לדניייאלה ולכל הקטנטנים שיוצאים לחופשה אוטוטו

dafgol

New member
לדניייאלה ולכל הקטנטנים שיוצאים לחופשה אוטוטו

חופשה נעימה ומהנה
 

S r 35

New member
אצלנו החופשה עוד לא מתחילה - תודה לאל

גם ככה אני שוברת את הראש מה לעשות איתם שבועיים וחצי באוגוסט. אמנם בגן של רון הציעו לנו מחזור נוסף של קייטנה בשבועיים האחרונים של אוגוסט, כלומר הגן לא יהיה בחופש בכלל - אבל ה"תענוג" יעלה לי עוד 1000 ש"ח בנוסף ל 2,000 שאני משלמת בלאו הכי, כך שלא נראה לי שנלך על זה. בכל אופן - לכל היוצאים לחופשה, גם ממני איחולים לחופשה נעימה, כייפית, רגועה ומהנה.
 

S r 35

New member
פעילויות לחופש הגדול.

לכל ההורים לבנים: קראתי בעיתון שנפתח בקניון עזריאלי בת"א, פארק ספיידרמן (החלום הרטוב של נירי שלי התגשם
) יש שם: בריכה עם סירות פדלים, קיר טיפוס, קיר קפיצה עם סקוטשים, אומגה, הקרנת סרט בתלת מימד, טרמפולינה, רכבת, גשר הימלאיה, מגלשות מים, מגדל טיפוס עם חבלים, מבוך גדול ומזרון קפיצות של גיבורי על. יש גם חדר אור קולי אם אפקטים מיוחדים הלקוחים מתוךהסרט "ספיידרמן 3". כתוב שהפעילות מתאימה לילדים מגיל שנתיים - למרות שנראה לי שרונקי שלי קצת יבהל שם. הפארק פתוח בימים א'-ה' בשעות 16:00-19:30, בימי שישי בין 12:00-15:00 ובשבת, בחגים ובחופש הגדול בין השעות 10:00-19:30. ניר כבר מחכה בכליון עיניים ללכת לשם. עוד מקומות כיפיים לחופש הגדול - לא רק לבנים כמובן ...
שפיים (שרית יכולה לספר לכם מניסיון טרי).
אצלנו בחיפה - במוזיאון הימי יש פעילויות מאוד יפות
כנראה שנקפוץ גם לחולון לפסטיבל תיאטרון הבובות הבינלאומי. בשנה שעברה היינו שם בנסיבות הלא נעימות של המלחמה, אבל נהנו מאוד. כנראה שנהיה שם גם הקיץ. פרטים על הפסטיבל בטל' 03-6516848 והוא יתקיים בין התאריכים 18-22 ביולי. את כל המידע הזה העתקתי לכם מ BABYKIDS מוסף הילדים של עיתון "הארץ".
כמובן שגם הרבה ים והמון בריכה ... כי בינינו, ילדים לא צריכים הרבה יותר מזה ... שיהיה לכולנו קיץ נפלא
 

S r 35

New member
פארק ספיידרמן בעזריאלי

אני מתארגנת עם עוד שתי אמהות מהגן של ניר ואנחנו מתכוונות לעשות יום כיף לילדודס: נוסעים ברכבת בבוקר, מבלים בעזריאלי. אוכלים איזו ארוחת ג'אנק בקניון וחוזרים לחיפה. אנחנו עוד לא סגורות על איזה יום נעשה את זה, אבל אם מישהי כאן רוצה להצטרף אלינו, תגידו לי.
 
למעלה