לומדים להציל חיים ב-

לומדים להציל חיים ב-../images/Emo43.gif

בכל מקום ובכל שעה כל אחד מאתנו עלול למצוא את עצמו בסיטואציה בו הוא נדרש להגיש עזרה ראשונה. האפשרות למתן טיפול הומיאופתי מוקדם ככל האפשר ימנע לרוב סיבוכים והחמרות במצב ויביא לריפוי מהיר. שלומי זילברמן - הומאופת קלאסי (RCHom), פאראמדיק, מורה ומנהל ביה"ס "מסלול ודרך" להומיאופתיה, יתארח בפורום הומיאופתיה קלאסית הערב בין 21:00-23:00 וישיב על שאלות בנושא עזרה ראשונה הומיאופתית: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2124&MessageId=147645374
ד"ר אלי רימון, רופא בכיר במחלקה לאשפוז טרום לידתי, מנהל מרפאות הריון בסיכון גבוה והמרפאה למניעת לידה מוקדמת בבי"ח ליס ליולדות - יתארח בפורום הריון לאחר טיפולים מחר, בין השעות 10:00-12:00. ד"ר רימון ישיב לשאלותיכם בנושא הריון בסיכון גבוה לאחר טיפולי פוריות וכל הנלווה אליו. הקליקו והעלו לו שאלות כבר עכשיו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=349&MessageId=147796455
 

2nd me

New member
../images/Emo32.gifמן דחף בלתי מוסבר לשתף - אני מתרגשת באמת

אמא היום שאלה אותי, כמעט כבדרך אגב, על טיב הקשר עם החברה. אמרתי לה, "היא בת זוג" היא אמרה "תיארתי לעצמי" אז אמרתי "תיארתי לעצמי שתיארת לעצמך.." היא חייכה. שתקנו לרגע קצר, והפנים שלי פתאום רתחו כמו קומקום ונצבעו אדום. חייכתי. "היא חמודה." היא אומרת חצי לעצמה, ואני רואה עליה איך היא מתאמצת בשבילי והלב שלי דופק. "יש לה יופי מיוחד." היא עוצרת לרגע, ואז ממשיכה: "יש לה פנים יפות. היא יפה. יש לה עיניים יפות." ורועדות לי הידיים, ונסתמו לי השפתיים כי אני לא יודעת איך להגיד בדיוק את התודה ואת החיבוק שמדגדגים לי בין הלב ללשון והידיים. "כן, היא.. כן." "ההורים שלה יודעים?" "אני חושבת ש... כן," אני בולעת. "אני חושבת שכן." היא חושבת לרגע, ואז שואלת בזהירות "ואיך הם עם זה?" אני מופתעת מהישירות, מהפתיחות, כי זה לא רגיל, ואני שמחה נורא, אז אני מושיטה כמה מלים מגומגמות, מבולבלות, ומחכה לראות מה אמא תעשה איתן: "אני לא יודעת. זאת אומרת, זה לא היה.." אני פוחדת להגיד את השם הנכון, "זה לא היה לפני." אני מישירה אליה מבט כנה, הכי כנה שיש לי להציע. "אני מבינה" היא מהנהנת. "בטח שמת לב," נפלט לי כבר, "שבזמן האחרון היא יותר פה, ואני כבר לא כל כך אצלה." היא לא כל כך יודעת איך לענות. האוויר מוזר, חמימות וקרבה שאנחנו לא הכרנו עדיין, ואני רואה שהיא לא יודעת מה להגיד, בטח גם היא רואה שאני לא יודעת מה להגיד. אז שקט. "טוב," אני כבר קמה מהכיסא, "אני הולכת להתקלח" ומסתובבת עם הגב ולוקחת כבר צעד ראשון כשפתאום אני שומעת אותה מתוך המקרר "רוצה קינוח?" באמת שאני כל כך שמחה. אני חושבת שאני אתן לה לקרוא את זה, כדי שהיא תבין כמה אני מעריכה את השיחה שהיא יזמה, ואת איך שהיא קיבלה נעים אותי ואותה. במלים להגיד לה, אני לעולם לא אצליח.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo34.gif../images/Emo65.gif../images/Emo82.gif

שמחה מאד מאד בשבילך :)) כמה כיף ומרגיע לשמוע סוג של שקט מאמא הא.. אני בטוחה שלא היה לה קל, אבל את הבת שלה, והיא אוהבת אותך. מחמם את הלב :) ותראי לה, מגיע לה לדעת כמה את מעריכה.
 
יאהו!../images/Emo140.gif

בחיי שהחיוכים שלי עכשיו הרקיעו שחקים! זה רק מראה לי כמה הזמן נותן לאחרים לעכל, וכמה הורה זה הורה, אחרי הכל ועם הכל. מעודד, מרגש, ושוב מרגש.
[עכשיו נשאר רק לדבר על תינוקות
, ואם גם זה קשה לך, את תמיד יכולה להכנס ליוטיוב ולהראות לה סרטוני בייבי מצחיקים
]
 

princhipeta

New member
../images/Emo47.gif מלכה ../images/Emo47.gif

אולי אני גם אראה את זה לאמא שלי, שתלמד משהו
שמחה בשבילך, זה לא מובן מאליו
וגם על הבחורה
(גם זה לא מובן מאליו
)
 

princhipeta

New member
../images/Emo45.gif

גדול
מדהים איך אפשר לבצע רעיונות פשוטים בימינו כשהתקשורת כ"כ זמינה. וחוץ מזה- בנימה אישית- עדיף 2 על הגדר מאחת על הגוף..
 
למעלה