לחימום הגוף והנפש, ברווט 200 דרום, חמישי 15/1.

odedbc

New member
לחימום הגוף והנפש, ברווט 200 דרום, חמישי 15/1.

לחימום הגוף והנפש, ברווט 200 דרום, חמישי 15/1.
זהו הברווט השלישי לעונת 14-15.
המסלול חדש וברובו מישורי.

יוצים ביום חמישי הקרוב, 15 בינואר, בשעה 22:00 מבאר שבע.
מערבה לאשכול, ומשם דרומה עד שדה בוקר.
מסתובבים, וחוזרים דרך גשר צאלים ואורים.
אם גשר צאלים לא יהיה עביר, נאריך את המסלול בעוד יותר מ 12 ק'מ, ונחזור באותה דרך, דרך אשכול.

תחזית מזג האויר לסופשבוע, כפי שנראה היום, חורפית.
גשם מקומי ברוב אזורי הארץ. תחול ירידה של הטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה בעיקר בהרים. חשש קל לשטפונות בדרום הארץ ובמזרחה.
בחרמון ירד שלג. (לא ממש רלוונטי אבל נחמד לפנטז)

בינתיים ידוע על ששה רוכבים, שניים מהם חדשים.
מאחלים לכם שתרכבו ״על יבש״.
בהצלחה
 

tkatzir

New member
הכנה טובה ל PBP

גם מבחינת שעת ההתחלה, וגם מבחינת מזג האויר.
&nbsp
טל.
 

זכיר

New member
אני לא מודאג

מצאתי באחורה של הבוידם את ציוד החורף למילואים ששמרתי בדיוק למקרים כאלו. אני רק מקווה שהחרמונית לא תתפס בשרשרת.
 

tkatzir

New member
אני רק שאלה

עם כובע רכיבה
וגם חם-צוואר
וגם באף
וגם מחממי אוזניים
וגם כובע גרב
וגם כובע כלב
איך רוכסים את הקסדה?
טל.
 

ItsikH

Member
ממש לא מסכים, הקור, במיוחד השנה, ממש לא טיפוסי לPBP
הזמנים הטובים ביותר להתרגל לPBP הם עונות המעבר הגשומות, והשנה אכן סיפקה וסביר שעוד תספק ימים כאלו - קר אך לא קפוא, וגשום.
 

UDYM44

New member
קור של 3 מעלות עם טיפטופים..לא בקיץ האירופי

הבעיה כשגשום וחשוך היא הניראות.
 

josh611

New member
בהצלחה לרוכבים האמיצים !

איחולי רכיבה בטוחה וחזרה בשלום.
 

odedbc

New member
בהצלחה. תחזית: הלילה יבש, טמפ׳ בלילה 5-6 מעל׳. מחר יתחמם אבל

אבל יתכן גשם.
שתהיה רכיבה מוצלחת ומהנה
 

odedbc

New member
22:00 : תחנת רכבת ב״ש, יוצים לדרך



 

tulkin

New member
למיטב ידיעתי כל החמישה סיימו בהצלחה.

אני הגעתי אחרון, לאחר כ11 וחצי שעות אני מנחש שהשאר הקדימו אותי בחצי שעה עד שעה. נחכה לפירוט של טל.
 

tkatzir

New member
אני בשוק!

פשוט מדהימה הקפיצה שעשית בחודש אחד!

תגיד, התחלת לקחת EPO או סטרואידים או HGH?
אם זה ימשיך ככה - את ה 600 תגמור בזמן שכל השאר רק יגיעו לאמצע הדרך במצפה רמון.


כל הכבוד!


ובקצרה, לפני הפרסום בבלוג שלי:

התחילו 5 רוכבים, וכולם סיימו בהצלחה.
2 רוכבים שזה הברווט הראשון שלהם בישראל. אחד מהם מקנדה, והוא כבר סיים 8 או 9 (הוא לא זוכר בעצמו) ברווטים של 1200 ק'מ.

כשסיפרתי לקנדי על הכלבים של הבדואים הוא שאל אם זה כמו דובי גריזלי.
בברווט 1000 בקנדה היתה דובת גריזלי עם שני גורים על המסלול, ואפילו נהגי מכוניות פחדו לעבור באותו קטע כביש.
בסוף הוא לקח טרמפ במכונית באותו הקטע, והמשיך לרכוב מהצומת הבא, וזה נחשב Force Majeure.

המסלול היה יבש לכל אורכו. המים בתחנת הדלק בשדה בוקר הם תוצאה של שטיפת הרצפה (שאלתי...)
התחלנו ב 7 מעלות בבאר שבע, 5 באזור צאלים, ו 3 בשדה בטקר.
אך לא הרגשנו את הקור יותר מדי.
הרוכבים הגיעו עם ציוד מתאים, ואף סבלו מחום והזעה.
גשר צאלים היה פתוח, עם כמות זרימה כמו בקיץ.

וסיפור קטן מההתחלה:
כשיבקשתי מהמאבטח בתחנת הרכבת באר שבע מרכז לצלם אותנו בהתחלה, הוא שאל לאן אנחנו רוכבים.
עניתי לו שדה בוקר.
הוא לא האמין שנצליח להגיע לשם "עוד היום"
בשקט אמרתי לרוכבים שטוב שלא אמרתי לו שנרכוב לשם בדרך הארוכה, ועוד נחזור לבאר שבע, וכל זה "עוד היום"

טל.
 

tulkin

New member
זה לא EPO אלא הסודה (הסילונית) ששתיתי בקונטרולים


קודם כל, תודה על המחמאות. וכרגיל (אפשר להגיד כרגיל אחרי פעמיים?) מאד נהניתי מהרכיבה והמהחברה.
ולגבי ההתקדמות - ההבדל העיקרי בין שתי הרכיבות שלי הוא זמן הרכיבה נטו: בברווט הזה רכבתי נטו קצת מעל 10 שעות (על 11.5 שעות ברוטו), בברווט הראשון רכבתי נטו פחות מ9 (על 12 ברוטו). אמנם רכבתי לאט יותר אך נחתי מעט מאד בדרך. תרמה לכך גם הטופוגרפיה. מגבולות ועד שדה בוקר מדובר בעליה (בהתחלה מתונה מאד, ובסוף גבעות של ממש). רכבתי אותן לאט מאד, וההסתכלות על השעון הלחיצה אותי מאד. לקח לי יותר מ5.5 שעות לעבור את 100 הק"מ הראשונים שזו הרעה ביחס לברווט הקודם וגרם לי לחשוש שאני עלול שלא לסיים את הברווט בזמן, ולכן לא עצרתי כמעט לנוח. (לקח לי יותר מ6 שעות להגיע לקונטרול בשדה בוקר. הופתעתי לפגוש אתכם שם, ועוד יותר הופתעתי שאמרת לי שהקצב שלי טוב). אבל אז הגיעה הדרך חזרה - הכל בירידה עד אורים. ופתאום הכל היה קל ומהיר.
אחרי אורים גרי ניסה למשוך אותי. זה היה יפה מצידו ואני מעריך את זה מאד. אבל זו כבר לא היתה ירידה, והעייפות החלה לתת אותותיה, וגם נאלצתי לעצור לקריאה של הטבע. רכבתי לאט והרגליים החלו לכאוב. כבר היה ברור לי שאגיע לסוף, והסתכלות על השעון הראתה שאני גבולי לסיום ב11.5 שעות. התלבטי ביני לבין עצמי אם להרגיע ולסיים בנחת בסיבות 12 שעות, או להמשיך להתאמץ. לא ממש החלטתי. אבל קצת אחרי צומת גילת החלטתי שכן (נדמה לי שזו היתה משאית שעברה לידי בצורה קצת מפחידה, שגרמה לי להחליט שאני רוצה לסיים כמה שיותר מהר). נתתי את כל כולי למרות הרגליים הצועקות והעייפות ולמרות רוח הפנים המפתיעה, והגעתי לתחנת הרכבת ב9:28 בדיוק.
&nbsp
לגבי העתיד - לא הייתי ממהר להעריך מה יקרה ב600
בוא נראה שאני עובר 300 קודם. בכל מקרה, כשחושבים על זה, בגלל מגבלות עבודה יצא שביום חמישי התעוררתי ב6:30 בבוקר ולא ישנתי עד תחילת הרכיבה ( תכננתי תנומה של שעה שעתיים לקראת הערב, אבל לא יצא). אז יצא שהייתי ער ובפעילות עד 9:30 ביום שישי - 27 שעות - הכנה טובה לברווט 400. אבל כאמור - בוא נראה שאני מגיע ל300. לקו ההתחלה אני מתכנן להגיע. נראה מה יקרה הלאה.
&nbsp
&nbsp
שוב תודה.
&nbsp
 

tkatzir

New member
שעת התחלה יום חמישי 22:00

לפי איך שרכבת את ה 200 האחרון - לא חושב שתהיה לך בעיה ב 300.
&nbsp
אבל "אנחנו צריכים לדבר" לפני ה 400...

&nbsp
טל.
 
למעלה