לדעת לטוס מכשירים באמת...

goodasaf

New member
לדעת לטוס מכשירים באמת...

שלום לכולם! רובכם פגשתם אותי במפגש הפורום במגידו אבל לטובת החשיפה: אסף ויילר, 26 ,EX - בקר ב - 506 ,200 שעות צוקית בחה"א , רשיון אזרחי אמריקאי (סה"כ 240 שעות טיסה רשומות). אני כותב לכם כעת מה - (WFC (WASHINGTON FLYING CLUB. הגעתי לכאן אתמול במטרה להשלים רשיונות מכשירים, מסחרי והדרכה. כאמור נחתתי אתמול (הישג נאה בהתחשב בכמות הקניידלאך/בשר/קינוחים שמטוס חברת לופטהנזה החביב היה צריך להתמודד עימו בהמראה מנתב"ג). כבר בנחיתה על מסלול 19L ב DULLES צדה עיני את מטוס N1377U הזכור לטוב, בין השאר, מטיסה בת 8 שעות לאינדיאנה בשהותי הקודמת כאן. בהגיעי לאולם קבלת הנוסעים קידם את פניי פרצופו המחייך של איתי, אחד ממדריכי המועדון, ומשם טסנו את דרכינו לשדה הבית, מס´ הקפות לרענון באור אחרון,שקיעה יפה מעל רכס האפלצ´ים ומשם למגורי הבי"ס . עד כאן להיום ומכאן בשאיפה אעדכן את הפורום על החוויות במדינה שנועדה לטיסה אזרחית במלוא מובן המילה. להתראות, ויילר. נ.ב. - למי שדואג גם על ציפורים יהיה לי מספיק זמן לצפות אבל זה נושא לפורום אחר..
 
שאלה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אתה מדריך או שהיית מדריך בחיל האוויר? או שבמגמת קרב מגיעים ל200 שעות על צוקית?
 

zivlevy

New member
תשובה

סיפור מעט מסובך, הייתי בראשוני קרב בשתי פאזות. כל תקופה חצי שנה ו140 גיחות. תכלס זה יוצא בערך 300 שעות אבל רשמתי 200. בכל אופן אני עכשיו בארה"ב ועושה רשיונות מכ´, מסחרי, מדריך.
 

goodasaf

New member
תשובה

סיפור מעט מסובך, הייתי בראשוני קרב בשתי פאזות. כל תקופה חצי שנה ו140 גיחות. תכלס זה יוצא בערך 300 שעות אבל רשמתי 200. בכל אופן אני עכשיו בארה"ב ועושה רשיונות מכ´, מסחרי, מדריך.
 

goodasaf

New member
המספרים הם:

מכשירים, כ 4000 $, ומה שחשוב הוא ההבדל בניסיון אותו תצבור כאן לעומת הארץ. מסחרי כ 2000$. שאר הפרטים מן הראוי שתבדוק באתר ביה"ס: FLY-WFC.COM
 
למעלה