לחברי הפורום שלום רב -שאלה בפנים

הזוג

New member
לחברי הפורום שלום רב -שאלה בפנים

בסימולטור של מייקרוסופט FS2000 בהטסה של מטוסים שונים כגון בואינג 400-737 מיגבלת מהירות מקסימלית משתנה עם גובה הטיסה רק מעל לגובה 20 המחוג המציין את מגבלת המהירות נמצא במקסימום בגובה נמוך המגבלה יורדת עד לכ 300 קשר. השאלה שלי היא האם במטוסים האמיתיים זה כך ואם כן מדוע ? תודה מראש.
 

laronpilot

New member
טיפ קטן

בזמן ההטסה, פתח את ה GPS שים לב למהירות הקרקעית גראונד ספיד GS בגבהים הללו, המהירות 300 קשר, תגיע גם ל קרוב ל 500 קשר ברגע שיהיו לך הנתונים המדוייקים, שאל את השאלה שוב בנוסף, בגבהים יש רוחות סילון במהירויות עצומות מטוס שטס במהירות 300 קשר עם רוח גב של 100 קשר טס למעשה 400 קשר בעוד שהשעון מראה 300 אני ממליץ לך לחפש באינטרנרט קצת מידע על TAS ו CAS
 
ירידת מהירות אוירית עם עליה בגובה

הכלל לחישוב גס הוא ירידה של 2% לכל 1000 רגל עליה בגובה. ככל שמגביהים צפיפות האויר יורדת ופחות מוליקולות אויר זורמות על הכנפיים. צינור הפיטו מודד זרימת אויר וזה מה שהוא מראה. 300 קשר אוירי בגובה 20,000 רגל תואם למהירות קרקעית של כ- 420 קשר, או לחילופין מהירות אוירית של 420 קשר בגובה פני הים. הכל מתייחס לאטמוספירה סטנדרטית שכמובן היא "יצור מלאכותי" שנועד לצרכי חישובים בלבד.
 

Qsoft

New member
מגבלות עומס מבנה

מהירות גבוהה בגובה נמוך (צפיפות גבוהה) יוצרים עומסי מבנה
 
למעלה