לדעתי, זה משהו שאתם צריכים לדעת..

לדעתי, זה משהו שאתם צריכים לדעת..

ולהפנים.. אני יודעת שזה לא קשור לרגאיי!! אבל לפני שאתם מתנפלים עליי, שמתי כאן כמה קישורים.. אני אשמח אם תיכנסו אליהם ותקחו לתשומת ליבכם!! http://www.mifalchaim.org/main.htm http://www.latet.org.il/default.asp http://www.tabletotable.org.il/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=515 http://www.allbiz.co.il/ihlureim/ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3145391,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART/762/666.html http://directory.beesites.co.il/tchumim/tchum111.asp ויש עוד כל כך הרבה קישורים!!!!!!!! אל תשכחו שפסח קרב ובא!!! ערב נעים -כשף!
 

Chenipeper

New member
צודקת ב100%

ובתכל'ס מצטער לא נכנסתי לאף לינק לפני ההודעה השניה שלך כי דיברת על זה שפסח בא וכל זה אז חשבתי שזה משו בקטע של אתרים מצחיקים וכאלה.. קיצר אני נכנסתי והזדהתי עם זה אני הייתי מתנדב שנתיים בעמותת רעים בהוד השרון שגם יש תרומות מהבית וכאלה שאפשר להביא וגם חלוקה של ארגזי מזון ותמיכה בחגים וכאלה ... אני חושב שבתכל'ס זה חוויה לעשות דברים כאלה...את ההרגשה החמה הזאת בלב כל אחד חייב להרגיש. יש כל כך הרבה אנשים מסכנים כאן בארץ הפשוטה שלנו, אנשים שכל כך נזקקים וזה ברמות שאתם לא יכולים להבין אם לא תראו את זה בעיניים... חשוב מאוד התרומה העצמית הזאת למען עמותת גם אם זה בתרומה של 5 שקל . כשף יצאת מלכה עם האשכול הזה.
 
נכון, היה לפני פחות משעה..

צילצול בדלת שלנו, פתחתי ת'דלת וראיתי ילד חמוד עם כיפה שבא להתרים ל"אקי"ם". וזה באמת נותן הרגשה חמה בלב, מן התרגשות כזו שאי אפשר להסביר! אנ'לא יודעת אם אצלכם גם, אבל אצלנו בישוב יש ליד כל מכולת/קיוסק/חנות - מן קופסאת צדקה כזו גדולה ששמים שם בגדים ומצרכי מזון לניזקקים.. גם אצלכם יש בערים ובישובים קופות כאלה?!??!? או רק אצלנו?!??! וגם יש כמעט בכל מקום בית תמחוי, ללכת לשם ולהביא כמה מיצרכים בסיסיים לארוחה חמה, יכול להעביר ת'יום עם בטן מלאה לכאלה שלא יכולים להרשות לעצמם למלא אותה :/ שיהיה ערב מוצלח וסוף שבוע מדהים!!
-כשף!
 

Chenipeper

New member
ת'אמת..

אצלנו אין הרבה כאלה דברים.. יש את עמותת רעים ויש את המחוייבות אישית שיש דרך הבצפר בכתה י' בדרך כלל אבל מי שרוצה לתרום ולהתנדב מוצא איפה זה לא בעיה.
 

nayabingi

New member
בבילון במסווה צדקה

רק לידע כללי אקי"ם כמו הרבה עמותות "צדקה" אחרות אינן מעבירות את כל סכום התרומה (ואפילו לא את רובו) לנזקקים !!! מומלץ לשאול את המתרים אם הוא מרוויח כסך מההתרמות - ואם כן - דעו - רמאים.... הקומבינה היא כזו : המתרים מקבל 30% מגובה התרומה המפעיל גוזר 50% מגובה התרומה חלק ממה שנשאר מופנה לכיסוי הוצאות שוטפות ובסוף בסוף אם נשאר משהו אז זו התרומה !!! כנ"ל לגבי מתקני הממתקים והבוטנים שנמצאים בכל מקום ומבטיחים להעביר שקל לתרומה תמורת הממתקים/ בוטנים כשלמען האמת בפועל - רק 10 א"ג עוברות לתרומה - והשאר - טוב השאר מרפד את כיסו של הזכיין.... תרומה זה טוב צדקה זה מצווה גניבה במסווה של צדקה - זה ביזיון שימו לב למי אתם תורמים - בקשו לראות את הקבלות מקרוב והכי חשוב.... אם אתם באמת רוצים לוודא שאתם תורמים - עשו זאת בעצמכם - ההרגשה תהיה הרבה יותר מספקת - מבטיח ! שבת שלום לכולם JAH BLESS
 
המתרים מקבל 30% מהתרומות???

המקומות שאני מכירה כולם מתנדבים שם!!!! יש מלא חבר'ה פעילים בכל מיני עמותות שהם עושים את זה ללא מטרות רווח!!!! אבל, אנ'לא אתווכח איתך כשאתה אומר שיש בבילון! יש הרבה רמאויות לצערנו בעניין הזה! מה? המתקני ממתקים/בוטנים מרמים אותנו?!?!? איך אתה יודע את זה? שבת שלום לכולם וסוף שבוע מהנה =) -כשף!
 

idk

New member
לא אצל כולם באמת מתנדבים...

אני עצמי קיבלתי הצעה ממישו לעבוד בהתרמות ולקבל כסף מזה לפי הכמות שאני מתרים.. ובאמת תבררו טוב לאן התרומה שלכם הולכת
 

noa08128

New member
רק למידע נוסף..

תרומות זה עסק נורא מסוכן.. נכון ,ישנם "עמותות" שהמתרימים לוקחים אחוז נכבד מן התרומות. אבל עמותת אקי"ם ושאר אירגונים כמו איל"ן והאגודה למלחמה בסרטן פעולות עם בתי הספר ותנועות הנוער. כל הרווחים הולכים קודש לנזקקים להם במקרים הללו. לצערי באמת ישנה תופעה של "התרמות מזויפות" אבל לרוב זה בעמותות לא מוכרות. המשך יום קסום
ורק אהבה
נועה
 

Jah 3

New member
קצת מהשקפת העולם שלי

מי שרואה קצת מעבר, והנושא קצת מופנם אצלו יותר צריך לדעת שבשביל להגיע לתרבות נפלאה המתבססת על ZION, חייבים לעזור לחלשים ולתת מעצמך כמה שאפשר. אם כל אחד יחשוב קצת מעבר לקופסא שבה הוא נמצא ויתן קצת לאחרים, תגיע התרבות האדירה הזאת. אם אתם חיים בידיעה שקידמתם אפילו בצעד קטנטן את התרבות והחברה לZION, אז אתם יכולים להיות שלמים.
 
למעלה