אשה מרציפן
New member
להודות בטעות ו/או בכוונות
בעקבות הדיון בשרשור הסמוך, שקצת חרג מהמצופה, אני בעד לתעל זאת למקום חיובי:
קרה לכם במסגרת העבודה כנותני שירות שמצאתם את עצמכם במצב בו גיליתי שטעיתם מול לקוח ו/או שהלקוח "עלה" על הכוונות שלכם, אם זה במסגרת הגדלת מכירות או ניסיון לשכנע לקוח לקחת משהו אחר כי מה שביקש לא היה במלאי? כיצד נהגתם במצב כזה? הדבר קרה לכם אולי בתור לקוחות?
בתקופת המלצרות הרחוקה זה היה קורה לא מעט - במסעדות רבות הספיישלים והמלצות היום הם למעשה מה שיש במלאי ורצוי למכור מהר לפני שיתקרב תאריך התפוגה, בעוד שקורה לא אחת שיש מנות שבדיוק נגמרו. באחת המסעדות שעבדתי בה הייתה בנוסף מנה שהשף לא אהב להכין, וזה היה ידוע שבמשמרות שלו אם לקוח מזמין - כדאי לנסות לשכנע אותו שיקח משהו אחר, אחרת השף היה חוטף קריזה וזה לא היה נעים. היו פעמים שלקוחות ממש תהו למה מנסים לדחוף להם מנה שונה בזמן שהם יודעים מה הם רוצים. במקרים אחרים המלצרים נשאלו אם המנה שהם ממליצים עליה יותר יקרה ולכן הם כל כך ממליצים.
בעקבות הדיון בשרשור הסמוך, שקצת חרג מהמצופה, אני בעד לתעל זאת למקום חיובי:
קרה לכם במסגרת העבודה כנותני שירות שמצאתם את עצמכם במצב בו גיליתי שטעיתם מול לקוח ו/או שהלקוח "עלה" על הכוונות שלכם, אם זה במסגרת הגדלת מכירות או ניסיון לשכנע לקוח לקחת משהו אחר כי מה שביקש לא היה במלאי? כיצד נהגתם במצב כזה? הדבר קרה לכם אולי בתור לקוחות?
בתקופת המלצרות הרחוקה זה היה קורה לא מעט - במסעדות רבות הספיישלים והמלצות היום הם למעשה מה שיש במלאי ורצוי למכור מהר לפני שיתקרב תאריך התפוגה, בעוד שקורה לא אחת שיש מנות שבדיוק נגמרו. באחת המסעדות שעבדתי בה הייתה בנוסף מנה שהשף לא אהב להכין, וזה היה ידוע שבמשמרות שלו אם לקוח מזמין - כדאי לנסות לשכנע אותו שיקח משהו אחר, אחרת השף היה חוטף קריזה וזה לא היה נעים. היו פעמים שלקוחות ממש תהו למה מנסים לדחוף להם מנה שונה בזמן שהם יודעים מה הם רוצים. במקרים אחרים המלצרים נשאלו אם המנה שהם ממליצים עליה יותר יקרה ולכן הם כל כך ממליצים.