לגור בתוך יער וצמחייה זו פצצת זמן

תעמולה של סדר עולמי חדש,

למה היו שריפות שם?

חורש לא טבעי - בחורש טבעי רק צמחים מתאימים גדלים עם ריווח בין עצים.

אין תקנות אש מתאימות - מרחבי חציצה בין צמחיה לבתים,מה שיש בארץ.

כמובן לא כיבו בזמן - בכוונה לא היו מוכנים בזמן - שהשריפות יקרו שתאמין שזה בגלל התחממות גלובאלית.

וכמובן הדודבדן על הקצפת - מציתים...

הציתו בכמה מקומות - ומספיק שלא מגיעים בזמן והכל קורס.


הרעיון גם "לנקות" אזרחים בלי כסף ושבמקומות יוקרתיים יהיו רק עשירים.

אז שורפים להם את הבית ומי שבא אחריהם זה רק מי שיש לו כסף.
 

DANIAVNI

Well-known member
תעמולה של סדר עולמי חדש,

למה היו שריפות שם?

חורש לא טבעי - בחורש טבעי רק צמחים מתאימים גדלים עם ריווח בין עצים.

אין תקנות אש מתאימות - מרחבי חציצה בין צמחיה לבתים,מה שיש בארץ.

כמובן לא כיבו בזמן - בכוונה לא היו מוכנים בזמן - שהשריפות יקרו שתאמין שזה בגלל התחממות גלובאלית.

וכמובן הדודבדן על הקצפת - מציתים...

הציתו בכמה מקומות - ומספיק שלא מגיעים בזמן והכל קורס.


הרעיון גם "לנקות" אזרחים בלי כסף ושבמקומות יוקרתיים יהיו רק עשירים.

אז שורפים להם את הבית ומי שבא אחריהם זה רק מי שיש לו כסף.
בוא נהיה פרקטיים
אתה קונה/שוכר יוצר טוב שלא יהיה מוקף יער ו/או צמחייה עבותה
אתה גר בתוך יער? מוטב שאתה ושכניך תסלקו את זה. יהיה פחות יפה ויותר חם אבל יותר בטוח .
 

רוב הזמן נח

Well-known member
בוא נהיה פרקטיים
אתה קונה/שוכר יוצר טוב שלא יהיה מוקף יער ו/או צמחייה עבותה
אתה גר בתוך יער? מוטב שאתה ושכניך תסלקו את זה. יהיה פחות יפה ויותר חם אבל יותר בטוח .
אם היתה תשתית כיבוי אש במקומות האלה שמי שגר שם יכול לתפעל, הנזק מהשריפות היה מאוד קטן.

הדבר הכי מטומטם בשריפות זה הקונספציה שצריך להמתין שיגיע כיבוי האש.
 

דגלמנגל

Well-known member
תעמולה של סדר עולמי חדש,
למה היו שריפות שם?
חורש לא טבעי - בחורש טבעי רק צמחים מתאימים גדלים עם ריווח בין עצים.
אין תקנות אש מתאימות - מרחבי חציצה בין צמחיה לבתים,מה שיש בארץ.
כמובן לא כיבו בזמן - בכוונה לא היו מוכנים בזמן - שהשריפות יקרו שתאמין שזה בגלל התחממות גלובאלית.
וכמובן הדודבדן על הקצפת - מציתים...
הציתו בכמה מקומות - ומספיק שלא מגיעים בזמן והכל קורס.
הרעיון גם "לנקות" אזרחים בלי כסף ושבמקומות יוקרתיים יהיו רק עשירים.
אז שורפים להם את הבית ומי שבא אחריהם זה רק מי שיש לו כסף.
אלוהים אדירים, כמה טיפש אתה יכול להיות.
אף אחד לא מתכנן לשרוף אנשים, לשם דילול האוכלוסיה. מי שמעלה טיעון כזה, הוא מן הסתם אחד הטיפשים הגדולים ביותר עלי אדמות.
עצי מחט ידועים כעשירים בשרף, שמקדם בעירה. נטיעת עצי מחט, ביערות, בסמיכות ובכמויות גדולות, היא טעות שחוזרים עליה, אפילו שיודעים את הבעייתיות שבה. אולי מפני שמי שממונה על הנטיעות נאמן למלכות ולא למקצוע היערנות. ביערות קק"ל, הונהגו בעבר, מרווחים בין חלקות אורנים, רק שאיש לא הביא בחשבון את כיווני הרוחות והשפעת החום; מהסביבה ומהשריפה. פעלו אוטומטית, במינימום הבנה ובלי מחשבה יתירה.
נטיעה יזומה, של עצי חורש טבעי, הונהגה רק ב-1-2 העשורים האחרונים.
בקליפורניה, בגלל שנות הבצורת, התייבשו מאגרי מים ונוצרו תקלות בהפעלת מערכות הכיבוי. בעולם שלך אין מקום לתקלות. את הכל מנהלים מתוך כוונה. כאילו איזה אדם-אלוהים מנהל את העולם. השריפות פגעו קשות באזורי מגורים, של עשירים בעלי ממון מעבר ליכולת ההשגה, של דביל מצוי כמוך, שמקשקש על דברים שאין לו מושג ירוק בהם. שריפת הבתים, היתה תוצאה של בניה מעץ ומי שביתם נשרף ישובו ויבנו בית חדש, מעץ. הבניה מעץ לא יקרה כמו בניה מבטון ואבן ושום אוכלוסיה עשירה לא תחליף את הענייה שם.
 
אף אחד לא מתכנן לשרוף אנשים, לשם דילול האוכלוסיה
הסקת מסקנות שלך,המטרה היא להרחיק אנשים רגילים למבנים צפופים ושרק העשירים יחיו

בבית גדול שופע ירק ליד יער.

עצי מחט ידועים כעשירים בשרף, שמקדם בעירה. נטיעת עצי מחט, ביערות, בסמיכות ובכמויות גדולות, היא טעות שחוזרים עליה, אפילו שיודעים את הבעייתיות שבה.
הבנתי, אז כולם טיפשים ו"משום מה" חוזרים על הטעות...

בקליפורניה, בגלל שנות הבצורת, התייבשו מאגרי מים ונוצרו תקלות בהפעלת מערכות הכיבוי.
אחי,אתה יודע כמה האמריקאים מסודרים?

זה לא כמו אצלנו,ויש להם כסף בקליפורניה.

אבל מה ברגע שלא מתקנים תקלות(כמו שלא תיקלו את בלוני התצפית מעל עזה)

נחש מה יקרה?
 

דגלמנגל

Well-known member
הסקת מסקנות שלך,המטרה היא להרחיק אנשים רגילים למבנים צפופים ושרק העשירים יחיו
בבית גדול שופע ירק ליד יער.
בחלומות שלך על קנוניות ו"אדם-אלוהים" שמתכנן הכל
הבנתי, אז כולם טיפשים ו"משום מה" חוזרים על הטעות...
תוצאה של מינוי בלתי מקצועיים.
התחבורה אצלנו על הפנים, עם הרוגים מתאונות יותר מאשר בכל המלחמות, לא בגלל קנוניה ממשלתית/עולמית,
אלא בגלל שמינו את המושחתת מירי רגב לתפקיד שרת התחבורה.
אחי,אתה יודע כמה האמריקאים מסודרים?
זה לא כמו אצלנו,ויש להם כסף בקליפורניה.
לפני רגע טענת שה"אדם-אלוהים" מפנה, בשריפת בתים, אוכלוסיה עניה לטובת עשירה. עכשיו פתאום כולם מסודרים ועשירים...?
אבל מה ברגע שלא מתקנים תקלות(כמו שלא תיקלו את בלוני התצפית מעל עזה)
נחש מה יקרה?
תקרה תקלה. אבל בעולם שלך הרי אין תקלות, כי הכל מתוכנן לפי הקנוניה המקומית.
אתה שוב מנסה לסובב את ההגה ולבחור מסלול נוח יותר, אבל בלוג של האוניה מסומן כל המסלול,
אז תכף רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר, כשאתה קופץ ככה מקיצוניות אחת לשניה.
 
בחלומות שלך על קנוניות ו"אדם-אלוהים" שמתכנן הכל
אני באמת בדקתי מה קרה בקליפורניה,אתה לעומת זאת לא טרחת.

התחבורה אצלנו על הפנים, עם הרוגים מתאונות יותר מאשר בכל המלחמות, לא בגלל קנוניה ממשלתית/עולמית,
אלא בגלל שמינו את המושחתת מירי רגב לתפקיד שרת התחבורה.
קודם כל זה זה גם בגלל קנוניה עולמית!

אחת ממטרות העל היא שכולם יסעו בתחבורה ציבורית - כך אפשר לשלוט על האוכלוסיה יותר בקלות.

שנית נסיעה בכביש היא מסוכנת בגלל הכמויות - כמויות עצומות של כלי רכב שנוסעים במהירות גבוהה.

שלישית המדינה הכריחה כל מיני דברים בשביל הבטיחות אבל שבעצם מפחיתים אותה!

למשל לא לאפשר כדאיות יצור למכוניות קטנות וזולות.

כתוצאה מזה אנשים קונים את ה"רכבי טנק" שבהם לנהג יש פחות שליטה על הרכב ופחות ראיה מה קורה בצדדים ומאחורה.

לפני רגע טענת שה"אדם-אלוהים" מפנה, בשריפת בתים, אוכלוסיה עניה לטובת עשירה. עכשיו פתאום כולם מסודרים ועשירים...?
מדינת קליפורניה עשירה והייתה יכולה לדאוג שהכל יהיה 100 אחוז אבל מי שבחש מאחורי הקלעים

דאג שזה יקרה.

ולא יודע מה זה אדם אלוהים.

תקרה תקלה. אבל בעולם שלך הרי אין תקלות, כי הכל מתוכנן לפי הקנוניה המקומית.
אתה שוב מנסה לסובב את ההגה ולבחור מסלול נוח יותר, אבל בלוג של האוניה מסומן כל המסלול,
אז תכף רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר, כשאתה קופץ ככה מקיצוניות אחת לשניה.
תקלה אחת שתיים זה בסדר,אבל אין סוף תקלות זה כבר לא הגיוני.
 

דגלמנגל

Well-known member
אני באמת בדקתי מה קרה בקליפורניה,אתה לעומת זאת לא טרחת.
אתה יודע (לחרטט על) הכל.
קודם כל זה זה גם בגלל קנוניה עולמית!
אתה חי על הירח
אחת ממטרות העל היא שכולם יסעו בתחבורה ציבורית - כך אפשר לשלוט על האוכלוסיה יותר בקלות.
אין גבול לשטויות שלך
שנית נסיעה בכביש היא מסוכנת בגלל הכמויות - כמויות עצומות של כלי רכב שנוסעים במהירות גבוהה.
שלישית המדינה הכריחה כל מיני דברים בשביל הבטיחות אבל שבעצם מפחיתים אותה!
למשל לא לאפשר כדאיות יצור למכוניות קטנות וזולות.
כתוצאה מזה אנשים קונים את ה"רכבי טנק" שבהם לנהג יש פחות שליטה על הרכב ופחות ראיה מה קורה בצדדים ומאחורה.
צריך לדעת לנהוג ברכב ולא במסך המולטימדיה
מכוניות קטנות וזולות, לוקות במקדמי הבטיחות, שמצילים חיים בתאונה.
אין קשר בין גודל הרכב ליכולת השליטה בו. בשביל ראיה היקפית יש מראות.
מדינת קליפורניה עשירה והייתה יכולה לדאוג שהכל יהיה 100 אחוז אבל מי שבחש מאחורי הקלעים
דאג שזה יקרה.
כבר ציינתי, שבעולם ההזיות שלך אין תקלות
תקלה אחת שתיים זה בסדר,אבל אין סוף תקלות זה כבר לא הגיוני.
התקשורת מחפשת סיפורים מעניינים. חיים על מי מנוחות הם סבבה לחיים, אבל אין בזה סיפור מעניין.
בתקשורת תמצא רק סיפורים מעניינים, קרי: תקלות ואסונות. אז אתה מונה את הסיפורים, או סתם אחד
שלא מבין מה מספרת לך התקשורת.
 
אין קשר בין גודל הרכב ליכולת השליטה בו. בשביל ראיה היקפית יש מראות
אין גבול לשטויות שלך,מה הראיה ההקפית שלך שאתה נוהג במשאית?

אותו דבר עם רכב "בועה" מול רכב משנות ה 90

הבועה גדול וגבוה מה שמקשה יותר לראות מה קורה מסביבו.

מכוניות קטנות וזולות, לוקות במקדמי הבטיחות, שמצילים חיים בתאונה.
שכחת את הפקטור השני - מה הסיכוי לתאונה!

בקטנות ועם תמרון טוב יותר קטן.

בנוסף ככל שיותר אנשים נוהגים במכוניות קטנות יותר ככה התאונות קלות יותר

ואז צריך פחות אמצעי בטיחות.


שאר הדברים שכתבת זה השמצות בלי כיסוי.
 

דגלמנגל

Well-known member
אין גבול לשטויות שלך,מה הראיה ההקפית שלך שאתה נוהג במשאית?
כמי שהחזיק ברישיון נהיגה במשאית של 15 טון ומעלה, אני יכול להעיד שהראיה ההיקפית טובה לא פחות מזו של פרייבט ובמצבים מסויימים אפילו טובה יותר. הגובה נותן אפשרויות להציץ מעל ים המכוניות הקטנות. המראות חורגות מעבר לרוחב הארגז והחלונות ענקיים. יש מראות צד למבט לאחור (כי אין מראה מרכזית מלפנים) ויש לצדדים. נהיגה במשאית דורשת תכנון תנועה. מתחילים להאט הרבה לפני רמזור ואי אפשר להשתולל בתימרונים חדים בכביש. אבל צ'מע, אני למדתי נהיגה לפני עידן המולטימדיה והסינכרון בגיר הידני. החלפת הילוכים דרשה דאבל קלאץ' ובהורדה גם גז ביניים. מה שאני הספקתי לשכוח על משאיות, אתה כנראה, לעולם לא תלמד.
אממה, פה גדול יש לך בלי עין הרע.
אותו דבר עם רכב "בועה" מול רכב משנות ה 90
הבועה גדול וגבוה מה שמקשה יותר לראות מה קורה מסביבו.
שכחת את הפקטור השני - מה הסיכוי לתאונה!
בקטנות ועם תמרון טוב יותר קטן.
סיכויים לתאונה תלויים בשליטה ברכב, במידת האחריות של הנהג ומעל לכל באיכותו כנהג.
בנוסף ככל שיותר אנשים נוהגים במכוניות קטנות יותר ככה התאונות קלות יותר
שטויות במיץ עגבניות!!! ראה דבריי על הסיכויים לתאונת לעיל.
ואז צריך פחות אמצעי בטיחות.
אף פעם אין יותר מדי אמצעי בטיחות.
שאר הדברים שכתבת זה השמצות בלי כיסוי.
כבר ציינתי שיש לך פה גדול. חבל שהיידע שלך כל כך עלוב.
 
נהיגה במשאית דורשת תכנון תנועה. מתחילים להאט הרבה לפני רמזור ואי אפשר להשתולל בתימרונים חדים בכביש.
זה מה שהתכוונתי היכולת שלך להימנע מתאונה נמוכה יותר כי אתה יותר מסורבל וגדול.

זה יותר קשה לנהוג במשאית מאשר ברכב קטן,

וככה גם יותר קל לנהוג ברכב קטן מאשר ב"חללית" - הרכבי בועה של היום לאדם ממוצע.

יותר קשה לעקוב אחרי כל הרכבים מהצדדים שלך ולתמרן במקרה של טעות שלהם או שלך.

סיכויים לתאונה תלויים בשליטה ברכב, במידת האחריות של הנהג ומעל לכל באיכותו כנהג.
ככל שהרכב גדול יותר וגבוה יותר השליטה מורכבת יותר,

היום יש גם הרבה מולטימדיה שמסיחה את הדעת של הנהג.

למשל חונים עם הצפצוף המעצבן אחורה במקום לחנות ידנית ולשפר כישורים.

יש גם כל מיני אזהרות של מעבר נתיב ושטויות כאלה שמפחיתות את היכולת של הנהג!

שטויות במיץ עגבניות!!! ראה דבריי על הסיכויים לתאונת לעיל.
מה יותר מסוכן להתנגש במשאית/רכב בועה/רכב קטן?

היפוטתית אם כל הרכבים בכביש היו קטנים היה נידרש הרבה פחות הגנה על הנוסע.

אף פעם אין יותר מדי אמצעי בטיחות.
יש את החגורה שזה כבר יותר מידי,למזלי יש לי אוטו מ 2001 שאין לו צפצוף של חגורה,

ז"א הוא לא מזהה שהחגורה מחוברת כמו פעם ויש גם רכבים חדשים שאפילו מזהים מתח

על החגורה אז אפילו אם אתה סוגר את החגורה בלעדיך המכונית מצפצת.

אני נוסע בלי חגורה כמו גבר כמו בן אדם,כמו פעם.

זוכר שנסעת פעם ככה עם גב זקוף?

היום אתה בובה מפוחדת של השלטון ושם חגורה כמו ילד טוב כאילו אתה מינימום בפאריס דקאר.
 

דגלמנגל

Well-known member
זה מה שהתכוונתי היכולת שלך להימנע מתאונה נמוכה יותר כי אתה יותר מסורבל וגדול.
זה יותר קשה לנהוג במשאית מאשר ברכב קטן,
וככה גם יותר קל לנהוג ברכב קטן מאשר ב"חללית" - הרכבי בועה של היום לאדם ממוצע.
יותר קשה לעקוב אחרי כל הרכבים מהצדדים שלך ולתמרן במקרה של טעות שלהם או שלך.
היכולת שלך להימנע מתאונה, זהה לזו של נהג רכב קטן ותלויה בעיקר באיכות הנהיגה שלך.
עדיין אתה נתון להשפעת טעויות של נהגים סביבך. עם כל השכלולים במשאיות היום, שההילוכים חשמליים וההגה הידראולי,
אין קושי בנהיגת משאית, יותר מאשר פרייבט. האחריות גדולה יותר והתכנון שונה, אבל לומדים לקלוט את הנתונים ולהגיב
אוטומטית. אם אתה יודע את המלאכה ונוהג עפ"י החוק, אין לך בעיה עם רכבים קטנים סביבך. אם מישהו מהם בוחר להיכנס
מתחת לטריילר שלך זו בעיה שלו. אתה יכול רק לעוף באוויר כדי להימנע מלגהץ אותו.
ככל שהרכב גדול יותר וגבוה יותר השליטה מורכבת יותר,
אתה נדרש למידה רבה יותר של מקצועיות. זה כל ההבדל.
היום יש גם הרבה מולטימדיה שמסיחה את הדעת של הנהג.
למשל חונים עם הצפצוף המעצבן אחורה במקום לחנות ידנית ולשפר כישורים.
יש גם כל מיני אזהרות של מעבר נתיב ושטויות כאלה שמפחיתות את היכולת של הנהג!
אפשר לנטרל חלק מהאזהרות. מהשאר לומדים להתעלם.
מה יותר מסוכן להתנגש במשאית/רכב בועה/רכב קטן?
הכי מסוכן זה לנהוג בלי לדעת איך עושים את זה.
היפוטתית אם כל הרכבים בכביש היו קטנים היה נידרש הרבה פחות הגנה על הנוסע.
כבר אמרתי לך שאלה שטויות. אפשר ליהרג גם בקלנועית, שהוא הכי קטנה ולא מוגנת בכלל - כמו שאתה אוהב.
אני נוסע בלי חגורה כמו גבר כמו בן אדם,כמו פעם.
זוכר שנסעת פעם ככה עם גב זקוף?
היום אתה בובה מפוחדת של השלטון ושם חגורה כמו ילד טוב כאילו אתה מינימום בפאריס דקאר.
החגורה מצילה ממוות, במקרה של התנגשות ורחמנא ליצלן התהפכות.
אתה נוסע בלי חגורה כמו טמבל, שלא מבין על מה הוא מהמר.
אם יש לך כריות אוויר, אתה בטח מפנצ'ר אותן, כדי שלא יתנפחו ויסתירו לך את מלאך המוות...
 
החגורה מצילה ממוות, במקרה של התנגשות ורחמנא ליצלן התהפכות.
הבעיה שפסיכולוגית לכל אדם יש רמת סיכון!

מה זה אומר?

נניח אדם שלוקח סיכונים גדולים,אם אתה מכריח אותו לשים חגורה הוא

ינהג בצורה יותר מסוכנת!!!

בשביל לאזן את המצב הפסיכולוגי שלו.


ולכן הנטיה היורמית להגנת יתר מיותרת לחלוטין.

למשל שאני בלי חגורה עכשיו אני נוהג הרבה יותר זהיר בשביל לפצות.


אין לי שום דבר שלוחץ עלי ולכן אני מרגיש טוב יותר שאני נוסע ולכן עוד יותר

מגדיל את הסיכוי לנסיעה טובה.


למה לשלטון חשוב חגורה?

תאמין לי לא בשביל לעזור לך,בצורה לא הכרתית זה יוצר ציות.

אם אתה מסכים לשים חגורה,גם אם אתה לא רוצה,זה מגדיל את הציות שלך בתחומים אחרים.

כמו שהסתבר שלשים מסיכה בחוץ בזמנו הייתה בשביל לעודד ציות גם למסיכה בתוך מקום סגור,

ואין לה שום ערך במקום פתוח.
 

דגלמנגל

Well-known member
הבעיה שפסיכולוגית לכל אדם יש רמת סיכון!
מה זה אומר?
נניח אדם שלוקח סיכונים גדולים,אם אתה מכריח אותו לשים חגורה הוא
ינהג בצורה יותר מסוכנת!!!
בשביל לאזן את המצב הפסיכולוגי שלו.
ולכן הנטיה היורמית להגנת יתר מיותרת לחלוטין.
אין קשר בין חגירת חגורת בטיחות לבין נהיגה פרועה.
החגורה מגנה מפני תאונה, לא מפני כניסה יזומה לקיר.
למשל שאני בלי חגורה עכשיו אני נוהג הרבה יותר זהיר בשביל לפצות.
אין לי שום דבר שלוחץ עלי ולכן אני מרגיש טוב יותר שאני נוסע ולכן עוד יותר
מגדיל את הסיכוי לנסיעה טובה.
ובעודך נוסע להנאתך, מישהו במסלול הנגדי מתעסק בסלולרי שלו, קופץ על מהמורה בכביש ולפני שהוא מספיק להגיב, הוא חוצה את הכביש ונכנס בך חזיתית.
היות שאין לך חגורת בטיחות, העצירה (מ-50 קמ"ש ל-0 קמ"ש) בבת אחת, מטילה אותך במלוא משקלך על ההגה ומועכת את אבריך הפנימיים, שוברת את הצלעות וקורעת לך את הריאות והלב. במקרה הטוב אתה מגיע לביה"ח. במקרה הרע, אתה מדלג על הפרוצדורות ונוחת ישר למגירה במקרר בחדר המתים.
כל זה בצד. העיקר שהרגשת גמו גבר ונהגת ללא חגורת בטיחות, שהיא ליורמים.
למה לשלטון חשוב חגורה?
תאמין לי לא בשביל לעזור לך,בצורה לא הכרתית זה יוצר ציות.
אם אתה מסכים לשים חגורה,גם אם אתה לא רוצה,זה מגדיל את הציות שלך בתחומים אחרים.
כמו שהסתבר שלשים מסיכה בחוץ בזמנו הייתה בשביל לעודד ציות גם למסיכה בתוך מקום סגור,
ואין לה שום ערך במקום פתוח.
שוב קשקשת. אין קשר בין חגורת הבטיחות למסיכות בקורונה.
החגורות הוכחו כיעלות במניעת פציעות בתאונות, בעוד שהמסכות הוכחו כבלתי יעילות במניעת הידבקות והדבקה, בווירוס הקורונה.
בחובת החגירה ברכב מחייבים אותך לחיות ובחובת המסכות משקרים לך.
אנ'לא מבין את הדימיון שאתה מוצא בין השניים.
 
אין קשר בין חגירת חגורת בטיחות לבין נהיגה פרועה.
החגורה מגנה מפני תאונה, לא מפני כניסה יזומה לקיר.
מה לעשות שאדם זה לא מכונה והוא פועל לפי מנגנונים שונים.

ובעודך נוסע להנאתך, מישהו במסלול הנגדי מתעסק בסלולרי שלו, קופץ על מהמורה בכביש ולפני שהוא מספיק להגיב, הוא חוצה את הכביש ונכנס בך חזיתית.
הזהירות שלי מרחיקה אותי ממצבים כאלה!!!

אני יודע שזה נשמע רוחני וכד' אבל זה האמת.

מי שמשחק באש בסוף נכווה ואני לא משחק באש.

אם אתה רגוע נינוח שמח מי יתנגש באדם שמתעסק בסלולרי שלו?

מישהו אחר!!!

כן,ככה עובד המזל.

היות שאין לך חגורת בטיחות, העצירה (מ-50 קמ"ש ל-0 קמ"ש) בבת אחת, מטילה אותך במלוא משקלך על ההגה ומועכת את אבריך הפנימיים, שוברת את הצלעות וקורעת לך את הריאות והלב. במקרה הטוב אתה מגיע לביה"ח. במקרה הרע, אתה מדלג על הפרוצדורות ונוחת ישר למגירה במקרר בחדר המתים.
ומה עדיף?

החגורת בטיחות יוצרת חוסר איזון בעמוד השידרה והופכת אותי לנכה בטוח! (נזק כלשהוא לעמוד השידרה)

עדיף המגירה ;)

בסוף כולנו נגיע למגירה עדיף להגיע עם חיוך ולא שבור בגוף.

החגורות הוכחו כיעלות במניעת פציעות בתאונות
לא מאמין,יש להם יתרונות וחסרונות.

אתה יודע מה התירוץ להכריח אנשים לשים?

שלא תתנגש באנשים האחרים ברכב בזמן תאונה.

מגוחך ברמה מסוימת....

המסכות הוכחו כבלתי יעילות במניעת הידבקות והדבקה
בעיה קטנטנה,ברגע האמת לא יכולת ללכת בלי מסיכה שהיה צריך.

ולכן כל ההוכחות לא היו שוות כלום מבחינה פרקטית.

וגם עכשיו השלטון משקר ואומר שהמסכות עזרו.

לפי זה אפשר להבין על החגורות...

אתה זוכר שפעם הכריחו לשים רק בכביש מהיר?

ולפני זה לא היה צריך בכלל וכל אחד שם רק שרצה.

אז פעם ההיגיון היה בסדר פתאום השתנה.

פעם גם היה צריך רק מקדימה...

בקיצור הכל נזיל והמחקרים זה בלוף - הם ממומנים לפי התוצאות שרוצים להשיג.


אבל אתה יודע נניח שטעיתי והמחקרים אמיתיים וזה באמת הרבה יותר טוב עם חגורת בטיחות

אם זה כ"כ טוב למה להכריח?(כמו המסיכה).

תבין לבד.
 

דגלמנגל

Well-known member
מה לעשות שאדם זה לא מכונה והוא פועל לפי מנגנונים שונים.
בעלי חיים (כלבים, חתולים, בהמות וכו') מגיבים לרגע, לפי מנגנונים ביולוגיים.
ההומו-ספיאנס (=האדם החושב) מכלכל את מעשיו ומגיב לפי הבנתו.
יתכן שאינך מכונה, אבל ספק רב, אם אתה נמנה עם ההומו-ספיאנס ...כהגדרתו.
הזהירות שלי מרחיקה אותי ממצבים כאלה!!!
אני יודע שזה נשמע רוחני וכד' אבל זה האמת.
מי שמשחק באש בסוף נכווה ואני לא משחק באש.
אם אתה רגוע נינוח שמח מי יתנגש באדם שמתעסק בסלולרי שלו?
מישהו אחר!!!
כן,ככה עובד המזל.
ככה עובד הטיפש - לפי המזל. ראה פסקה לעיל, על בעח"י
החגורת בטיחות יוצרת חוסר איזון בעמוד השידרה והופכת אותי לנכה בטוח! (נזק כלשהוא לעמוד השידרה)
שטויות במיץ עגבניות.
מה שפוגע בעמוד השדרה, זה ישיבה לא נכונה ומשענת לא מתאימה.
חגורת הבטיחות מונחת על הגוף ללא לחץ ומאפשרת תנועה חופשית.
היא נעצרת כשהמתח שלה פתאומי.
בסוף כולנו נגיע למגירה עדיף להגיע עם חיוך ולא שבור בגוף.
תפעל לפי המזל, קרי: בלי שכל - תגיע בין הראשונים!!!
בהצלחה.
לא מאמין,יש להם יתרונות וחסרונות.
כשיש עובדות, לא צריך להאמין.
אתה יודע מה התירוץ להכריח אנשים לשים?
שלא תתנגש באנשים האחרים ברכב בזמן תאונה.
לא נכון.
זה כדי להשאיר אותך צמוד לכסא ולא להתעופף חופשי באוטו ולהיחבט.
בעיה קטנטנה,ברגע האמת לא יכולת ללכת בלי מסיכה שהיה צריך.
ולכן כל ההוכחות לא היו שוות כלום מבחינה פרקטית.
וגם עכשיו השלטון משקר ואומר שהמסכות עזרו.
ברגע האמת יכולת לבחור ללכת להילחם בביהמ"ש, או לשים משהו אוורירי בצורת מסכה.
לפי זה אפשר להבין על החגורות...
אין קשר בין הדברים.
אתה זוכר שפעם הכריחו לשים רק בכביש מהיר?
ולפני זה לא היה צריך בכלל וכל אחד שם רק שרצה.
אז פעם ההיגיון היה בסדר פתאום השתנה.
פעם גם היה צריך רק מקדימה...
לא זוכר דברים כאלה. אולי היו ואם אתה זוכר ולא קראת את זה איפשהו, אז אתה בן 90 ומעלה.
בקיצור הכל נזיל והמחקרים זה בלוף - הם ממומנים לפי התוצאות שרוצים להשיג.
חלק מהמחקרים הם בלוף. רבים מהם אינם כאלה.
אבל אתה יודע נניח שטעיתי והמחקרים אמיתיים וזה באמת הרבה יותר טוב עם חגורת בטיחות
אם זה כ"כ טוב למה להכריח?(כמו המסיכה).
ההכרח בא לפצות על חוסר חשיבה וחוסר הבנה, של אנשים, שחיים ופועלים כמו בעלי חיים.
היות שאין דרך להבטיח, שתאונה שנגרמה ע"י אידיוט, שמתפקד כמו חתול או פרה, תגרום נזק
רק לו ולא לסביבתו, יש צורך להובילו ברצועה, כמו שמובילים בעלי חיים. במלים אחרות, אם אי-
אפשר לגרום לו להבין - מכריחים אותו לפעול כאיללו הבין.
אני מבין. חבל שאתה לא.
 
מה שפוגע בעמוד השדרה, זה ישיבה לא נכונה ומשענת לא מתאימה.
חגורת הבטיחות מונחת על הגוף ללא לחץ ומאפשרת תנועה חופשית.
היא נעצרת כשהמתח שלה פתאומי.
בתאונה הגוף הולך גם קדימה עם החגורה.

לא נכון.
זה כדי להשאיר אותך צמוד לכסא ולא להתעופף חופשי באוטו ולהיחבט.
תשאל את האנשים כאן בפורום זה היה התירוץ נשבע לך,

שלא תיפגע באנשים אחרים בזמן שאתה מתעופף חופשי ונחבט באוטו.

תירוץ מטורף אני יודע, אבל זה האמת.

הם חייבים להצדיק את זה שמכריחים אותך.

הרי אם זה רק לבריאותך אז לא הגיוני להכריח אותך.

ברגע האמת יכולת לבחור ללכת להילחם בביהמ"ש, או לשים משהו אוורירי בצורת מסכה.
לא כ"כ אורירי - חוסם נשימה תקינה.

לא זוכר דברים כאלה. אולי היו ואם אתה זוכר ולא קראת את זה איפשהו, אז אתה בן 90 ומעלה.
אני בן 52 ואני זוכר מצוין,

התחיל עם כביש מהיר בלבד,

אח"כ בכל מקום,

אח"כ מאחור.

חלק מהמחקרים הם בלוף. רבים מהם אינם כאלה.
איך תדע מה כן ומה לא?

לכן צריך ללכת לפי רצון העם ולא לפי המחקרים!!!

ההכרח בא לפצות על חוסר חשיבה וחוסר הבנה, של אנשים, שחיים ופועלים כמו בעלי חיים.
היות שאין דרך להבטיח, שתאונה שנגרמה ע"י אידיוט, שמתפקד כמו חתול או פרה, תגרום נזק
רק לו ולא לסביבתו, יש צורך להובילו ברצועה, כמו שמובילים בעלי חיים. במלים אחרות, אם אי-
אפשר לגרום לו להבין - מכריחים אותו לפעול כאיללו הבין.
קישקשת בלי חשבון...

ברגע שיש תאונה הניזוק העיקרי והכמעט בלעדי מזה שאין לו חגורה הוא מי שלא שם ולא משתתפים אחרים בתאונה.

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בחיפה כמו בעוד אזורים בארץ, איפשרו לעצי האורן לנבוט ולצמוח במהירות. עצי האורן גבוהים מעצי החורש הטבעיים בארץ ועל כן הם מצלים עליהם ומונעים מהם צמיחה טבעית בקצב הנכון שלה. במהלך שריפה, עצי האורן המלאים בשרף דליק, מתלקחים במהירות והחום של האש יורה את האצטרובלים שכבר החלו להתלקח למרחקים גדולים = עד 50 מ'. אצטרובלים אלה מהווים פצצת תבערה שלוקחת את האש למרחקים כאלה, שבאופן טבעי לא הייתה מגיעה אליהם. מכיוון שאיש אינו מטפל בתחזוקה של החורש הטבעי, עצי האורן משתלטים על עוד ועוד קרקעות וכך הם מגדילים את אפקט הסכנה. זה מתחיל מלמטה, במחטים שמלתקחים על פני הקרקע ואז החום עולה למעלה וגורם לעצים להתלקח. מכאן "הכל היסטוריה". אז יבוא המומחה ויאמר שהזנחת החורשים מכוונת ויבואו אחרים ויאמרו שזו סתם תוצאה של הזנחה. כך או כך, כל עוד החורשים אינם מתוחזקים כראוי, הסכנה קיימת ואף גדלה משנה לשנה.
 
למעלה