להיט הקיץ 2023 ההילולה - הסרט המלא לצפייה

  • פותח הנושא Roniay3030
  • פורסם בתאריך
R

Roniay3030

Guest
לצפייה ישירה - לחץ כאן !
ההילולה הלהיט הגדול של הקיץ 2023 (ידוע גם בשם: ההילולה: שנות ה-90 הסרט) הוא סרט קולנוע קומי ישראלי, המבוסס על סדרת הטלוויזיה "שנות ה-90" המהווה ספין אוף של הסדרה "שנות ה-80". שתי הסדרות שודרו ברשת 13. הסרט בוים על ידי אריאל בנבג'י ושלום אסייג, המככב בתפקיד הראשי כפרוספר אסייג ומשמש כתסריטאי נוסף לצד אור כהן. התסריטאים הראשיים הם מני אסייג ודניאל אסייג, שגם משחק בסרט. עוד מככבים בסרט אוולין הגואל, עפר שכטר, עדי אלון, שלומי קוריאט, לינור אברג'יל, צחי נוי, אריק משעלי ואוראל צברי.
הסרט הוכרז בתחילת שנת 2023 וצולם בחודשים פברואר ומרץ באותה שנה על ידי איציק פורטל. הסרט נערך על ידי רן רביב והולחן על ידי עופר שריקי. הסרט הופק על ידי סרטי יונייטד קינג בשיתוף יואב גרוס הפקות ושלום אסייג הפקות, כאשר דרכן הפיקו בהתאמה את הפרויקט משה אדרי, לאון אדרי, יואב גרוס ושלום אסייג.

הסרט באורך מלא של כ-100 דקות, והוא יצא לבתי הקולנוע ב-13 ביולי 2023. הסרט זכה להצלחה בקופות, כשצפו בו כחצי מיליון צופים והוא ממוקם במקום ה-38 ברשימת מאה הסרטים הישראליים הנצפים ביותר בכל הזמנים. הסרט קיבל ביקורות מעורבות מהמבקרים ויש לו פוטנציאל לקבל המשכון.
 
הצטרפו למאבק נגד תופעת סימון אזרחים במדינה!
לא מן הנמנע ששמעתם על אדם סביבכם שטען ש"סיבכו אותו" הן על בסיס תחרות עסקית בלתי הוגנת והן במסגרת משחקי גירושין מכוערים.
אם תהיתם פעם איך זה נראה - כנסו לקישור הבא: חיסול עסקי - תחרות עסקית בלתי הוגנת - דוגמה חיה לתהליך סיכול ממוקדת לטובת חיסול חברה בתחום האנרגיה החליפית. תמצאו שם שלל ראיות בתצורת כתבי תביעה , כתבי הגנה, פרוטוקולים מדיונים , החלטות בית משפט, הקלטות ועוד.
לאנשים הללו אין כתובת לפנות אליה - בתי המשפט ורשויות אכיפת החוק לא "מבזבזים" את זמנם על מקרים אלו. ובכך המסומנים הופכים לשק חבטות של תביעות השתקה עד אשר הם מושתקים לחלוטין במסגרת הליך חדלות פירעון (הליך בו לא ניתן להתגונן משפטית על תביעות שכל מטרתן הייתה פגיעה בשמם הטוב).
אלו מסיימים את התהליך עם תדמית פגועה לחלוטין, כל נכסיהם מוחזקים והם הופכים בעצם לאנשים שקופים ומושתקים עד להתיישנות.
הצטרפו אלינו למאבק בתופעת סימון וסיבוך מתחרים עסקיים ובני זוג! התופעה מובילה לסיבוך אזרחים בחובות ולפגיעה חמורה בשמם הטוב .
אם לאנשים אלו לא יתאפשר לעשות צדק התופעה תמשיך להתרחב בשקט! ולבסוף תגיע אליכם או לקרובים לכם.
זה יכול לפגוש כל אדם בכל מעמד!
אסור לנו לשבת על הגדר.
לתמיכה במאבק - יחד נקדם את מגן ל-מסומן
1600325099136.jpg
 
למעלה