לדר כרמית טל עוד

ששי3

New member
לדר כרמית טל עוד

תודה על תשובתך המפורטת.זו היתה בעצם ההתלבטות העיקרית שלנו בנושא המשפטי.גם לנו לא נראה לקפוץ ישר לבתי משפט ללא שום מסמכים שניתן להוכיח. נכון להיום פנינו לדוברת המחוז שלנו בקופה,ואכן ששוחחתי תחילה עם הפקידה היא ענתה שאין להם מה לעשות בנדון וכו',אך כשאיימתי רק בע"פ כי בעצם האפשרות היחידה היא בפנייה משפטית וכי אני בטוחה שנזכה היא ישר העבירה אותי לדוברת עצמה,והדוברת הקשיבה בקשב רב למקרה שלנו,והבטיחה תשובה תוך מספר ימים חיובית או מבוי סתום.כמובן שאני אדרוש תשובה בכתב,אפילו אם זו תהיה תשובת ביניים.בתשובתך אליי נתת לי להבין כי רק כך ניתן לזרז עניינים.המון תודה,לבינתיים.
 
כדאי תמיד לכתב מכתב../images/Emo91.gif

כאשר עובדים מול רשויות (במקרה שלכם - מול קופת החולים) כדאי שהפניה מטעמכם אל הקופה תעשה בכתב, ואז גם התשובה מטעם הקופה תהיה ערוכה במכתב, ואז - במקרה הצורך- הבסיס לתביעה כבר מוכן. מציעה לכם להמתין לתגובת הדוברת תקופה קצובה, ואז במידה והיא אינה עונה, או שתשובתה אינה משביעה רצון, שלחו לה (ולכל הגורמים האחרים) מכתבים. שיחות טלפון אינן מצליחות בדרך כלל להשיג את המטרה, במיוחד בסוגיה חשובה כמו זו שהצגתם. המון הצלחה!
 
למעלה