לקחתי את הנתונים של 2023 מר"י שהיו בה 65 מיליון נוסעים (לעומת 69 ב-2019). אמנם הרבעון האחרון בעייתי למדידה, אך יש כמה מסקנות מעניינות: (לשיטת הליגות ראו כאן https://israelbikebus.blogspot.com/2020/06/2016-2019.html)
* תחנת נבון/האומה היא בליגת העל עם 4 מיליון עולים בשנה. שזה באמצע בין תחנות האוניברסיטה וההגנה עם 3 מיליון, לבין השלום וסבידור עם 7 מיליון.
* הרצליה עלתה לליגת העל עם יותר מ-2 מיליון עולים בשנה, לא ברור לי למה (מישהו מכם יוכל להסביר).
* מודיעין מרכז עלתה מליגה א לליגה לאומית.
* 5 תחנות ירדו מליגה לאומית לליגה א. הירידה של ראשון משה דיין ב-39% לא ניתנת להסברה רק בגלל "הרבעון האחרון" בטוח יש משהו אחר.
* בליגה ב', "פאתי מודיעין" עלתה מליגה ג' לליגה ב', ובני ברק ירדה מא' לב' (45% ירידה. כלומר לא רק "הרבעון הארון")
* בתחתית ליגה ב', ניתן למצוא את שתי תחנות שנחנכו ב-2019, "מזכרת בתיה" ו"רעננה מערב". שעומדות על בערך 300 אלף עולים בשנה.
* בליגה ג', ניתן למצוא את תחנת "צומת חולון" שירדה ב-48% וירדה ליגה לעומת 2019.
* בליגה ז' שאלו תחנות שלטענת "הרוכב" יש לסגור אותן יש ארבע: אמנם משתי הירושלמיות הותיקות נפתרנו, אך ברשימה קיימות התחנות בצומת רעננה ואחיהוד (כנראה ללא המלחמה הן היו בתחתית הג' לא יותר מזה) הראשונים (הפעלה באופן סמלי של רכבת פעם בשעה ללוד. באמת יש לסגור אותה עד למסילה הרביעית/מסילה 431 מה שיבוא קודם), ודימונה.
* תחנת נבון/האומה היא בליגת העל עם 4 מיליון עולים בשנה. שזה באמצע בין תחנות האוניברסיטה וההגנה עם 3 מיליון, לבין השלום וסבידור עם 7 מיליון.
* הרצליה עלתה לליגת העל עם יותר מ-2 מיליון עולים בשנה, לא ברור לי למה (מישהו מכם יוכל להסביר).
* מודיעין מרכז עלתה מליגה א לליגה לאומית.
* 5 תחנות ירדו מליגה לאומית לליגה א. הירידה של ראשון משה דיין ב-39% לא ניתנת להסברה רק בגלל "הרבעון האחרון" בטוח יש משהו אחר.
* בליגה ב', "פאתי מודיעין" עלתה מליגה ג' לליגה ב', ובני ברק ירדה מא' לב' (45% ירידה. כלומר לא רק "הרבעון הארון")
* בתחתית ליגה ב', ניתן למצוא את שתי תחנות שנחנכו ב-2019, "מזכרת בתיה" ו"רעננה מערב". שעומדות על בערך 300 אלף עולים בשנה.
* בליגה ג', ניתן למצוא את תחנת "צומת חולון" שירדה ב-48% וירדה ליגה לעומת 2019.
* בליגה ז' שאלו תחנות שלטענת "הרוכב" יש לסגור אותן יש ארבע: אמנם משתי הירושלמיות הותיקות נפתרנו, אך ברשימה קיימות התחנות בצומת רעננה ואחיהוד (כנראה ללא המלחמה הן היו בתחתית הג' לא יותר מזה) הראשונים (הפעלה באופן סמלי של רכבת פעם בשעה ללוד. באמת יש לסגור אותה עד למסילה הרביעית/מסילה 431 מה שיבוא קודם), ודימונה.