פולגאר
Well-known member
יש ווספה שמגיעה בקושי ל-50 קמ"ש ויש אופניים חשמליים שמגיעים ל-80 קמ"ש, לא חוקי, אבל יש.יש קטנועים שמגיעים ל150 קמ"ש, אין אופניים חשמליים כאלה.
יש ווספה שמגיעה בקושי ל-50 קמ"ש ויש אופניים חשמליים שמגיעים ל-80 קמ"ש, לא חוקי, אבל יש.יש קטנועים שמגיעים ל150 קמ"ש, אין אופניים חשמליים כאלה.
אני מכיר בצורך בלוחיות רישוי לכלי רכב המצריכים רשיון נהיגה כמוסכמה כלל עולמית, אני שולל את הצורך עבור כלי רכב הפוטנציאל הנזק שלהם נמוך ולו בגלל הנטל המיותר על המשתמש הנורמטיבי. אני לא אומר את זה על מכוניות אופנועים כי פוטנציאל הנזק שלהם, להבדיל האופניים חשמליים הוא גדול, לא קטן. עניין של פרופורציות.
אין מוסכמה עולמית לצורך ברשיון נהיגה עבור אופניים חשמליים וגם פוטנציאל הנזק שלהם נמוך, לכן אני מתנגד. כלל לא משנה מה יש או אין כסף לאנשים לממן, אני מתנגד להגדלת הנטל הכספי על אנשים למעט היכן שמדובר בעניין קריטי ושהתועלת משמעותית בהרבה מהנטל הכספי, זה לא המצב עבור המקרה דנן.ווואי, ממש נחמד מצידך שאני מכיר בצורך.
אז כאמור גם רכיבה על אופניים חשמליים דורשת רישיון נהיגה או מעבר מבחן - כך שהדרישה הזו כבר קיימת. שנית , אנשים נהרגו מפגיעות של אופניים חשמליים, ושלישית מעבר לנזק הישיר , יש את עניין הרכיבה המשתוללת שלהם תוך צפצוף על כל חוק שקיים, מה שעלול לגרום לתאונות בין מכוניות שעל פניו לא יספר בסטטיסטיקה של תאונות שמעורבות בהם אופניים חשמליים.
מי שיש לו כסף לרכוש אופניים חשמליים, יש לו כסף גם ללוחית רישוי.
אין מוסכמה עולמית לצורך ברשיון נהיגה עבור אופניים חשמליים וגם פוטנציאל הנזק שלהם נמוך, לכן אני מתנגד. כלל לא משנה מה יש או אין כסף לאנשים לממן, אני מתנגד להגדלת הנטל הכספי על אנשים למעט היכן שמדובר בעניין קריטי ושהתועלת משמעותית בהרבה מהנטל הכספי, זה לא המצב עבור המקרה דנן.
איך הסקת מזה שיש לנו השפעה? אני לא רואה ראיה לכך. בכל אופן, מקריאת הכתבה יש לי מסקנה ברורה הרעיון העומד מאחורי הצעדים בהם מתכוונים לנקוט הוא כיצד ניתן לסחוט כסף מבעלי הכלים הללו. את התאונות לא יפחיתו כלל. ישראבלוף, כרגיל.דיבנו בעבר, והגענו למסקנה הבאה
בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחית זיהוי על הכלים ולהירשם במאגר רשות הרישוי. הרישום החל בתחילת חודש פברואר והחובה להתקין לוחית זיהוי על הכלים תיכנס לתוקפה ב-1 באוגוסט 2024.
![]()
הנהגים מסתבכים בתקנה חדשה שתחל ב-1.8.2024: כך תתפסו בוודאות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה כי בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחיות זיהוי החל מה-1 באוגוסט. פתרון ה-VISION AI של חברת Cynapse שמפעילה ״בינת תקשורת מחשבים״ בישראל, מקדם את בטיחות ההולכים והרוכבים בדרך ומסייע למחלקת הפיקוח העירונית בפעולות האכיפהwww.ice.co.il
אז מעבר לכסף שהמדינה תגבה עבור הלוחית, הקורקינטים והאופניים הללו יפסיקו להיות אנונימיים. לא מדברים על זה הרבה, אבל הרבה תאונות קורות להולכי רקל על המדרכה (בעצם גם במעברי חציה) כשפוגע בהם אחד מהכלים הללו. לרוב הפוגע מזיז את הכידון ונעלם משם בסערה. לוחית רישוי תאפשר לזהות את הבעלים, שיצטרך לקחת אחריות או להביא את מי שהכלי שימש אותו באותו רגע.דיבנו בעבר, והגענו למסקנה הבאה
בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחית זיהוי על הכלים ולהירשם במאגר רשות הרישוי. הרישום החל בתחילת חודש פברואר והחובה להתקין לוחית זיהוי על הכלים תיכנס לתוקפה ב-1 באוגוסט 2024.
![]()
הנהגים מסתבכים בתקנה חדשה שתחל ב-1.8.2024: כך תתפסו בוודאות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה כי בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחיות זיהוי החל מה-1 באוגוסט. פתרון ה-VISION AI של חברת Cynapse שמפעילה ״בינת תקשורת מחשבים״ בישראל, מקדם את בטיחות ההולכים והרוכבים בדרך ומסייע למחלקת הפיקוח העירונית בפעולות האכיפהwww.ice.co.il
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.