להתראות חברים, אני פורשת

אנו מודים ל-l i o r a n g e

על ניהול הפורום בתקופה האחרונה ומאחלים לה בהצלחה בהמשך
גולשים המעוניינים לנהל את הפורום מוזמנים למלא את טופס הבקשה
המשך גלישה נעימה בתפוז
אנשים
 

no surprises

New member
אני תוהה

למה לפרוש, בכלל, מניהול? כלומר, זה הגביל אותה באיזשהו אופן? אין לי התנגדות לקחת את הניהול בעצמי. אני לא מתחייבת להחיות פה ודיונים שבועיים אכן הוכיחו עצמם כנסיון די עגום, אבל - וואטאבר קיפס דה פלייס פרום קלוזינג. שווה להכנס רק בשביל ההודעות והשאלות התלושות שמתפרסמות כאן מעת לעת. מה אתם אומרים?
 

l i o r a n g e

New member
תראה את מה שכתבתי למטה,

וזה בערך מה שיש לי להגיד. זה לא הגביל אותי בשום דרך אבל זו אכן היתה טרחה מסוימת. וניהול כיפי זה לא "אוףף גם אחרי 3 אזהרות הם ממשיכים לפרסם את עצמם פה" ו"שוב צריך למחוק הודעות.. באסה"
 

amusement

New member
../images/Emo10.gif

omg! they killed liorange. עכשיו הפורום ימות.
היה כיף~!
 

cat food

New member
אממ

עד כמה שאני מעריך את הנכונות הראשונית של הילדה, בואי לא נגזים. הפורום היה מת לא פחות גם כשהיא ניהלה אותו. לא ראיתי שהיה פה ניסיון לעשות פה סדר, לצור פה איזושהי אינטראקציה. הפורום הזה מת כבר כמה שנים. כשקזאר קיבל את הניהול אז היה למעשה התרדמת הסופית שלו. ולא, פינה כמו אלבום השבוע לא פותרת את העניין, ההפך היא רק גורמת לדקדנס לגדול עם שירשור שהוא כולו סתם ניימדרופ יבש. וכן, אני אומר את זה בלי שאני לוקח אחריות ולוקח את הניהול. מותר לי להביע דעתי גם בלי לרצות להיות מנהל פורום בתפוז הנשגבים.
 

l i o r a n g e

New member
הענין הוא,

שהרגשתי כאילו אני רק משגיחה מבחוץ ולא חלק מהפורום. חוץ מזה, כן, לא היו לי ממש רעיונות לאיך להחיות את הפורום וחוץ מלמחוק הודעות פרסומיות ולסדר שרשורים באמת לא עשיתי כלום ובגלל זה לא חשבתי שיש טעם שאמשיך לנהל.
 

cat food

New member
אוקיי

גם מראש לא באתי בטענות כלפיך, אבל אם זה לא היה ברור אז לא האשמתי אותך. ואני מסכים גם עם הטענות שלך ומעריך אותך על איך שפעלת. פייר אנף.
 

no surprises

New member
מסתבר

שכדי לשגר את טופס הבקשה אני נאלצת לספק פרטים של גולשי תפוז שיקחו את האחריות עליי, עדיפות למי שניהל כאן קודם. will you?
 

o pie

New member
לא נראה לי שצריך יותר מזה כרגע

ברור שהמנהל צריך להרגיש חלק מהפורום, אבל הפורום עדיין בחיתולים שלו ועדיין לא התגבשה קהילה שתוכלי להרגיש חלק ממנה, אני חושב שכדאי שתחשבי על זה שוב.
 

חולוני

New member
הפורום לא בחיתוליו, הוא קיים משנת 2002.

זה שנטשו אותו עם השנים זה כבר עניין אחר.
 
למעלה