רץ לאור ירח
New member
להיות טיובלס או לא להיות? זו השאלה
במחקריי לגבי צמיגים הגעתי כמובן גם לאופציה של טיובלס.
נראה לי שבימנו יש קונצנזוס שלאופני הרים/שטח ממש כדאי ללכת על טיובלס, אבל מה לגבי אופני כביש/עיר?
1.היתרונות הם המנעות מפנצרים, אבל יש חסרונות לטיובלס בכביש? תוספת כבדות/איטיות/אי-נוחות?
2.מה תוספת המחיר של התקנת מערכת טיובלס לעומת שתי פנימיות רגילות (כולל התקנה וחומר)?
3. אם קונים צמיגי טיובלס, איך אפשר לוודא שהגלגל עצמו מתאים לטיובלס? יש עוד משהו שצריך לבדוק לפני?
4. האם יהיה אפשרי לבחור צמיג שהוא טיובלס אבל עם התנגדות גלגול מאוד נמוכה (בגלל שהוא טיובלס הוא לא צריך המון גומי קשיח שיגן עליו ושמכביד אותו) וכך להנות משני העולמות - מצד אחד להמנע מהפנצרים (בגלל הטיובלס) ומצד שני לקבל מהירות ואיכות רכיבה של צמיג חלק ומהיר?
לטיפים ומחשבות בנושא אודה
במחקריי לגבי צמיגים הגעתי כמובן גם לאופציה של טיובלס.
נראה לי שבימנו יש קונצנזוס שלאופני הרים/שטח ממש כדאי ללכת על טיובלס, אבל מה לגבי אופני כביש/עיר?
1.היתרונות הם המנעות מפנצרים, אבל יש חסרונות לטיובלס בכביש? תוספת כבדות/איטיות/אי-נוחות?
2.מה תוספת המחיר של התקנת מערכת טיובלס לעומת שתי פנימיות רגילות (כולל התקנה וחומר)?
3. אם קונים צמיגי טיובלס, איך אפשר לוודא שהגלגל עצמו מתאים לטיובלס? יש עוד משהו שצריך לבדוק לפני?
4. האם יהיה אפשרי לבחור צמיג שהוא טיובלס אבל עם התנגדות גלגול מאוד נמוכה (בגלל שהוא טיובלס הוא לא צריך המון גומי קשיח שיגן עליו ושמכביד אותו) וכך להנות משני העולמות - מצד אחד להמנע מהפנצרים (בגלל הטיובלס) ומצד שני לקבל מהירות ואיכות רכיבה של צמיג חלק ומהיר?
לטיפים ומחשבות בנושא אודה