לוח מודעות ושאר ירקות

oril123

New member
מישהו מכיר את U2 SOUL PREACHER

למיטב ידיעתי מדובר בבוטלג אולפני, אשמח לקבל פרטים נוספים
 

ganooov

New member
../images/Emo41.gifפורום חדש../images/Emo41.gif

שלום, אני מנהל פורום "אגדות רוק", מספר הפורום:552. הודעת המנהל שלי מבהירה הכל, אם כי U2 לא נמצאת כרגע ברשימה שלי. אז כנסו, מזל"טו, תצביעו בסקר, תעשו מהש שבא לכם, רק תהנו. אם המנהלת רוצה - אז שתשרשר את זה להודעה אחרת, אם לא - אני אשמח. תודה!
 
גולש באינטרנט מהיר? ../images/Emo35.gif ../images/Emo36.gif

פורום רשתות ופס רחב מארח נציגים בכירים מחברת הכבלים תבל בנושא אינטרנט מהיר בכבלים. תבל היא חברת הכבלים האחרונה שנכנסה לתחום האינטרנט המהיר. פורום רשתות ופס רחב מארח אותם כאן היום בין השעות 20:00- 22:00 האורחים יענו לנושאים טכניים, צרכניים/שיווקיים ובעיות שהמנויים נתקלו בהם בנושא אינטרנט מהיר על גבי כבלים. הכינו שאלותכם מראש! כולם מוזמנים!
 

kitana

New member
לטאבסקו

סליחה התבלבלתי בינך לבין מישהו אחר kitana
 
שלכם בגאווה... ../images/Emo34.gif

מאז שהעיד בפני הועדה למניעת אפליה בשל נטייה מינית בכנסת במפגשה הראשון ב - 2 בפברואר, 1993 על העוולות המוסדיות הנגרמות להומואים ולסביות, הנהיג ויזם מאבקים רבים בתחום החקיקה והפסיקה. בין הצלחותיו המוכחות יש למנות את שינוי פקודות מטכ"ל בעניין גיוס, שיבוץ וקידום של הומואים ולסביות בצה"ל, שהשתווה לאלו של חיילים אחרים. התיקון בפקודות נעשה בשיתוף פעולה מלא שלו עם נציגי הצבא. כמו-כן, לזכותו יש לרשום עזרה בניסוח התיקון של החוק לאיסור לשון-הרע, הגשת תביעות ייצוגיות, ובעיקר יצירת תקדים ביחסי העבודה. בשנת 1995 הכירה האוניברסיטה בבן-זוגו, עמית קמה, כידוע בציבור והעניקה לו זכויות פנסיה ופטור משכר לימוד. מאז נהנים סטודנטים ואנשי סגל ברחבי הארץ מן התקדים. בשנת 1996 הוכר עם בן-זוגו על ידי משרד הרווחה כמשפחה אומנה: למעשה, המשפחה האומנה המונה שני גברים היחידה בארץ עד כה. באותה שנה נבחרו השניים במשאל של ידיעות אחרונות למקום ה - 15, בין הזוגות המשפעים בישראל. אבן היה בין מייסדי פורום "גיאות". שימש כדובר וכנציג הקהילה בפורומים ובהזדמנויות רבות, למשל: ייעוץ למועצת הרבנים המתקדמים (הרפורמים) בעניין הכרה בזוגות מאותו המין, וכן תיווך בפרשת הנשיא ויצמן (פרשת התבטאותו ההומופובית של הנשיא, שהסתיימה בהתנצלותו בפני נציגי הקהילה ההומו-לסבית). בשנת 1999 נבחר למקום ה - 13 ברשימת מרצ לכנסת. למרות שלא זכה להגיע למקום ריאלי, סלל את הדרך בפעם הראשונה בהיסטוריה הפוליטית של ישראל בכך שהיה ההומו המוצהר הראשון שעסק בפוליטיקה. מכהן גם כחבר בנשיאות מועצת המפלגה, בהנהלת המפלגה (בין מנסחי מצע המפלגה), בסיעת מרצ בעיריית תל אביב-יפו (נציג הסיעה במו"מ הקואליציוני) ועוד. היום בשעה 20:00 יתארח הפרופסור עוזי אבן בפורום גאווה. אתם מוזמנים להכניס כבר את שאלותיכם! אנא שמרו על רמת דיון נאותה.
 

night hawk

New member
../images/Emo6.gifהיייייי

סוף סוף ניפתח פורום ללהקה הכי מגניבה שיש בעולם!!!:) אני ממש חולה עליהם הייתי בשתי הופעות פה ובלונדון..... ואפשר להגיד שעם השנים הם יותר יותר טובים:)
 

SunSpirit

New member
מישהו יודע במקרה מה חדש

אצל להקת יו-2? אני לא ממש מצליחה לעקוב אחריהם כי אני לא בבית המון זמן אז יש למישהו מושג מה חדש איתם? מה קורה איתם? מה הם עושים? על מה הם עובדים? איפה הם מופיעים ? ווכו´...
בתודה, אביגיל
 

night hawk

New member
מישהו?

מישהו אוליי יודע את הכתובת המדויקת של בונו? יש סיכוי למצוא את זה איפושהו? ואיך אני שולחת מכתב ללהקה?
 

Tabasco

New member
לוח מודעות ושאר ירקות ../images/Emo108.gif

נא לשרשר לכאן את כל הודעות ה
, פרסומים לפורומים חדשים והודעות באוויר...
 
למעלה