לטובת קוראינו החדשים..

24 עומר

New member
לטובת קוראינו החדשים..

מאחר והצטרפו ככל הנראה עוד שני קוראים חדשים לפורום מעבר לשלושה שהיו עד היום... מילה על האיש והאגדה עמנואל גולדשטין... תקציר הפרקים הקודמים: עמנואל יקיר הפורום בעזרת חברו של ג'וש מנהל הפורום, הציע למאבטחים לסרב לשמור בטענה או בתואנה תלוי איך מסתכלים על זה, שיום העבודה נגמר אחרי 8 שעות ולכן כל דרישה לעבודה מעבר לזה הינה לא חוקית ולכן חייבים לסרב לה. לא עזרו כל השיכנועים וההסברים שיום עבודה באבטחה יכול להיות עד 12 שעות (כפוף להסכם 9%) ולא עזרו כל ההסברים שבכל מקרה אסור לנטוש שמירה ולסכן חיי אדם, נאדה. כלום לא עזר האיש בשלו. עמנואל שטוען שהוא מורה דרך, טורח לספר לכל מי שרוצה לשמוע ולכל מי שלא... שהוא כמורה דרך נושא משרת אמון (מה שנכון) ולכן לא חל עליו חוק שעות העבודה והמנוחה (כי מורה דרך לא עובד את כל 8 השעות, אפשר לראות אותם חופשי בקפיטריה של יד ושם לדוגמא, רובצים שעות, בעוד שמדריך אחר מטעם יד ושם מדריך את הקבוצה שלהם...) בכל אופן, כנושא משרת אמון לא חלות עליו כל התקנות והחוקים של שעות עבודה.אבל כמאבטח לשעבר, הוא מציע בתוקף לכולם שלא לוותר על חוק שעות העבודה או בלשונו הציורית: ," אל תהיו עבדים נרצעים..." בפרק היום: הסכם הקיבוצי של מורי הדרך. כידוע גם מורה הדרך חתומים על הסכם קיבוצי ובו נכתב שחור על גבי עיתון שיום העבודה של מורה דרך לא יעלה על 8 שעות, אממה יש בעיה קטנטנה... רוב הטיולים נמשכים מעבר ל 8 שעות ולכן מורי הדרך לא ממש מתייחסים לתקנה הזאת כי ברור לכולם שהיא לא ניתנת למימוש ומי שידרוש את זה וזאת זכותו החוקית, סביר להניח שלא יעבוד יותר עם אותו משרד נסיעות השאלה היא: האם עמנואל נאה דורש ונאה מקיים? האם הוא נוטש את הקבוצה כעבור 8 שעות עבודה ומשאיר אותם בסימטאות העיר העתיקה או במדרונות רמת הגולן? או שאת זה הוא משאיר רק למאבטחים? האם הוא מעדיך לשמור על איבר מאוד אסטרטגי בגופו במטרה להמשיך לעבוד? וזאת למרות שהוא טען שחוק זה חוק!! אני מניח שכולם יודעים את התשובה. רק חבל שאת ההצעות "המופלאות" שלו הוא מציע לאחרים.
 
האם אתה עורך דין?

כי מה שאתה אומר נשמע מוזר... ולמיטב ידיעתי יש בו הרבה מאוד קוראים (חברים, עובדים וגם אחרים שראיתי פה)
 

תהו

New member
הוא חרטטן.

הוא מנסה להרוס את הפורום. הוא בטח איזה מנהל אבטחה מתוסכל, שמפחד שהעסק שלו יתמוטט מתחת לרגליים שלו בגלל שעבר על החוק כ"כ הרבה פעמים. הוא כנראה מבין שלעובדים יש יותר מידי כוח ממה שהוא חשב, אז הוא החליט לפגוע במקום הכי חשוב למאבטחים. לי כבר נמאס ממנו, אני שלחתי לג'וש הודעה אישית, להעיף את האדם הזה כי הוא כבר עבר את הגבול. נמאס, אני לא אתפלא שהוא אותו אדם שנחסם לפני חודש. אין לו חיים, יש לו לפחות איזה 5 - 6 שמות שונים בתפוז. כל פעם הוא ניכנס בשם אחר. עובדה שהוא כותב רק בפורום הזה. איזה חוסר חיים צריך להיות לאדם אחד כדי להירשם לתפוז ולתקוף רק פורום אחד?? יאללה חרטטן, תעוף מפה ותחפש לך מקום אחר לקיא את הרעל שלך ... פשוט גועלי מה שהולך כאן...
 

dobhy46

New member
עומר היקר וגם עימנואל

שימו לב : שעות עבודה למאבטח או שומר נעות בין 8 שעות ל- 12 שעות אינני יודע אם החוק החדש נכנס לטוקף . כל עובד חתום על חוזה ובחוזה כתוב כי שעות העבודה לפי דרישות העסק המעסיק את חברת האבטחה , ותפסיקו כי אתם או אנחנו אנשים מתורבתים ומבוגרים ואף אחד לא יכול לקרוא למאבטחים ושומרים להפסיק את שעות העבודה , רק דרך הערכאות המשפטיות או דרך הסתדרות העובדים
 

24 עומר

New member
מסכים איתך במאה אחוז.

הבעיה שלא כולם מסכימים איתי. אם הכל נכון מדוע לא נשמעה פה קריאה ברורה וחד משמעית של מי שצריך שמגנה את מה שעמנואל אמר? למה השאירו את זה ככה באוויר לא ברור. תאר לך שעוד מאבטח יחשוב שמה שעמנואל כתב זה תורה למשה מסיני ויעשה עוד שטות שתעלה לו (ואולי גם לאחרים ביוקר)
 

תהו

New member
מה הקשר ???

אני מציע לך לברור בין כל הפורומים בעולם, אני בטוח שיש שם עוול שחלילה מישהו כתב שם משהו שאולי מישהו יקבל תורה מסיני ואז יעשה משהו. מה לא ברור ????????????????? עימנואל אמר שמי שרוצה יכול לסרב לעבוד! ל ס ר ב ל ע ב ו ד ! ! ! ל ס ר ב ל ע ב ו ד ! מ ה ל א ב ר ו ר ? ? ? כ מ ו ש נ ה ג מ ו נ י ת י ס ר ב ל ע ב ו ד. ע ם ה ו א י ע ש ה ש ט ו ת ש ת ע ל ה ל ו א ז ז ו ב ע י ה ש ל ו . מה לא ברור ??? אם אתה עושה פעולה אתה מקבל תוצאה ! מה לא ברור ??? עימנואל הוא לא משה רבינו, אף אחד לא יקח את הדבריו כמו תורה מסיני. כמו שכל השטויות שאתה כותב, אך אחד לא לוקח ברצינות אתה רק מציק בעניים. דייי, תפסיק לברבר ופתח לך פורום: " למנהלי אבטחת טיולים" שם תוכל לבכות על העובדים שלך.
 
אם לא שמת לב

אז כתבתי וחזרתי וכתבתי שהעסקת עובד- כולל מאבטח- נעשית לא חוקית אחרי 12 שעות. כל אחד יכול לקרוא לעובדים לסרב לדרישה לעבוד אחרי שעות העבודה החוקיות, זכותו המלאה של העובד לסרב ללא צורך בשום ארגון עובדים, ופיטורים על רקע זה הם בלתי חוקיים- ןאם ניתן להוכיח שזו הסיבה המפטר יהיה חייב בתשלום 500% פיצויי פיטורים.
 

EmGee

New member
שמע

בתור אחד שהפסיק לאחרונה את תחום אבטחת הטיולים. אם מאבטח מגיע לעבודה של 12 שעות, זה בדיוק מה שהוא צריך לתת. אם הטיול מתארך מעל 12 שעות זה לא בעיה שלו והוא רשאי ללכת לאן שהוא חפץ בכך. אין כאן שום עבירה על החוק או הפקרות מבחינתו. ההפקרות היחידה היא של חברת האבטחה, או של מזמין הטיול שלא דאג שישלח לו למאבטח לפרק הזמן שהוא צריך. זה לא צבא שמדובר ב"שבירת שמירה". אין שום חוק שאוסר על מאבטח לנטוש את עבודתו באמצע. מה שכן, החברה רשאית לפטר עובד שנוטש את עבודתו באמצע - בדיוק כמו שיש לכל חברה אחרת בארץ. בכל אופן השינוי לא צריך להגיע מהמאבטחים אלה ממערכת המשפט. מי שמורשע בעבירה פעם אחת צריך לקבל אזהרה וקנס סמלי. פעם שניה גם סביר בהתאם להיקף החברה. מעל פעם שלישית צריך להכניס עבריינים לכלא. לא יתכן שהמצב שנוצר בתחום האבטחה יגרום לכך שמבחינה כלכלית לחברות משתלם לעבור על החוק.
 
תיקון אחד:

חברה לא רשאית לפטר מאבטח שעזב את משמרתו אחרי 12 שעות עבודה או לפגוע בו בכל צורה אחרת. אלה פיטורים לא חוקיים.
 
למעלה