להיזהר מהמיסטיקנית ריקי קיטרו

אמנדה89

New member
להיזהר מהמיסטיקנית ריקי קיטרו

לצערי הרב שילמתי הרבה מאוד כסף לשיחה טלפונית עם ריקי , כבר בתחילת השיחה היא אמרה לי שאני אישה בודדה ושאין גבר בחיי עוד לפני שהספקתי לדבר ואני בכלל אישה נשואה עם ילדים דבר שכל כך הזוי מבחינתי ושתיקנתי אותה היא אמרה שאני לא סותמת ושהוא בוגד בי... אבל לפני רגע היא טענה שאין גבר בחיי. אמרה שיש מלא סמים בחיי ומעולםםםםםםם לא נגעתי אפילו בגוינט..... אמרה שאני אקבל סרטן ועוד דברים הזויים וזה תוך כדי דיבור מזלזל ועויין. חבל על הכסף חבל על הזמן וחבל שהיא תכניס פחדים לראש שלכם. כי זאת אישה עם אנרגיות לא טובות בלשון המטעה שאינה מודה ברגע שהיא טועה על עובדות קיימות לגבי עבר והווה. משתפת אתכם בחוויה שלי כדי שאתם לא תפלו.
 

Natida212

New member
חבל שלא ראיתי את ההודעה הזאת קודם

הייתי בשיחה טלפונית עם ריקי של 40 דקות. שילמתי 950 שח כדי לשמוע כמה העתיד שלי שחור וכמה מסוכן הולך להיות לי , ורק פחדים היא ניסתה להכניס לי לראש , טענה שאני לוקחת סמים ואם אני משתמשת. בנוסף היא אמרה שעברתי התעללות מינית מה שלא היה ולא נברא אבל היא אומרת ששכחתי או שאני לא זוכרת.
ריקי אישה מניפולטיבית , שקרנית , ממולחת גסה ומזלזלת.
כשסיפרתי לה על רקע חיי היא ליגלגה בציניות "איזה חיים וורודים עברת"
טיפת רגישות אין באישה הזו. מפחיד!
היא דיברה שטויות וניסתה לדחוף לי את הקמעות שלה באלפי שקלים. ניסתה ליצור תלות תוך כדי ניצול המצב הרגיש שבו אני נמצאת. היא מנצלת את העובדה שהאדם שפונה אלייה זקוק לעצה או הכוונה ונמצא בעמדה פגיעה כדי לסחוט כסף! עצוב שככה אישה פועלת ולא מודעת לנזקים שהיא גורמת לאנשים בסיפורים שהיא מספרת ובזלזול שהיא מפגינה. חסרת רגישות בעליל עם אפס ייחסי אנוש.
 
למעלה