מירי לוי 1
New member
להלן התשובה המרוכזת לחידת השבת !
מאחר וחידת השבת נפתרה הפעם באופן חלקי ולא מסודר, אני מבקשת להביא בפניכם את התשובה המלאה והנכונה שכך הייתה צריכה להכתב : להלן : א. 1. "שיר אהבה ישן" - זוגות - אבי פרץ. - 1:0 לטובת הריקוד הישן. 2. "אור חדש" - מעגל - גדי ביטון. - 1:1 נוצר כאן שוויון. 3. "המנגינה הישנה" - מעגל - ישראל שיקר. - 2:1 לטובת הריקוד הישן. 4. "ורק השיר חדש" - מעגל - חיים שריון. - 2:2 החדש עשה כאן שוויון. 5. "הרדיו הישן" - מעגל - ויקטור גבאי. - 3:2 לטובת הריקוד הישן. 6. "הורה מחודשת" - מעגל מאיר שם טוב. - 3:3 החדש הישווה שוב. ב. בשלושה שמות ריקודים מופיע המילה חדש וכמו כן בשלושה שמות ריקודים מופיע המילה ישן, ואז קיבלנו שוויון מוחלט, דהיינו תיקו. ג. דעת התורה : כתוב בויקרא כ"ו פסוק 9-10 (בהבטחות שהאל מבטיח אם יקיימו את התורה) : "והקימותי את בריתי אתכם, ואכלתם ישן נושן, וישן מפני חדש תוציאו". וההסבר : שתהייה לכם תבואה ישנה טובה וטרייה שלא תתקלקל במחסניכם ואותה תאלצו לפנות, עקב שפע של תבואה טריה וחדשה שהארץ תמלא אתכם. עד כאן לשון הברכה וההסבר לפסוק. ובאשר לריקודים הנה ההקשר וההסבר : אין פסיקת תורה מה יותר טוב ריקוד חדש או ישן. יש רק ברכה שהריקודים הישנים ישארו טובים וטריים, אך תאלצו לפנותם מפני שפע הריקודים החדשים שהארץ תימלא כברכת האל. אני מקווה שתשובתי הובנה וגם ייקויים בנו הפסוק הזה. בהערכה רבה לפותרים ולמנסים ! מירי.
מאחר וחידת השבת נפתרה הפעם באופן חלקי ולא מסודר, אני מבקשת להביא בפניכם את התשובה המלאה והנכונה שכך הייתה צריכה להכתב : להלן : א. 1. "שיר אהבה ישן" - זוגות - אבי פרץ. - 1:0 לטובת הריקוד הישן. 2. "אור חדש" - מעגל - גדי ביטון. - 1:1 נוצר כאן שוויון. 3. "המנגינה הישנה" - מעגל - ישראל שיקר. - 2:1 לטובת הריקוד הישן. 4. "ורק השיר חדש" - מעגל - חיים שריון. - 2:2 החדש עשה כאן שוויון. 5. "הרדיו הישן" - מעגל - ויקטור גבאי. - 3:2 לטובת הריקוד הישן. 6. "הורה מחודשת" - מעגל מאיר שם טוב. - 3:3 החדש הישווה שוב. ב. בשלושה שמות ריקודים מופיע המילה חדש וכמו כן בשלושה שמות ריקודים מופיע המילה ישן, ואז קיבלנו שוויון מוחלט, דהיינו תיקו. ג. דעת התורה : כתוב בויקרא כ"ו פסוק 9-10 (בהבטחות שהאל מבטיח אם יקיימו את התורה) : "והקימותי את בריתי אתכם, ואכלתם ישן נושן, וישן מפני חדש תוציאו". וההסבר : שתהייה לכם תבואה ישנה טובה וטרייה שלא תתקלקל במחסניכם ואותה תאלצו לפנות, עקב שפע של תבואה טריה וחדשה שהארץ תמלא אתכם. עד כאן לשון הברכה וההסבר לפסוק. ובאשר לריקודים הנה ההקשר וההסבר : אין פסיקת תורה מה יותר טוב ריקוד חדש או ישן. יש רק ברכה שהריקודים הישנים ישארו טובים וטריים, אך תאלצו לפנותם מפני שפע הריקודים החדשים שהארץ תימלא כברכת האל. אני מקווה שתשובתי הובנה וגם ייקויים בנו הפסוק הזה. בהערכה רבה לפותרים ולמנסים ! מירי.