לחורזים וכותבים יש השפעה❤️🌹

SupermanZW

Well-known member
אופניים חשמליים זה מגיל 16. כך שאם נרכשו אופניים חשמליים - הילד לא יכול להיות הבעלים שלהם, אלא ההורים שלהם. ויש להם אחריות, אחרת יהיו חשופים לתביעות.

לפי מה שאתה אומר אז ילדים מתחת לגיל 12 יעלו גם על קטנוע חופשי כי אי אפשר לעשות להם כלום.
הסיבה שילדים מתחת לגיל 12 לא עולים על קטנוע היא שהם מודעים לכך שזה עלול לסכן את חייהם. השליטה הנדרשת על קטנוע רבה משמעותית מזו הנדרשת על אופניים כולל חשמליים.
 

nothing but the truth

Well-known member
הסיבה שילדים מתחת לגיל 12 לא עולים על קטנוע היא שהם מודעים לכך שזה עלול לסכן את חייהם. השליטה הנדרשת על קטנוע רבה משמעותית מזו הנדרשת על אופניים כולל חשמליים.

ילדים מתחת לגיל 12 לא עולים על קטנוע לא עקב מודעות, אלא משום שההורים שלהם לא קונים להם , ולא מרשים להם (לפחות ההורים הנורמטיביים) לרכוב על קטנוע ששייך לאחד ההורים.
אז שגם שלא יקנו להם אופניים חשמליים, ואם הם עדיין לא מודעים לכך שזה מסוכן - זה גם תפקיד ההורים.
 

SupermanZW

Well-known member
ילדים מתחת לגיל 12 לא עולים על קטנוע לא עקב מודעות, אלא משום שההורים שלהם לא קונים להם , ולא מרשים להם (לפחות ההורים הנורמטיביים) לרכוב על קטנוע ששייך לאחד ההורים.
אז שגם שלא יקנו להם אופניים חשמליים, ואם הם עדיין לא מודעים לכך שזה מסוכן - זה גם תפקיד ההורים.
ילדים בגיל 12 וגם הרבה פחות מכך מודעים למצבים מסכני חיים, כמו כן אופניים חשמליים לא מסוכנים יותר האופניים ללא מנוע ולכן זה כן נורמטיבי לקנות ולהרשות לילדים מתחת לגיל 12 אופניים חשמליים לרכב עליהם. אתה מתבלבל בין חוקי לנורמטיבי, שני מושגים שונים. אתה משווה בין אופניים חשמליים, שהמהירים שבהם, ללא הגבלה מכאנית מגיעים ל60 קמ"ש, השכיחים ללא הגבלה מכאנית מגיעים רק ל45 קמ"ש, לקטנועים 50 סמ"ק, שקל בכל מקום למצוא כאלה שמגיעים ל150 קמ"ש. מה שחסר אצלך זה פרופורציות.
 

nothing but the truth

Well-known member
ילדים בגיל 12 וגם הרבה פחות מכך מודעים למצבים מסכני חיים, כמו כן אופניים חשמליים לא מסוכנים יותר האופניים ללא מנוע ולכן זה כן נורמטיבי לקנות ולהרשות לילדים מתחת לגיל 12 אופניים חשמליים לרכב עליהם. אתה מתבלבל בין חוקי לנורמטיבי, שני מושגים שונים. אתה משווה בין אופניים חשמליים, שהמהירים שבהם, ללא הגבלה מכאנית מגיעים ל60 קמ"ש, השכיחים ללא הגבלה מכאנית מגיעים רק ל45 קמ"ש, לקטנועים 50 סמ"ק, שקל בכל מקום למצוא כאלה שמגיעים ל150 קמ"ש. מה שחסר אצלך זה פרופורציות.

אין אצלי שום בעיה עם פרופורציות. ילדים ממש לא מודעים.
ואופנים חשמליים מסוכנים הרבה יותר מאופניים רגילים. זה ממש לא נורמטיבי להרשות לילדים מתחת לגיל 12 לרכוב על אופניים חשמליים.
ורוב הקטנועים של 50 סמ"ק ממש לא מגיעים ל 150 קמ"ש, זה שאפשר למצוא כאלה זה משהו אחר. מה גם שממילא בעיר, ששם בעיקר רוכבים ילדים, מהירות של 150 לא רלוונטית , ושם בדיוק כמו שאמר פולגאר - ההבדלים בביצועים בין קטנוע לאופניים חשמליים מצטמצמים.

רואים עליך שמעולם לא היו לך ילדים.
 

SupermanZW

Well-known member
אין אצלי שום בעיה עם פרופורציות. ילדים ממש לא מודעים.
ואופנים חשמליים מסוכנים הרבה יותר מאופניים רגילים. זה ממש לא נורמטיבי להרשות לילדים מתחת לגיל 12 לרכוב על אופניים חשמליים.
ורוב הקטנועים של 50 סמ"ק ממש לא מגיעים ל 150 קמ"ש, זה שאפשר למצוא כאלה זה משהו אחר. מה גם שממילא בעיר, ששם בעיקר רוכבים ילדים, מהירות של 150 לא רלוונטית , ושם בדיוק כמו שאמר פולגאר - ההבדלים בביצועים בין קטנוע לאופניים חשמליים מצטמצמים.

רואים עליך שמעולם לא היו לך ילדים.
הרוב המוחלט של הקטנועים הלא מוגבלים מכאנית מגיעים למהירות של 96 קמ"ש ומעלה.
 

nothing but the truth

Well-known member
דיבנו בעבר, והגענו למסקנה הבאה|למטה|

בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחית זיהוי על הכלים ולהירשם במאגר רשות הרישוי. הרישום החל בתחילת חודש פברואר והחובה להתקין לוחית זיהוי על הכלים תיכנס לתוקפה ב-1 באוגוסט 2024.

לא בטוח שכולם היו שותפים למסקנה, אבל אכן הנושא עלה בעבר .

לוחות זיהוי יפחית תאונות?
שאלה מאוד דומה פתחה את השרשור ההוא

 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
לא בטוח שכולם היו שותפים למסקנה, אבל אכן הנושא עלה בעבר .


שאלה מאוד דומה פתחה את השרשור ההוא

|מצדיע| איך מצאת את השירשור?
 

nothing but the truth

Well-known member
|מצדיע| איך מצאת את השירשור?

איכשהו ... :)

אני הייתי שותף למסקנה הזו. נראה מה יהיה.

וכתבתי את זה גם בשרשור אחר שנה קודם לכן

 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא בטוח שכולם היו שותפים למסקנה, אבל אכן הנושא עלה בעבר .


שאלה מאוד דומה פתחה את השרשור ההוא

גם היה שרשור שבו טענתי טענה דומה על השפעתינו והיה דיון בינינו, זוכר?
 

SupermanZW

Well-known member
אם הדבר יימנע תאונה אחת, זה שווה את הכסף וכנראה יימנע יותר.
בכל זאת, תמיד קיים השלב בו התמורה לא מצדיקה את המחיר. בהחלט לא כל סכום ניתן להצדיק בעבור מניעת תאונה אחת, וכנראה גם זה לא יקרה.
 

nothing but the truth

Well-known member
הצחקת, כי לא רק העבריינים ישלמו, אלא כל בעלי הכלים הללו, הרישום והלוחית יעלו כסף לכולם ולא רק לעבריינים.

רגולציה עולה כסף. גם במכוניות זה כך.
אבל נהגים בהחלט חושבים פעמיים לפני שהם לוחצים עוד קצת על דוושת הגז או מנסים "לגנוב" רמזור כי הם יודעים שאם יצולמו הם ישלמו יותר.

בעולם אידיאלי לא היינו צריכים כלל חוקים, אכיפה, ענישה או בתי סוהר - כי כולם היו מתנהגים כמו שצריך. גם להחזיק משטרה, בתי סוהר ובתי משפט עולה כסף. הרבה. אבל מה לעשות שלא ניתן לבנות על רצונם הטוב של בני אדם.
 

SupermanZW

Well-known member
רגולציה עולה כסף. גם במכוניות זה כך.
אבל נהגים בהחלט חושבים פעמיים לפני שהם לוחצים עוד קצת על דוושת הגז או מנסים "לגנוב" רמזור כי הם יודעים שאם יצולמו הם ישלמו יותר.

בעולם אידיאלי לא היינו צריכים כלל חוקים, אכיפה, ענישה או בתי סוהר - כי כולם היו מתנהגים כמו שצריך. גם להחזיק משטרה, בתי סוהר ובתי משפט עולה כסף. הרבה. אבל מה לעשות שלא ניתן לבנות על רצונם הטוב של בני אדם.
אני מכיר בצורך בלוחיות רישוי לכלי רכב המצריכים רשיון נהיגה כמוסכמה כלל עולמית, אני שולל את הצורך עבור כלי רכב הפוטנציאל הנזק שלהם נמוך ולו בגלל הנטל המיותר על המשתמש הנורמטיבי. אני לא אומר את זה על מכוניות אופנועים כי פוטנציאל הנזק שלהם, להבדיל האופניים חשמליים הוא גדול, לא קטן. עניין של פרופורציות.
 

פולגאר

Well-known member
אני מכיר בצורך בלוחיות רישוי לכלי רכב המצריכים רשיון נהיגה כמוסכמה כלל עולמית, אני שולל את הצורך עבור כלי רכב הפוטנציאל הנזק שלהם נמוך ולו בגלל הנטל המיותר על המשתמש הנורמטיבי. אני לא אומר את זה על מכוניות אופנועים כי פוטנציאל הנזק שלהם, להבדיל האופניים חשמליים הוא גדול, לא קטן. עניין של פרופורציות.
אין כמעט הבדל במהירות ובביצועים בין אופניים חשמליים לאופנוע או קטנוע 50 סמ"ק.
 
למעלה