לדעתי אפילו באשקלון אין פרמיטיבים כמו עינב...

סנאי נדיר

New member
לדעתי אפילו באשקלון אין פרמיטיבים כמו עינב...

זה פשוט עצוב... איכס כזאת בהמה בחיים שלי לא ראיתי.
 

FreshF5

New member
נו מה אתה חושב שהיא המדד לאשקלונים?

כמו שאשר מבחינתי הוא לא המדד לדת (ואני באה מבית דתי, אך מסורתית), עינב לא מייצגת מבחינתי את האשקלונים אלא מוציאה לנו רק שם רע. ותוך כדי אני קולטת אותה ואת אשר מדברים על שפרה וכבר רואה אותם מעמידים אותה להדחה כי היא מזמינה חלב אורז.
 
בכל עיר יש את הפרימיטיבים שלה...

אני בטוחה שאפשר למצוא בכל מקום מישהו "פרימיטיב". בחרו בה מהסיבה הפשוטה שהיא מייצגת כביכול את הסטריאוטיפ של האנשים שגרים בדרום המקופח.
 
בדרום יש יותר מזרחיים עם פחות כסף

וזה יוצר מצב של יוצר פרימיטיבים ועכשיו כולם יתקוממו על גזענות אבל אני פשוט כותב עובדות..
 

davidlev0255

New member
אני עובד במקום שחישל אותי

שבו יש ערסיות אגב הבוסית כל כך מוזרה שהולכת עם בגדים של כאילו בחורה בת 20 והולכת עם בגדי ים ערסיות ערסיות , אבל הן גם כונפות ויש להן ריקשי זה משרד בת"א...
 

sapie

New member
אני באמת לא מבינה מה כולם רוצים ממנה

היא בסדר גמור !
 
מבזק: "האח הגדול פחד שעינב תעשן את לאון"

האח הגדול החליט להוסיף לעינב סיגריות באופן אישי מהכסף שלו אחרי שמצלמה בחדר קלטה אותה מנסה לעשן את ליאון ברגע של משבר. לאחר 18 שעות ללא סגריות היא תפסה את המסכן הדליקה את המצית ורק ברגע האחרון הוא ניצל לאחר התערבות של אנשי ההקפה שקראו לה לחדר הגדול.
 

k i d a n

New member
כישלון קולוסאלי של מערכת החינוך

לא יאמן איזו ג'ורה יש לבחורה הזו. כל עוד היא שומרת על פה סגור, הכל בסדר. כאשר היא פותחת אותו קורים שלושה דברים: היא צועקת, היא בולסת, היא מעשנת (לפעמים בו זמנית). היא עוד מעזה להתלונן על אחרים בזמן שאם יתנו לה כוסמת ברוטב סויה עם חלב אורז היא תאכל הכל ותלקק את הצלחת גם כן. היא טוענת שיש יותר מידי אוכל, אז היא מרשה לעצמה לחסל את כל המלאים ובכל פעם שאני רואה אותה יש לה צלוחית של משהו ביד. האמת היא שלפני התוכנית ידעתי שיש כאלו אנשים אבל לא הייתי בטוח, עכשיו אני בטוח ולא רוצה להאמין. פשוט טינופת מהסוג הבזוי ביותר...
 

סנאי נדיר

New member
פשוטלשים תמונה שלה על קופסאות סיגריות..

עם בועית "למה מה קרה? כולכם חכמים גדולים, יא אללה, בספר תהילים!" במקום האזהרה...
 
למעלה