לטל ר החכם

איקרוס11

New member
לטל ר החכם

לא ידעתי שקיבלת תואר בפסיכולוגיה, ברכות לרגל האירוע. אתה יושב בניכר ושופט דברים ללא קשר עם המציאות ומבלי להכיר את הנפשות הפועלות, ביחוד את הכוכב מר ניסים וענונו, שנאשם לאחרונה בזה שאיים על חברי ועד אגודת התעופה (מחוץ לטלבן שעובד אצלו), איומים שמתאימים לקרימינל-דון קורליאונה.
עבדתי אצל האיש, אני מדריך טיסה ונוכחתי בכל מה שכתבתי ובעוד הרבה דברים נוספים שמגעילים, כולל הלשנה למס הכנסה על טייס ראשי לשעבר שלו, או הלשנה לעיריית הרצליה על הפיכת מחסן למשרד מולו של חברה מתחרה. לא תמצא שותף שלו לשעבר שיסנגר עליו אלא להיפך.
לרון שלון, אכן אתה צודק, הוא מנהל מכון בדק על הרחבה המערבית ללא מבנה ורת"א לא עושה כלום.
ימים יגידו, (לא שיש ביקוש להסבות לדו-מנועי,) אולם תזכרו את אזהרתי, אל תקנו שעות מראש.
 

ronashlon

New member
מכון בדק FNA

רק להוסיף לדבריו של טל ואיקרוס 11:
מכון זה הוא היחידי שעושה מגנטו, ומדחפים. פחד אלוהים. משיחותי עם בעלי מטוסים, אלו מחפשים פיתרון מחוץ לישראל, רק לא ליפול בבעיה של מכון ללא אישורים. אני מקווה מאוד שיסדיר במהרה את הנושא.
 

talben

New member
RONASHLON - לפחות תדייק בעובדות...

לא, מכון בדק זה לא עושה מגנטו ומדחפים. מי שעושה את זה זו חברת אירקראפט אקססוריז שהייתה שייכת לטוביה גושן ונרכשה על ידי FNA (אפרופו מצב כלכלי גרוע...) והיא חברה ומכון בדק נפרדים ממכון הבדק של המטוסים השייך ל-FNA (למרות ששניהם שייכים לאותם בעלים). מי שמבצע שם את העבודה אלו אותם אנשים שעבדו שם בזמנו של טוביה גושן והחברה יושבת בדיוק באותו מקום בו היא יושבת מאז שטוביה העביר את העסק שלו מחוץ להרצליה (בניין הבטון הארוך והמכוער מאחורי קניון רננים - קומה ראשונה בחלק המזרחי של הבניין, למקרה ותרצה לקפוץ לבדוק).
צר לי, אבל שוב פישלת... ובלבלת במוח בלי לבדוק את העובדות.
 

ronashlon

New member
למה מי מפרק אותם? טוביה? מי מרכיב אותם? זוכמיך

ודרך אגב אתה ממש לא רוצה שאפתח במזמורים על הריב בנושא "הרכש" של המכון "שעשתה" FNA והתשלום בגינו. גם כאן יש שמועות מאוד עקשניות. . למרות שאתה עןבד שם נראה שאתה ממש לא בקיא בעובדות. אז בא נישאר במסגרת "הסמכויות" של המכון שישב בחצר, והפיק אישורי COFA.
 

talben

New member
לדעתי אומרים זוכמיר ולא זוכמיך

גם בתקופתו של טוביה את עיקר העבודה עשו יורם אסולין ומשה פייט. טוביה בערוב ימיו (עד 120 עם הרבה בריאות) בעיקר ניהל, פיקח וחתם ולא כך כך עבד פיזית. ואגב, אתה זה שאמר שטייסים מסתובבים מבוהלים מכיוון שמכון לא מאושר וללא מבנה מטפל להם במגנטו ובמדחפים. מה הקשר בין שמועות על הרכש לבין העבודה המקצועית? זה עניין עסקי חוזי וזה עניין מקצועי. איך האחד קשור לשני? אלא אם אתה מחפש בכוח איך ללכלך על הבעלים. הנה אתרום לך - יום אחד ראיתי את ניסים זורק לפח של המיחזור משהו שלא ניתן למיחזור!!! אין ספק שעובדה זו מצביעה אף היא על כך שמכון הבדק עובד ללא מבנה, ללא רישיון ומבלי לדעת איך מתקנים מגנטו או מדחף (או מה זה לעזאזל מגנטו, מה זה מדחף, מה תפקידם במטוס ולמה בכלל צריך אותם...)

יאללה, שלוף עוד טענות.
 

ronashlon

New member
את המדחפים והמגנטואים מורידים מיניונים קטנים וצהובים

שצועקים "בננה". עזוב אותנו עם הקישקושים שלך. ובאשר ל"עניין "החוזי והעסקי" , ואללה אתה חוצפן לא קטן לתאר את זה כך. יותר מזה אין לי מה להגיד לך אלא שאתה פשוט משקר. עזוב אותנו.
 

talben

New member
באמת שכבר אין לי כול

אולי תחליט? אתה מדבר על תיקון המגנטו והמדחף וכשאני עונה לך פתאום אתה נזכר שבעצם מדובר על פרוקם והרכבתם מהמטוס ולא על תיקונם. אולי תחליט? טענת על אירקראפםט אקססוריז ועניתי לך. אין לך מה להגיש? שתוק.
שנית, לא כתבתי שום דבר על הענין החוזי והעסקי בעיקר כי אין לי מושג מה החוזה העסקי בין ניסים לבין טוביה. יכול להיות שהם רבו, יכול להיות שהם נסעו לירח דבש משותף באמת שאין לי מושג. אתה מוזמן להאיר את עיננו.
אני שקרן? נו טוב. אם אתה אומר.
 
בלי להכנס למהות הדיון ....

האם אני היחיד שמסתכל בכרטיסים של אנשים ושם לב שאיקרוס ורון אשלון, שניהם בני 35 מאזור המרכז ונרשמו ביחד לתפוז ???
מתחיל להיות צפוף בפורום... נראה לי שאני הולך לרשום את עצמי מחדש
 
talben דובר אמת, מנהל מכון הבדק של FNA הוא מכונאי מוכשר

ובעל מקצוע מעולה, חברתו של טוביה גושן פעילה והיא עומדת בתנאים הנדרשים
מה שכן יש שם הרבה פחות ג'אנק היסטורי שרכשתי ממנו

ברור לעין כל שבתקופה האחרונה מס' כותבים עלומים סימנו פה מטרות לשם קידום אינטרסים אלו או אחרים ולכן יש לקחת את דברי הלהג שלהם בע''מ מאוד.
 
למעלה