ליאז בסטון ליאז

elsanto

Member
מחר נפתח הכירו בנגד השעון אישי ארוך ובו בזמן ללא פוגלסנג שבגירו
וללא ולורדה שלא ישתתף יצא הזינוק למירוץ הקלאסי עם הכוכבים החדשים אלוף העולם המכהן אלהפיליפ ומרק הירשי
'נראה נהדר באותה תחרות עצמה
ומנצח הקלאסיקה האחרונה.
איך צופים ומדברים על עוד מירוץ ברמה כזו בו זמנית עם גראן טור ?
אתגר חדש נראה.
 
ליאז'-בסטון-ליאז'. הרוכבים קיבלו יום קשה של גשם ורוח. עומר גולדשטיין מישראל אומת הזנק נכנס לבריחה מוקדמת של כ-8 רוכבים. דני אסקרוב כתב שהיה מעדיף לראות אותו בעבודה מעשית בדבוקה בזמן המרוץ עבור מרטין ולא ב"בריחת טלוויזיה". אני דווקא חושב שטוב שהקבוצה נכנסת לבריחות טלוויזיה. הבריחות האלו הן בשביל קבוצות חלשות והקבוצה הישראלית היא קבוצה חלשה. נכון שהיה להם היום במרוץ את דן מרטין שהוא רוכב מהשורה הראשונה בליאז'. אבל בוא נדבר אמת - עם פועלים אירופאים ואוסטרלים של 1.80-1.90 מטר גובה - עדיף שהם יובילו את מרטין במזג אוויר כזה בראש הדבוקה ולא עומר גולדשטיין. לרוכב בסדר גודל הפיזי שלו, אם הוא לא יודע להישאר מוגן ומקדימה אחרי 230 ק"מ במרוץ כזה, אז או שלא ישתתף או שינסה להיכנס לבריחות מוקדמות.
טוב שמודריץ' ניצח את אלאפיליפ. כך היה קל לפסול את אלאפיליפ על ספרינט לא חוקי - פסילה שקיבל בצדק רב. כמו באליפות העולם - שוב אותם רוכבים בולטים. פוגצ'ר שניסה באליפות העולם ללכת על בריחה מרחוק, הימר הפעם על הישארות עם החבורה המובילה ולפחות הצליח להיכנס לפודיום. מתיו ון דר פול שוב גילה כוח בלתי רגיל: יממה אחת אחרי שסיים באפיסת כוחות בטור בינקבנק, הוא סחב בשלבי הסיום את דבוקת הרודפים אחרי ארבעת המובילים כמעט לבדו. מצד אחד זו טפשות ואף רוכב אחר לא היה מסכים לעשות זאת, מצד שני - ראינו לפני שנה שניצח כך מרוץ (נדמה לי אמסטל גולד) וחוץ מזה הוא יודע שאם לא ימשוך אז אבד לו כל סיכוי להתמודד על הניצחון.
 

elsanto

Member
אכן מתיו רוכב יוצא דופן מסכים בהחלט לגבי עומר ,נלך אחורה עשרים שנה לקלמה של 2004 השיטה היתה רובן בלנקו מתאבד הבריחה סולו ראשון הקרוב המקרים לא מסיים אחרי שנתפס מגיע רובן פלזה שלנו ,אז לא שלנו ....של קלמה,בכלל רובן סיפור מיוחד
מתי שהוא אתפוס ראיון איתו .
חבל שלא הצלחתי בזמן שרכב איתנו .
ובכן רובן יצא לבריחה ועכשיו הדבוקה חייבת להגיב ועל גבה רוכב ולוורדה שנועץ את הפגיון האחרון ומנצח.
כך בונים רוכב ,ייקח לו זמן לעומר זה הכיוון.
בגדול מסכים לכל שכתבת.
 
למעלה