לגוברנור
כיוון שאתה חוזר על טענתך שאין שום ממצאים אנא הוכח דבריך. (ראו תגובתי זו לדבריו חסרי התוכן) התייחס לממצאים ולמסקנות המובאים בספרי ההיסטוריה ותפסיק לחזור על טענותיהם של הרצוג וחבריו שלא עסקו בנושא, כאילו זו דעת רוב ההיסטוריונים. לגבי דברי זרטל- הוא אמר שאין עדות 'חד משמעית' לסיפורי התנ"ך בדיוק, כלומר- לא ניתן להוכיח שאברהם היה בחרן, אך כן ידוע שהיו שבטים שמיים באיזור ויש ראיות מצטברות לכך שבני ישראל אכן נכנסו לארץ ישראל במאה ה-15 או ה-13. טענתו של זרטל מתייחסת לטענות שכיוון שלא נמצאו לדוגמא הוכחות לכיבוש העיר גזר- זו לא נכבשה בידי ישראל, אך ' לא מצאנו' אינה ראיה ובמיוחד שכך המצב בכל המדינות במרחב המזרח התיכון באלף השני לפה"ס אין הוכחה חד משמעית לרוב הדברים ובוודאי שלא לפרטים.
כיוון שאתה חוזר על טענתך שאין שום ממצאים אנא הוכח דבריך. (ראו תגובתי זו לדבריו חסרי התוכן) התייחס לממצאים ולמסקנות המובאים בספרי ההיסטוריה ותפסיק לחזור על טענותיהם של הרצוג וחבריו שלא עסקו בנושא, כאילו זו דעת רוב ההיסטוריונים. לגבי דברי זרטל- הוא אמר שאין עדות 'חד משמעית' לסיפורי התנ"ך בדיוק, כלומר- לא ניתן להוכיח שאברהם היה בחרן, אך כן ידוע שהיו שבטים שמיים באיזור ויש ראיות מצטברות לכך שבני ישראל אכן נכנסו לארץ ישראל במאה ה-15 או ה-13. טענתו של זרטל מתייחסת לטענות שכיוון שלא נמצאו לדוגמא הוכחות לכיבוש העיר גזר- זו לא נכבשה בידי ישראל, אך ' לא מצאנו' אינה ראיה ובמיוחד שכך המצב בכל המדינות במרחב המזרח התיכון באלף השני לפה"ס אין הוכחה חד משמעית לרוב הדברים ובוודאי שלא לפרטים.