לגולש שכמעט פגש אותי מקרוב מידי בתבור

tzukguttman

New member
לגולש שכמעט פגש אותי מקרוב מידי בתבור

קודם כל סליחה, למרות שיש מצב שאתה, או לפחות גם אתה, צריך לבקש סליחה. אם צילמת את החליפה בוידאו אשמח מאוד לראות מי משנינו יותר מטומטם
 

tsahireil

New member
נראה לי שזה היה גרט

לפי התיזמונים פחות או יותר. אני ורוג'ר דווקא תרמלנו עם גרט בכיף ובתאום עד שפתאום ב1600 הוא עזב צפונה, אנחנו המשכנו עד 1800 ויצאנו דרומה.
 

buneco

New member
סליחה, זה היה אני

ויצאתי היותר מטומטם במקרה הזה ,כי מראש לא לקחתי מספיק מרחק ביטחון כשהתקרבתי אליך . אתה לדעתי שמת לב אלי מאוחר , ושהפתעת אותי בכיוון אליו פנית (ימינה) כבר היינו קרובים . באותו רגע משכתי לצלילה תוך פניה לכיוון ההפוך (שגם אתה ביצעת) , ועברתי מתחתיך . החליפה
 

Toruk Makto

New member
כבוד על התחקיר והסרט שייקה!

ברור לי שמצפיה בסרט לא ניתן להבין בדיוק מה היה המצב ו/או מה ראו/חשבו המעורבים אבל לי זה אכן נראה שלא לקחת את הספייר המתאים. נראה כאילו אתה מאיץ וממשיך לטוס ישר במקום לפנות בתכליתיות לאחד הצדדים (אבל אולי אני טועה). מזכיר שני חוקי אצבע חשובים: כולם מנסים להרוג אותי (מנסים בכוונה להתנגש בי). אני אדאג להיות במקום כזה שאף אחד לא יוכל להתנגש בי גם אם הוא ירצה. ושוב סחטיין על התחקיר האמיץ עם הסרט.
 

tzukguttman

New member
ההתנצלות התקבלה

למרות שרוב ה"אשמה" נפלה עליך אני בטוח שאם גם אני הייתי קצת יותר ערני הייתי יכול למנוע את הארוע. סה"כ אחד הדברים הכי כייפים זה לטרמל ביחד, ואם אין עוף דורס בנמצא, גם גלשן יביא קצת אוירה
 

ASI Z

New member
אני לא חושב שה"סליחות" פה זה העיניין,אלא איך

דואגים למודעות של כולם לא לשכוח לרגע שזה יכול לקרות. גם לי היה מקרה ,של כמעט ,בטיסה בגלבוע ,עד כמה שזכור לי נסענו יחדיו ברכב ודיברנו על זה ניסיתי למצוא את הבחור כדי לתחקר את הארוע אך ,לשווא. נראה לי שבחלק מרשימת הבד"ח צריך להוסיף עוד שורה ,ובה לתזכר את הנקודה החשובה הזאת
 

חגי

New member
הודעה חשובה אבל לא נעים לי לאמר לך ...די ברור

שהאשמה לחלוטין לא קשורה אליך בעניין. שי לפי הסרטון מסתכל על הקרקע או כלפי מטה וכשהוא מיישיר מבטו הוא קולט שהוא בנתיב התנגשות (0:01) התגובה המיידית שלו היא משיכה(0:03) תוך השמעת קריאת בהלה שלא משנה כבר הרבה , בטח לא מבחינת המרחף ש"מותקף" מאחור. ללא ספק כמעט תאונה בדרוג 4 (מתוך סולם של 5 שזה כבר ממש פגיעה)
 

tsahireil

New member
בנוסף

לפי זווית המצלמה בתחילת הסרט המצנח נמצא משמאל לשיקה, בנסיון לחמוק שיקה פונה שמאלה מה שמצריך פניה גדולה יותר. לדעתי פניה קטנה ימינה והוא היה חולף עשרות מטרים מימינו של המצנח ועם מרחק ביטחון גדול יותר. אבל נראה לי שהטעות העיקרית היא של הסתכלות סביב. ז"א לא מספיק. שיקה כל הכבוד על הבגרות בפרסום הסרטון, יש רבים אחרים שהיו מנסים להסתיר את זה.
 

tsahireil

New member
רצוי גם לציין

שכמו שכולנו רוצים שכל המרחפים ידעו שגלשן בקושי רואה משהו למעלה רצוי גם שגולשים ידעו שמצנח לא רואה כמעט כלום אחורה ובכלל כלום כשמדובר באחורה ולמטה. כדי לדמיין כמה אנחנו רואים אחורה שבו על כיסא עם הידיים בצדדים בגובה המצח פחות או יותר ונסו להסתכל אחורה בלי להזיז את הידיים (תזוזה של הידיים היא משיכה בלתי רצונית של הברקסים).
 
חגי, איך אתה מנתח סרט שמתחיל בסופו

של האירוע. שי, יש מצב שתעלה את הסרט עם לפחות דקה לפני האירוע?
 

חגי

New member
בקלות

כל האינפורמציה הרלוונטית נמצאת בקטע שפורסם. כאמור כפי שצויין פה מדובר בחוסר בהסתכלות סביב. ברגע שזוהה נתיב ההתנגשות בוצעה פעולה מיידית אינסטיקטיבית של משיכה למי שתהה למה לא נעשתה פנייה ימינה. בתגובה מיידית אין זמן לחשוב לאיזה כיוון כדאי לברוח. אני מבטיח לך ששי שעדיין לא דיברתי איתו יאשר את כל מה שכתבתי.
 
ואם בסרטון תראה משהו אחר, לדוגמא...

מרחף שמטרמל שמאלה ואז פתאום מתיישר ופונה ימינה? מרחף שנפל מהטרמיקה ופתאום אפתיע את שי? אולי הוא היה שם כל הזמן ושי חידד את הפניה... בקיצור, לדעתי עדיף סרטון ארוך יותר אפילו רק בשביל לאשר שאתה צודק ושי יצא טונה (כמו שאודי אוהב לכתוב).
 
למעלה