להתראות אייפון: המפרסמים נוהרים לאנדרואיד

לוייםLEVIM

Well-known member
לפני כמה חודשים החלה אפל לאלץ אפליקציות שרוצות לאסוף מידע על משתמשים לקבל רשות מפורשת
התוצאה: מחירי הפרסומות המכוונות למשתמשי אפל ירדו ואלה המופיעות באנדרואיד טיפסו


מפרסמים החלו להשקיע פחות כסף במודעות באפל מאז שהחברה מאפשרת למשתמשי אייפון ואייפד לבחור אם לאפשר לאפליקציות לנטר אותם כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל
אפל שינתה את מדיניותה באפריל כך שאפליקציות שרוצות לאסוף מידע על המשתמשים צריכות להציג בפניהם הודעה מפורשת שעל המשתמשים לבחור אם לאשר או לא
לפי נתוני חברת Branch Metrics פחות מ33% ממשתמשי iOS מאפשרים לנטר אותם ועונים בחיוב לבקשות של אפליקציות לעשות זאת

כתוצאה מכך מחירי מודעות במובייל שמכוונות אל משתמשי iOS צנחו ולעומתם מחירי המודעות עבור מפרסמים שמעוניינים להגיע אל משתמשי אנדרואיד עלו
זאת לאחר שרבים בתעשיית המודעות הדיגיטליות הזהירו כי הצעד של אפל שהוצג כחלק ממאמציה לשמור על פרטיות המשתמשים יגביל את הגישה של מפרסמים למידע על צרכנים וייפגע בעסקיהם לפי הדיווח מפרסמים אומרים כי איבדו הרבה מהמידע שהפך את המודעות למכשירי iOS לאפקטיביות והצדיק את מחיריהן

ברגע שמשתמשים עדכנו את המכשירים לגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הם החלו לראות את הבקשות מאפליקציות שונות לניטור ולשינוי של אפל החלו להיות השלכות בשטח
לפי חברת נתוני חברת Tenjin שעוקבת אחרי שוק הפרסום בין תחילת יוני לתחילת יולי ההוצאות על פרסום בiOS ירדו בשליש, בעוד שההוצאות על פרסום באנדרואיד צמחו ב10%
בחברת הפרסום Tinuti אמרו לוול סטריט ג'ורנל כי לפני השינוי כ50% מהוצאות הפרסום של לקוחותיה היו על משתמשי iOS ואילו כעת הן עומדות על 20% מתוכן, בחברה הוסיפו כי בעבר חברות הוציאו יותר כל על משתמש בiOS מאחר שהם נחשבים לקהל שקונה יותר

אפל עצמה מוכרת מודעות רק בכמה מהאפליקציות שלה ולא לוקחת נתח מהכנסות של מודעות צד שלישי באפליקציות, יריבותיה פייסבוק וגוגל נסמכות הרבה יותר על הכנסות ממודעות
אותו מחסור שנוצר כעת במידע על משתמשים הופך את כלי הפרסום מותאם-אישית שפייסבוק מציעה למפרסמים לפחות אפקטיביים מאחר שהוא מגביל את זרימת המידע שפייסבוק מקבלת מאפליקציות כדי לבנות פרופילים למשתמשים והפרופילים האלו מאפשרים לה לכוון מודעות באופן יעיל באפליקציות שלה ובאפליקציות צד שלישי

פייסבוק גם הייתה מהמבקרים הקולניים ביותר של המדיניות החדשה, לטענת החברה ההשפעה הגדולה של המדיניות שמדאיגה אותה אינה על העסק שלה אלא על מפתחים ועסקים קטנים שמסתמכים על פרסום מותאם אישית, לפי הדיווח החברה שלחה בשבוע שעבר אימייל למפרסמים בו נכתב כי היא מוסיפה אפשרות של פרסום מודעות שנסמכות על הקשר כמו השעה שביום והתוכן של האפליקציה בה המודעה מוצגת כדי לנסות ולהמשיך לספק מודעות רלוונטיות למרות חוסר הזמינות שנוצר במאפיינים כמו מזהה המכשיר
 

לוייםLEVIM

Well-known member
יש לכם אנדרואיד
אל תבנו יותר מדי על האבטחה של Google Play Protect


אלו חמש אפליקציות אבטחה שחייבים להתקין אותם בכל אנדרואיד

1) Bitdefender
2) מקאפי
3) G DATA
4) Trend Micro
5) NortonLifeLock
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה