להיות שם בשביל אחרים

שוKולד

New member
להיות שם בשביל אחרים

מה זה מבחינתכם חברות אמיתית ? בעיני זה כשמישהו אומר לי את האמת כשצריך, ששם בשבילי כשרע לי אבל יותר מכל, מישהו שברגעים הכי טובים שלי יודע גם לחלוק אותם איתי לא משנה איפה הוא. ככה אני עם חברים שלי, מנסה מכל הלב תמיד להיות מאושרת ולפרגן לאושר שלהם. לתת מחמאות, לאהוב מכל הלב. ברגעים הקשים מנסה לשמור על קשר הדוק יותר, לבדוק אם רוצים אותי בשטח או לא. ולהתאים את עצמי. היום היתה לי שיחה מעניינת על הנושא. הבנתי שלי יותר חשוב כנות ויכולת לחלוק איתי רגעים טובים מאשר אנשים שמתייצבים לצידי רק ברגעים הקשים שלי. אני חושבת שברגעים הקשים כל אחד יודע את מקומו, יותר קל לתפקד שם ולהיות שם בשביל האחר. זה גם מאד עוזר לתחושה העצמית של האושר שלנו לעזור למישהו בעתות צרה. אבל לחלוק אושר עם מישהו אחר, כאשר אתה שקוע בצרות שלך, זאת עדות לאהבה וחברות. אני (חושבת שאני) משתדלת להיות שם גם ברגעים השמחים ולשמוח מכל הלב.
 

Mנטה

New member
שמעתי כמה פעמים את הרעיון הזה

ואני לא מרגישה כך. אני צריכה אנשים סביבי בעיקר כשרע לי. כשטוב לי אני מסתדרת. לעומת זאת כשאני בצרות ומישהו אחר צריך שיחלקו אתו באושר שלו, זאת נראית לי משימה ענקית שלא תמיד אני יכולה לעמוד בה.
 

שוKולד

New member
לא קשור

גם אני צריכה אנשים כשרע לי, אבל שונאת גם להיות לבד כשטוב לי.
 

Druyanizem

New member
ואם כבר בהקשר הזה...

יש אנשים שעושים את עצמם מקשיבים ואז איכשהו מסובבים את כל הנושא כלפיהם, כלומר מדברים על הבעיות שלהם. אני תמיד משתדל להקשיב לאנשים ואני גם ידוע בתור אחד שמקשיב. אני לא אוהב לדבר על הבעיות שלי. אבל אני אוהב להקשיב לאנשים ולנסות לעזור להם. בנוגע לאותם אנשים שרק מדברים על עצמם,,, בעעעע.... זה נורא מעצבן אותי :)
 
לדעת למתוח ביקורת

בשבילי מי שתמיד מפרגן לי אינו חבר אמיתי מי שתמיד מבקר אותי כמובן שגם לא חבר אמיתי הוא בשבילי מי שלצידי להשתתף בכאב או בשמחה, אבל לצד כל אלה הוא גם שם לצידי לבוא ולאמר לי כשהייתי לא בסדר את האמת בפנים. בלי אגרסיביות, בלי רצון לפגוע בי אבל עם רצון אמיתי שאראה היכן אני צריך לדעתו להשתפר
 
למעלה