לדבר לפני כולם או לא?
מה דעתכן?
מציינת להזכירכן שאנחנו משפחת אומנה והאימא הביולוגית קיימת בסיפור החיים שלנו ויש מפגשים בין בני לבינה.
הגעתי לבקר בביה"ס של בני הצעיר ובביקורון בכיתתו,
נגשו אלי 5 ילדים שונים כל אחד בנפרד:
-'מי את?' 'אמא של חבובי' 'אה, אבל את לא באמת אמא שלו'
-'נכון שאת לא האימא האמיתית שלו?' 'אני באמת אמא שלו' 'אבל לא ילדת אותו
-'את ילדת את עידן?' 'לא, יש אימהות שלא יולדות' 'אבל אם לא ילדת את לא באמת אימא שלו'.
- 'אני יודע שאת לא האימא האמיתית.'
לאור ש - 5 ! ילדים פנו אלי אני תוהה אם ללכת לכיתה ולעשות משהו לפני כולם.
אמנם השבתי בקצרה לכל אחד
'תיגע בי - אני אמיתית.'
'אפשר שיהיו שתי אימהות אמיתיות לילד'.
'אני אימא של חבובי כל הזמן'.
התכוונתי בכל מקרה לבוא לכיתה להפעלה של משחקי חברה או פעילות כיפית אחרת, כעת אני תוהה אם לפני הכל להנגיש להם אפשרות לשאול ולקבל תשובות
ממני ליד בני, לתת לו את האפשרות לראות כיצד אני עונה על השאלות שבטוח מגיעות גם אליו.
או להניח לו להתמודד עם תשובות אחרי שנמשיך לדבר על דרכים שהוא יכול להגיב כשהוא נשאל שאלות כאלה.
מה דעתכן?
מציינת להזכירכן שאנחנו משפחת אומנה והאימא הביולוגית קיימת בסיפור החיים שלנו ויש מפגשים בין בני לבינה.
הגעתי לבקר בביה"ס של בני הצעיר ובביקורון בכיתתו,
נגשו אלי 5 ילדים שונים כל אחד בנפרד:
-'מי את?' 'אמא של חבובי' 'אה, אבל את לא באמת אמא שלו'
-'נכון שאת לא האימא האמיתית שלו?' 'אני באמת אמא שלו' 'אבל לא ילדת אותו
-'את ילדת את עידן?' 'לא, יש אימהות שלא יולדות' 'אבל אם לא ילדת את לא באמת אימא שלו'.
- 'אני יודע שאת לא האימא האמיתית.'
לאור ש - 5 ! ילדים פנו אלי אני תוהה אם ללכת לכיתה ולעשות משהו לפני כולם.
אמנם השבתי בקצרה לכל אחד
'תיגע בי - אני אמיתית.'
'אפשר שיהיו שתי אימהות אמיתיות לילד'.
'אני אימא של חבובי כל הזמן'.
התכוונתי בכל מקרה לבוא לכיתה להפעלה של משחקי חברה או פעילות כיפית אחרת, כעת אני תוהה אם לפני הכל להנגיש להם אפשרות לשאול ולקבל תשובות
ממני ליד בני, לתת לו את האפשרות לראות כיצד אני עונה על השאלות שבטוח מגיעות גם אליו.
או להניח לו להתמודד עם תשובות אחרי שנמשיך לדבר על דרכים שהוא יכול להגיב כשהוא נשאל שאלות כאלה.