לידיעת הכותבים בפורום

לידיעת הכותבים בפורום

בתאריך 12/7/06 היה גזר דין בביה"מ השלום בכפר סבא בנושא של אפי מחשבים. אפי קיבל 7 חודשים מעצר על תנאי והופנה למשך שנה לטיפול . לא נאסר על אפי לחזור לאינטרנט אך נאסר עליו לדבר עם קטינים. אפי ביקש ממני לחזור לכתוב כאן הודעה בפורום וסירבתי לבקשתו. על כל שאלה שלא תהיה לכם אני כאן או במסרים לענות. מצרפת לכאן הודעה של אפי בפורום של LOCAL. בנוסף מזכירה לכולם שיש להזהר מאוד באשר למפגש או שיחה עם אנשים באינטרנט. כל אחד יכול להתחזות לאדם אחר ממה שהוא, אל תמסרו פרטים אישיים, אל תפגשו עם אף אחד אלא אם זה במקום ציבורי , שמישהו בא אתכם או שיש אדם שיודע על כך ויתקשר תוך כדי לוודא שהכל בסדר. שתפו את ההורים באשר לגלישה באינטרנט. והכי חשוב- לכו עם תחושות הבטן שלכם באשר למשהו שלא מריח טוב או חשוד.
 

Super Chuly

New member
כל הכבוד ../images/Emo45.gif!

ותודה על כך שידעת אותנו. זה מאוד מרגיע לדעת שיש מי שמונע ממנו לשוב לפורום. ליהי :)
 
הצדק נעשה?

לדעתי כן.. הוא סבל מספיק אפילו מראש לא השתכנעתי שמה שהוא עשה היה בזדון אלא רק כי יש לו איזשהי בעיה. בימינו אנסים סידרתיים מקבלים 3 שנות מאסר.. אז 7 חודשי מאסר על תנאי ותנאים מגבילים + הסבל שהוא כבר עבר במעצר נשמע לי מספיק בשביל לבגיד שהוא שילם את חובו לחברה וכל מה שנשאר לי זה לאחל לו לפתוח דף חדש בחיים.
 

ba r2 0 1 0

New member
שילם? אתה יודע מה אולי... אבל מה עם

הסכנה שהוא מהווה לציבור?!
 

Double U

New member
נכון בהחלט

אם זו בעיה נפשית או שכלית, אז 7 חודשים הם לא מה שיסדרו את העניינים. סליחה שאני נותן דוגמא אכזרית קצת, אבל ילד אוטיסט למשל, לא יכול להיפטר מהאוטיזם. אבל, אפשר לשלב אותו בכל מיני תוכניות שיעזרו לו להתמודד עם דברים. ילד שלא מבין שעשה משהו רע, זאת לא בעיה שכלית. זאת בעיה שהוא לא יודע, ואפשר עוד לטפל בזה. אבל אדם מבוגר שעושה דברים כאלה, זאת כבר בעיה שכלית שקשוקה לתפיסה מסוימת ולחוסר הגיון.
 

droriko

New member
"אפי מחשבים" נשמע לי מוכר

תגידו יש כזו חנות בכפר סבא?
 

ba r2 0 1 0

New member
אתם יכולים להעתיק את ההודעה שלו?

ותגובות נבחרות? זה אף פעם לא נכנס לי לפורום הזה... כאילו זה תמיד נותן דו"ח שגיאות...
 

efiefim

New member
אפי מחשבים

אני מפנה אותכם למכתב שכתבתי באחד הפורומים פה בתפוז כדי שתבינו שיש עוד אנשים שקוראים להם אפי, ומה לעשות גם הם עוסקים במחשבים
 
למעלה