לחדש לכם משהו

לחדש לכם משהו

אני רואה חדשות עכשיו , אילנה דיין ושמעון פרס הוא אדם מאד מאד חכם, חכם במובן של יהודי תנכי אין כמוהו יש לו דעות שאף אחד לא מסוגל לחשוב ולהבין אותן איש שוחר שלום בטחון וצדק חולה עליו
 
יש 491 יהודים ש"מתים" עליו

אני מדבר על 491 היהודים שנהרגו מאז הסכם אוסלו. הם לא חולים, הם מתים. ואם היינו שומעים לו כשאמר לא להפציץ את הכור הגרעיני בעיראק, היו עוד כמה מליוני יהודים שהיו מתים עליו. למזלנו, בגין לא שמע לו.
 

jחיימון

New member
אפרופו כור גרעיני

אם כבר מדברים על כורים גרעיניים אז אני חושב שלפרס יש היסטוריה קצת יותר ארוכה. אפשר להתנגד לדעותיו של האיש אבל אי אפשר לקחת ממנו יותר מחמישים שנות עשייה למען מדינת ישראל. מדובר בפטריוט גדול שיתכן וחושב שונה מכם אבל אין ספק שטובת מדינת ישראל עומדת מול עיניו. הישגיו של פרס רשומים בכל דפי ההיסטוריה של מדינת ישראל. ושלא יהיה לך ספק- כאשר יקום לעם הפלשתיני מנהיג גדול(להבדיל מערפאת) הרי הפיתרון יהיה כמו שמציע שמעון פרס ולא כמו שמציע הימין. סופה של הארץ להתחלק בין העמים וזה יהיה ניצחונו הגדול של פרס (מי יתן ויספיק לראות זאת עוד בחייו)
 
מודה- פרס תרם המון

האיש בנה את הכור הגרעיני במו ידיו, אין ויכוח. אני מספר על זה לליכודניקים ששונאים אותו כל הזמן: האיש איש גדול ותרומתו היתה אדירה. אך האם בשל כך לא ניתן לבקר אותו? הרושם שלי הוא שכל עוד לא נכנס לפוליטקה "חזק" והתרכז בעשיה היה איש גדול. מרגע שעשה זאת, הפך לחתרן בלתי נלאה, לוזר נצחי ויוזם ההסכם שעלול בטווח הארוך להביא לחיסול מדינת ישראל. ועוד משהו: האם רבין ז"ל לא ידע כל מה שאתה מספר כאן על גדולתו כשתקף אותו כל כך הרבה?
 
עצה בשבילך

בוא תהיה ראש ממשלה ותראה לנו שאתה יותר טוב ומסוגל למנוע פיגועים וחבל שאתה כל הזמן משתמש ב491 היהודים שנהרגו תן כבוד למתים, צא מזה , נכון שזה כואב אבל אל תשתמש בהם כדי לחזק את תעודיך הפוליטיות
 
יאללה, אני מסכים

בוא תתפקד לליכוד ותודיע שאתה תומך בי. אני אשתמש בהרוגים ככל שארצה, כי השמאל השתמש בהם בלי הפסקה כדי לחסל נפשית את המנהיג שאהבתי מכל, והוא, בהיותו אביר הדמוקרטיה, לא הסכים שימנעו זאת מהם. לפיכך יש לי לגיטמציה מלאה לעשות זאת.
 

אד

New member
לימין אין מונופול על הביטחון

לימין אין מונופול על המדינה ועל הביטחון. חבל שבימין ממשיכים לירקוד על הדם. הקורבנות לא שייכים למחנה זה או אחר. בבקשה מעט כבוד לפחות למתים. עד היום לא מובן לי מה יש לכם נגד הסכם אוסלו. הסכם שהיה פריצת דרך ביחסים שלנו עים פלשתין והעולם הערבי. לקטר אפשר תמיד. מה הימין עושה למען השלום מילבד דמגוגיה. שרון וכל הימין,במיוחד הקיצונים שיכורים מהסקרים המחמיאים. סקרים תמיד מישתנים. אגב קורבנות שווא וימין: כמה חיילים נהרגו במיבצע שלום הגליל.[18-שנה] כמה נהרגו בימי שמיר,נתניהו ושרון???
רק שלום יביא ביטחון
 

shalvale

New member
אתה כמובן צודק

כל ההתפארויות - באיזה שלטון היו פחות נרצחים יהודים - שוות כקליפת השום. כפי שכתבתי בפורום "די לכיבוש", הפיגועים הם עניין רנדומלי מעיקרו הבא לשבש את החיים בישראל. פעילות פוליטית (התקדמות בשיחות, הפסקות בשיחות וכו´) בדרך כלל מגבירות את הפעילות. ולכן אם בתקופה מסויימת היו פחות פיגועים - יש לשבח לאו דווקא את ההנהגה, אלא דווקא את המודיעין וכוחות הביטחון הישראלים. ואני ליכודניקית כמובן.
 
תשובה לחברתי לתנועה

למרות שאני מאמין בהשגחה העליונה, איני שייך לסוג האנשים החושבים שיש דברים רנדומליים בעולמנו. כמעט לכל דבר יש חוקיות. יש כאלה שטוענים שאפילו בקזינו יש חוקיות. אני כמובן חולק עליהם, אך כשמדובר בפעילות טרור שהיא תוצר של פעילות אנשים בוודאי שאין רנדומליות. את עצמך הודית בכך כשבהמשך לדברייך כתבת: "פעילות פוליטית בד"כ מגבירה את הפעילות". זו אמירה אנטי-רנדומלית מובהקת, שאינה קונסיסטנטית עם הרישא של דברייך. כשמדובר בטרור, החוקיות אומרת: כשמבצעי הטרור יודעים שפעילותם לא תשיג את מטרתם אלא להפך, הם לא מבצעים אותו. את זה ידע גם נתניהו, את זה הבינו גם המליונים שקראו את ספריו, את זה הוא ישם כשהיה ראש ממשלה.
 

shalvale

New member
תגובה

הסיבה שאני טוענת שהטרור הוא רנדומלי - כי לא משנה כיצד ישראל תנהג - תמיד יהיה טרור, כשכמובן יש עליות בזמנים טעונים פוליטים. אני מצרפת את הודעתי מפורום "די לכיבוש" על מנת להבהיר יותר: "לכל הטוענים ש"רק שלום יביא ביטחון". אני שואלת אותכם - מדוע??? ברצינות, תסבירו לי מדוע???? האם בגלל קומץ המתיישבים בגוש קטיף מבצעים הפלסטינאים פיגועי התאבדות המוניים במרכזי הערים הגדולות? זה נשמע לכם רציני? מי מבצע היום את הפיגועים? החמאס ונספחיו, לא הרשות הפלסטינאית כמובן, כך לפחות נטען. שאלה: האם החמאס מבצע פיגועים מכיוון שאין שלום? לאו דווקא. הפיגועים מתבצעים בצורה רנדומלית על מנת לשבש את החיים בישראל, והם מתגברים כאשר יש התקדמויות במשא ומתן, כאשר יש העצרויות במשא ומתן, כאשר אישים בינלאומיים מגיעים לאיזור וכו´ וכו´. ובקיצור נמרץ, החמאס מבצע פיגועים לא כי הוא רוצה לזרז את השלום, אלא כי הוא רוצה למנוע. ישנן 2 אפשרויות: האחת, לרשות הפלסטינאית אין כל דרך לעצור את החמאס והשאר. אם נקבל מסקנה זו, הרי שמדוע שהשלום יביא ביטחון? תקום מדינה פלסטינאית אשר תמשיך בחוסר יכולתה למנוע פיגועים, והחמאס ימשיך לנסות לחסל את ישראל. מסקנה ==> השלום לא יביא ביטחון. האפשרות השניה - לרשות הפלסטינאית יש דרך לעצור את הפיגועים, אך היא אינה עושה זאת היות והיא מעוניינת בהמשך הפיגועים. מאפשרות הזו נובע כי ארגוני הטרור הם שלוחות של הרשות הפלסטינאית, מה שמעיד שאכן הרשות היא ארגון טרור. אני מניחה שרוב השמאלנים מצדדים בעמדה זו, אחרת לא היו טוענים ששלום יביא ביטחון. אך מה הם חושבים שיקרה לאחר השגת השלום המיוחל? האם דווקא אז תתחיל הרשות לפעול נגד ארגוני הטרור? מדוע אם כן אינה עושה זאת כיום? אפילו לתקופת מבחן קצרה (הרי זה המטרה ב- 7 ימי השקט, להוכיח שאכן ערפת יוכל להפסיק את הטרור). האם ארגוני הטרור יעלמו במפתיע עם בוא השלום? אני מאמינה שארגוני הטרור, אשר מטרתם לחסל את ישראל, ימשיכו לשגשג. לערפת לא יהיה שום אינטרס להילחם בהם גם עם בוא השלום, כפי שאין לו אינטרס להילחם בהם כעת. מסקנה - גם לא ה"שלום" יביא ביטחון. והאם זה יגרום לנו להיות "מקובלים" יותר בין אומות העולם? גם לא. הרי הטרור ימשך ואנחנו נאלץ להגיב, והפלסטינאים ימשיכו להראות תמונות חד צדדיות, והתקשורת העולמית עדיין תתאהב בזה שמשחק את תפקיד החלש חסר האונים. "
 
תמיד יהיה טרור, השאלה היא הכמות

מסכים איתך: תמיד יהיה טרור. גם אצל נתניהו היה טרור, כפי שהיה לאורך כל שנות הציונות. אי אפשר למנוע טרור לחלוטין, אך ניתן להפחיתו. איני רוצה להתעסק עם ספקולציות, אני מעדיף עובדות: העובדה היא שבתקופת נתניהו היה פחות טרור מאשר אצל קודמיו ואלו שבאו אחריו. דבר אחד הוא וודאי (אני מקווה שעל זה אנחנו מסכימים): התפשרות עם הטרוריסטים רק תביא טרור נוסף. הסכם אוסלו הוכיח זאת. את זה מבינה גם ארצות הברית, שיצאה למלחמת חורמה בטרור. נ.ב. מקווה שתכתבי כאן יותר.
 
למעלה