשתמשים היה אמור להכפיל את עצמו, וכמו שאני רואה הוא דווקא קטן בחצי. בכלל, מעניין אותי לדעת, ואם מנהלת הצ'ט העלומה תוכל לענות, מה צריך לקרות כדי שבהנהלת תפוז יבינו שעשו טעות ? האם למשל חודשיים שלושה של מחצית המשתמשים וביקורות רעות יספיקו ? או שהנהלת הצ'ט והעומדים בראשה הם מאותם יחידי סגולה שאינם טועים לעולם, ורק אנחנו, דלת העם לא מבינים את הגודלה והחסד שבמעשיהם. מעניין אם תוכל להשיב המנהלת לגבי דבר זה - מה הוא המגדיר ככשלון או הצלחה את המעבר לצ'ט החדש ?
 
העניין הוא כזה

בשנתיים האחרונות, הלך מספר המבקרים בצ'אט וקטן. לפני כמה ימים, כשנסגר הצ'אט, מספר המבקרים בו עמד על כרבע ממספר הגולשים שהיו מבקרים בו לפני כמה שנים.

אני מניח שתפוז חשבו שהסיבה היא השימוש הגובר של אנשים במוצרים כמו טאבלט ואייפון ודפדפנים כמו כרום ואופרה. אני מניח שהם חשבו שפתיחת הצ'אט לנתח ה"שוק" הזה, יחזיר את הגולשים האבודים. אני לא חושב שזו הסיבה שבגללה נעלמו הגולשים הוותיקים.
אני לא חושב שזו הסיבה שתרבה גולשים בתפוז.

אני בטוח שהסיבה להתמעטות הגולשים היא אחרת.
לדעתי זו המדיניות של תפוז שמרחיקה גולשים.
 
למעלה