
חמוד הכתב הזה. מביא/תוקף את דברי הרב יוסף ואז מאשר אותם אחד לאחד.![]()
זה באמת מה שהבנת ?חמוד הכתב הזה. מביא/תוקף את דברי הרב יוסף ואז מאשר אותם אחד לאחד.
לחלוטין. בהנחה בכל אופן שהכתב צורך את מה שהצביע עליו.זה באמת מה שהבנת ?
אני הבנתי את דברי הכתב בצורה שונה .לחלוטין. בהנחה בכל אופן שהכתב צורך את מה שהצביע עליו.
פשוט. רק מטומטם יטרח ללכת לחפש בדווקנות היכן לא כשר.איך מאשר?
לגמרי מטומטם. אבל בניגוד לאקסיומה שלך, כמובן שליהודי שומר המצוות לא מדובר ב"ויתור ללא שום סיבה הגיונית", כך שהשאלה לא באמת רלוונטית.זה לא מטומטם לוותר על המאכלים הטעימים ביותר ללא שום סיבה הגיונית?
זה מעבר להבנתך, כאשר אדם חושקת נפשו בשרימפס, או בספגטי בולונז עם שפע גבינה, או במלי חזיר פריך, אז הוא מחפש מסעדה לא כשרה.פשוט. רק מטומטם יטרח ללכת לחפש בדווקנות היכן לא כשר.
אדרבא. תסביר לי מה הגיוני לא לאכול ספגטי בולונוז עם גבינת פרמיג'אנו פזורה עליו - כמו שעושה כל העולם השפוי.לגמרי מטומטם. אבל בניגוד לאקסיומה שלך, כמובן שליהודי שומר המצוות לא מדובר ב"ויתור ללא שום סיבה הגיונית", כך שהשאלה לא באמת רלוונטית.
אדם שחשקה נפשו בנ"ל בוודאי יודע היכן יוכל למצוא את מבוקשו. הוא לא יזדקק לשם כך לעיתונאי שזאת כל מטרת מאמרו.זה מעבר להבנתך, כאשר אדם חושקת נפשו בשרימפס, או בספגטי בולונז עם שפע גבינה, או במלי חזיר פריך, אז הוא מחפש מסעדה לא כשרה.
ואגב בגלל הקינוחים האיומים שהם "פרווה" אני נרתע ממסעדות כשרות.
זאת ההלכה היהודית.אדרבא. תסביר לי מה הגיוני לא לאכול ספגטי בולונוז עם גבינת פרמיג'אנו פזורה עליו - כמו שעושה כל העולם השפוי.
האיסור חסר ההגיון הוא איסור חסר הגיון. הציות להוראה הלא הגיונית, הוא אותה בעיה של הצטמקות המוח של המאמינים. האם באמת המנעות מחלב עם בשר אעושה את העולם לטוב יותר? את החיים לנעימים יותר, או צודקים יותר?אדם שחשקה נפשו בנ"ל בוודאי יודע היכן יוכל למצוא את מבוקשו. הוא לא יזדקק לשם כך לעיתונאי שזאת כל מטרת מאמרו.
זאת ההלכה היהודית.
מאחר ויהודים מאמינים מקבלים על עצמם את ההלכה היהודית, הרי שהגיוני לחלוטין לדידם לא לאכול את התבשיל שהצעת.
זה באמת ככה פשוט.
למה להיות צמחוני וטבעוני זה מאוד נאורהאיסור חסר ההגיון הוא איסור חסר הגיון. הציות להוראה הלא הגיונית, הוא אותה בעיה של הצטמקות המוח של המאמינים. האם באמת המנעות מחלב עם בשר אעושה את העולם לטוב יותר? את החיים לנעימים יותר, או צודקים יותר?
להיות צמחוני או טבעוני הוא מטופש לחלוטין בעיני. אבל הוא נובע לפחות מהטעות שזה בריא יותר. "הגנה" זאת אינה עומדת לשומרי כשרות. אצלם זה ציותר עיוור להוראות לא הגיוניות.למה להיות צמחוני וטבעוני זה מאוד נאור
אבל לשמור על כשרות יהודית זה חשוך ?
איש באמונתו יחיה כמו שאומרים
רק שלא יפריעו לי לחיות .
רק מטומטם יגיד על אוכל טעים שהוא פסול.פשוט. רק מטומטם יטרח ללכת לחפש בדווקנות היכן לא כשר.
מה לעשות אוכל לא כשר טעים יותר מכשר, במיוחד מבשר כשר שהמליחות עקב הכשרות הורגת אותו.לגמרי מטומטם. אבל בניגוד לאקסיומה שלך, כמובן שליהודי שומר המצוות לא מדובר ב"ויתור ללא שום סיבה הגיונית", כך שהשאלה לא באמת רלוונטית.
על זה תצטרכי לדבר עם מי ש"אומר על אוכל טעים שהוא פסול". לא זכור לי ששמעתי מישהו אומר דבר כזה מעולם ובוודאי שאני לא אמרתי, כך שאת נובחת כאן על העץ הלא נכון (ואין לי כח לייחס לזה את ה"טמטום" שהרגשת צורך לדחוף למשפט הלא רלוונטי הזה).רק מטומטם יגיד על אוכל טעים שהוא פסול.
זו דעתך והיא לגיטימית לעילא ולעילא. אלא שבמסגרת השמעתה את מבקשת לשלול את זכותם של אחרים לדעתם (בטענה שזה "טמטום", "לא הגיוני" ושאר המצאות שוללות ופוסלות).מה לעשות אוכל לא כשר טעים יותר מכשר, במיוחד מבשר כשר שהמליחות עקב הכשרות הורגת אותו.
אני חושב שאתה צודק בממוצע אבל לא מהסיבה שאמרתמה לעשות אוכל לא כשר טעים יותר מכשר, במיוחד מבשר כשר שהמליחות עקב הכשרות הורגת אותו.
המלחת הבשר גורמת להגרת נוזלים ולייבושו. זה לא רק עניין של "מליחות". בשר כשר אינו יכול להיות עסיסי כמו כזה שלא הומלח.2. לגבי המלחת הבשר
הרי אם הבשר כבר מלוח אז פשוט מוסיפים פחות מלח במתכון ( מלח במילא תמיד מוסיפים )
האם עצם ההמלחה והוצאת הדם פוגעת במרקם של הבשר ?
תיאורטית זה נכון
מעשית לא הבחנתי בכזה הבדל אבל אולי אני לא כזה פיינשמקר.
נכון מאוד. כמי שמכור לתכניות בישול של שפים נודעים, אני יכול להעיד, שכל בישול בשר שהם מציגים, מכל סוג שהוא - מתחיל בטיגון חמאה...3. יש עוד עניין שבשר הרבה פעמים משתדך מצויין בהרבה מתכונים למוצרי חלב : יוגורט, חמאה ושמנת
כשזה כשר אז אי אפשר לעשות זאת .
אני חושבת שאת טועה -אני חושב שאתה צודק בממוצע אבל לא מהסיבה שאמרת
1.בממוצע כי מן הסתם תמיד תהיינה מסעדות כשרות יותר טובות מהלא כשרות
למשל ההמבורגר של אדל בספלוב שעכשיו עומדים בתור בשבילו בתל אביב הוא כשר
מה לעשות כשר וטוב.
אבל בממוצע לא כשר יהיה טוב יותר מהסיבה שעלות הכשרות מורידה את הVALUE FOR MONEY שאפשר לקבל .
2. לגבי המלחת הבשר
הרי אם הבשר כבר מלוח אז פשוט מוסיפים פחות מלח במתכון ( מלח במילא תמיד מוסיפים )
האם עצם ההמלחה והוצאת הדם פוגעת במרקם של הבשר ?
תיאורטית זה נכון
מעשית לא הבחנתי בכזה הבדל אבל אולי אני לא כזה פיינשמקר.
3. יש עוד עניין שבשר הרבה פעמים משתדך מצויין בהרבה מתכונים למוצרי חלב : יוגורט, חמאה ושמנת
כשזה כשר אז אי אפשר לעשות זאת .
מחמאה במקום חמאה, קרם קוקוס ושמנת צמחית במקום שמנת, ונוזלים חומציים במקום יוגורט
עדיף כבר חביתה .
זה בהחלט ויתור בלי סיבה הגיונית. זה ציות עיוור לפקודה מוזרה.פשוט. רק מטומטם יטרח ללכת לחפש בדווקנות היכן לא כשר.
לגמרי מטומטם. אבל בניגוד לאקסיומה שלך, כמובן שליהודי שומר המצוות לא מדובר ב"ויתור ללא שום סיבה הגיונית", כך שהשאלה לא באמת רלוונטית.
אני לא אוהב את המנות המצועצעות האלה, שיש להן הרבה מלים ועל הצלחת, מקסימום, שתי כפות או שני ביסים.![]()
המנות שמופיעות בכתבה אינן "מצועצעת".אני לא אוהב את המנות המצועצעות האלה, שיש להן הרבה מלים ועל הצלחת, מקסימום, שתי כפות או שני ביסים.
אם כבר אוכלים חזיר, אז כמאמר שולם עליכם, שהשומן ינזול על הסנטר...!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.