לדוקטור קראוון ידוע שזה מסובך צריך להזהיר

לדוקטור קראוון ידוע שזה מסובך צריך להזהיר

אני מצטערת הכוונה היא באמת לא להכפיש את מוטורהום אך אתה יודע שיש הרבה אנשים שזה פעם ראשונה בקראוון וחבל שהם יתאכזבו טיול כזה עולה הרבה כסף אני מכירה אנשים שמתכננים דבר כזה מספר שנים ולפעמים בקושי מקבלים את האומץ לעשות את זה בכול אופן יש הרבה מורכבות בנושא כשיש בעיה,,, אני לא חושבת שצריך לסבול אני בהחלט בעד שאנשים יבדקו ישאלו ובודאי שאם קיימת חברה שאנשים התאכזבו מהם רצוי כן לדעת מזה ,,, אנשים יכולים לעזור בזה,,,,, אגב אילו הם היו מטפלים בבעיה ולא מתעלמים,,,,, ררק מצעים הנחה מגוחחת לטיול הבא זה לא רציני הנחה של 5% או 10% לא רציני ,,,,,,,,,,,, אם אדם כתוצאה מפישול של החברה נאלץ לשלם עוד 400 יורו יותר כדי לאמר בחול אני עכשיו כאן רוצה להציל את הטיול שלי משלם תשלום נוסף אני לא מדברת על כך שבחול מנסים להתקשר לחברה בארץ והם מתעלמים ואומרים בתגובה אנחנו לא מוייבים והחברה שם (חברת הקראוונים) טוענים שזה טעות של הסוכן בישראל שבמקרה זה אלה מוטורהום וכשמגיעים לארץ פונים לחברה והם לא מוכנים להכיר בנזק ולו גם בחלקו זה זלזול בלקוח בכספו בכבודו ,,,, ורצוי שכולם ידעו יבדקו ושיסעו בכיף ויחזרו בכיף ולא מאוכזבים.אני בטוחה שאם וטורהום איכפת לה היו פונים ללקוחות הם קוראים ויכולים להגיב בצורה אחרת ולפתור בעיות אך הם בוחרים להתעלם והלקוח,,,,החיים והמוות הצליח מה טוב לא הצליח זה בעיה שלו. די !!!!!!!!!!מספיק מגיע לאזרח לקבל את אשר מגיע לו בשל כספו ולא עושים לו טובה
 
למעלה