לא.
לא רק שליבוביץ לא היה דואליסט, אלא בז לעמדה זו (את אבחנתך המתודולוגית בעניין זה, לא הבנתי). בספרו המכונן: הבעיה הפסיכופיזית, ניכר לגלוגו החד משמעי לדקארט ה-דואליסט האונטולוגי האחרון. דע שהגוף והנפש חד הם, היא פתיחתו של הרמב"ם לשמונה פרקים, שהיא למעשה עמדת אריסטו הדוחה את אפלטון - עוד דואליסט אונטולוגי.
יש הטוענים כי ליבוביץ נטה לעמדת ביניים, כמו קרל פופר, ששוב יש הסוברים בחוסר ידיעתם שהיה דואליסט, ואינו. יש שטוענים שליבוביץ פשוט לא הביע שום עמדה בעניין זה, ודחה בנימוקים כבדי משקל כל מי שצידד בעמדה כזו או אחרת (על שפינוזה המטריאליסט: "זה ממש קונטרה איטואיטיב". על דקארט: "הוא באמת האמין שיש נפש לבדה! res-cogitans)" והשאיר זאת בצריך עיון גדול, כקאנט לפניו. ויש הטוענים, ממש בשנים האחרונות, שהוא דווקא היה סוג של מטריאליסט אינטרקציוניסטי, יותר נכון נכון דטרמניסט לטנטי (עמדה שאני ממש בחודשים האחרונים בוחן אותה, ומופתע ממנה). מה שברור הוא שכתביו עמוסי דיאלקטיקה בעניין זה.