לחוץ מאוד מהמצב..עזרה

לחוץ מאוד מהמצב..עזרה

שלום, אני משרת כ-שנתיים וחודש אני נמנע מלהגיד איפה.. בתקופה האחרונה יש בי ירידה משמעותית כמו חוסר תיאבון הסתגרות,אין לי חברים כבר אין לי עם מי לדבר אני שונא את כולם יש לי לחצים מהמצב בבית (אני מעדיף לא לפרט) אין לי חשק לקום בבוקר לצבא אני מרגיש מחנק הייתי אצל הקב''ן וכבר בפגישה הראשונה הוא אמר לי שהוא הולך איתי על שחרור מהצבא ונתן לי גימלים נפשיים עד יום ראשון,וקובע לי תור לפסיכיאטר צבאי רציתי עזרה בבקשה לכמה שאלות 1.מה קורה אצל הפסיכיאטר הצבאי עצמו? 2.הולכים לשחרר אותי מהצבא? מישהו אמר לי שאחרי פגישה אחת עם הקב''ן וכבר פסיכיאטר צבאי וגימלים נפשיים כנראה אני הולך להשתחרר מהצבא..אני מאוד לחוץ מכל מה שהולך מסביבי אפילו מפקד הבסיס התקשר אלי אישית! מישהו יודע מה קורה?
 

TANISUH

New member
כנראה שהולכים לשחרר אותך...

כי ככה הולך תהליך השחרור בדרך כלל..(אצלי התהליך לקח 3 חודשים ועדיין לא שיחררו אותי ...יש עוד וועדה רפואית ). רגע אתה רוצה להשתחרר מהצבא או שאתה לחוץ כי אתה לא בטוח בהחלטתך?
 
אני רוצה

אני בהחלט רוצה להשתחרר,יש סיכוי שיעקבו את זה? המפקד הבסיס התקשר ורמז לי שהולך להכנס במקומי מחליף בבסיס,אני חושב שזה נפלט לו במקרה, אני רוצה להשתחרר,וכמה שהבנתי גימלים נפשיים לא נותנים סתם בדרך כלל התהליך ממשיך תוך כדי שירות כרגיל יומיומי מה את חושבת על זה?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
פסיכיאטר

אלמוניי, קראנו כמה אתה מדוכא מהצבא, מרגיש שהוא משבית לך את שמחת החיים, ונשמע שאת תולה הרבה במפגש עם הפסיכיאטר, נראה שהפסיכיאטר ינסה להעריף את מצבך, ישאל אותך שאלות וינסה לראות איך אתה מרגיש, מקווים שתמצא את הדרך שמתאימה עבורך ובעיקר שתמצא איזו הקלה, אנחנו פה אם תרצה להמשיך לעדכן בשלומך..
 
אני..

אני חושב שאני יותר מדי לחוץ מהפגישה..אני חייב להרגע קצת, אני פשוט חושש שימשכו אותי אני מאוד מקווה שהפסיכיאטר יבין אותי ויראה מה שעובר עלי אני מאמין שהם רואים שאני לא מנסה להתחמק משירות או משהו כזה דווקא בגלל שאני כבר עוד כמה חודשים משתחרר ועברתי יותר משנתיים בשירות הצבאי שלי אני מקווה שיהיה בסדר.
 

TANISUH

New member
אני יכולה להגיד לך מה לי היה...

תקשיב אצל כל אחד זה שונה..תלוי על איזה קב"ן תיפול ועל איזה פסיכיאטר..אצלי הקב"ן העביר אותי לפסיכיאטר רק אחרי 5 פגישות והשיחה אצל פסיכיאטר הייתה בערך 10 דק שבהן אמרתי לו שיש לי קשיים בלשרת כמו שאצלך פחות או יותר והוא המליץ על שחרור ואמר לי הקב"ן מחליט ואיכשהו אני כבר בפגישה ה10 אצל הקבן והיתי כבר עם אמא שלי (אני כרגע מחכה לועדה רפואית)...קיצר אל תיהיה לחוץ ותבוא פשוט תגיד לו מה אתה מרגיש והוא בטח יציע לך טיפול תרופתי תשקול אם בא לך (אני סירבתי!) ואז משם וועדה רפואית-->להחזיר ציוד ואזרח! בהצלחה!
 
טניה

אז זהו שאני אחרי פגישה ראשונה אצל הקב''ן הוא פשוט אמר לי אם אני רוצה להשתחרר מהצבא..אמרתי לו שאני מוכן להשתחרר, הוא אמר לי אני הולך איתך על שחרור 21 אני לא מבטיח לך כלום אבל אני ממליץ לפסיכיאטר אז ככה נראה לי שיש לי סיכוי טוב את מחכה לועדה רפואית שזה בעצם רק החותמת לא?ואת בבית כאילו בכל התהליך הזה או שממשיכה רגיל בבסיס?
 

TANISUH

New member
אלמוני...

כן מקווה שזאת רק החותמת ..אתה יודע בצבא שום דבר לא בטוח ותמיד קיים סיכוי שלא ישחררו אבל אני אופטימית ! אני ביינתים בגימלים מהפסיכיאטרית של בי"ח 10 כי הקב"ן לא נתן לי אז הלכתי למיון בכיתי ובאמת שמצבי לא היה טוב אז הביאו לי 3 גימלים אז בעקרון אתה אמור להגיע לבסיס כרגיל..זה ממש מעצבן ..אבל אתה תמיד יכול לנצל את ימי החופשה אם נשארו לך או להתחנן לקב"ן לגימלים. למשל הגימלים אצלי ניגמרים וביום חמישי אני חוזרת לבסיס עד הוועדה שזה שבוע להיות בבסיס..עוד קצת וזה נגמר...צריך להחזיק מעמד :)).
 
...

מאחל לך בהצלחה נשמה,כמה פגישות היו לך אצל הפסיכיאטר? ולמה ביקשו שאמא שלך תבוא?
 

TANISUH

New member
המשך.....

תודה גם לך :) היו לי 2 פגישות עם הפסיכיאטר ובכללי התהליך אצלי מאוד ארוך בב"ח 10 אמרו לי שבגלל שאני בחיל הים אז בגלל זה והקב"ן ביקש שיחה עם אמא כדי ליידע אותה על מצבי כי בצבא לא רוצים לזרוק לרחוב אז הם חייבים לדעת שיש מי שמטפל בך זאת אומרת המשפחה ,תמיכה משפחתית מאוד חשובה ביציאה מהצבא ,אם יש תמיכה מצד ההורים תהליך השחרור לרוב קצר יותר. (יכול להיות שאצלך לא יבקשו.)
 
המשך

אני מבין..טוב אין לי מה לערב את ההורים בעצם עד שהם לא יבקשו אני חושב אלא אם כן הכל יתארך לי כמו שאצלך.. ומה הקשר לזה שאת בחיל הים חחח מזה לא חלק מהצבא איזה שטויות יש להם אני מת לסיים עם זה כבר..אני די אופטימי האמת כי הקב''ן באמת היה איתי בסדר והבין אותי,כמה זמן את בשירות?
 

TANISUH

New member
המשך .....

כן ביינתים תחכה כי הקב"ן שלך נישמע טוב . חח כן זה חלק מהשטויות ,בצבא אין הגיון ,אין נפלתי על אנשים אטומים, מחכה שזה יגמר עד סוף החודש!!! אני בשירות כבר כמעט 7 חדשים וההחלטה לצאת מהצבא הייתה בערך לפני 3 חודשים.
 
...נכון מעצבן שצריך לרשום נושא?

הבנתי אותך..אני הייתי לוחם במג''ב..נשאר לי עוד עשרה חודשים בערך לשחרור בואי תקווי איתי ביחד שאני לא יצטרך לחכות עד אז.. זכרתי שאמרת בית חולים עשר, איפה את משרתת בבת גלים?
 

TANISUH

New member
כן חח ממש...

תקשיב אני מעדיפה לדבר בפרטי אל תשאיר פה פרטים אישיים וכאלה אוקיי . השיחה הפרטית גם לא עובדת . באמת נחמד.:) אני מקווה איתך ביחד, אל תדאג אני בטוחה שתשתחרר מהר .
 
אני

מנסה לשלוח הודעה בפרטי זה נשלח אבל את לא עונה כנראה שזה באמת לא עובד..
 
נסי

להתחבר לשיחה פרטית ולשלוח לי הודעה אני ישאר מחובר לחלון שיחה עכשיו
 
למעלה