לומדים תקשורת? ישראל בכר מסביר מהם 5 התנאים להצלחת קמפיין פוליטי בתקשורת

ישראל בכר

New member
ישראל בכר המכונה "האסטרטג של בכירי הפוליטיקה" מסביר כי בכל תעמולה פוליטית, שמטרתה לבנות רעיונות סביב אנשי ציבור, ישנם מספר תנאים שחייבים להתקיים. תנאים אלו יאפשרו לתת לתקשורת לגיטימציה
להדהד את המסרים, ויאפשרו ״למכור״ לציבור את הרעיונות בצורה המוצלחת ביותר.

אז, מהם אותם תנאים בסיסיים ליצירת תעמולה פוליטית אפקטיבית באמצעות תקשורת? וכיצד הצליח ישראל בכר, האסטרטג של בכירי הפוליטיקה והמשק בישראל, לקיים את התנאים הללו וליצור רצף של הצלחות מדויקות בקרב הציבור הישראלי?

ישראל בכר מציין כי 5 תנאים בסייסים להצלחת הקמפיין הפוליטי

בזמן שהמדיה להעברת המסר משתנה מהקצה אל הקצה כל העת, התנאים והעקרונות להצלחתה של התעמולה הפוליטית במדינות דמוקרטיות לא השתנו מזה עשרות שנים. על פי ישראל בכר, כל התנאים להצלחה הפוליטית חייבים להתקיים ושזורים אחד בשני. דילוג על תנאי בסיסי אחד יכול להפיל קמפיין פוליטי שלם.
לחצו כאן לקריאת הכתבה באתר "הקול היהודי"
 

קבצים מצורפים

  • __לכידה (1).png
    __לכידה (1).png
    KB 195.3 · צפיות: 1
למעלה