לידיעת המעונינים - מועתק מפורום משוב

xbuffalomen

New member
לידיעת המעונינים - מועתק מפורום משוב

לצפיה ב-'הודעה חשובה'הודעה חשובההנהלת הפורומים04/06/2020 | 12:12120 גולשים יקרים, מערכת תפוז אנשים ששירתה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ולצערנו אין באפשרותנו להמשיך לתחזק אותה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו מנסים לפתח אתר חדש ומתכננים להעלות אותו בקרוב במקום האתר הנוכחי. אנו מתנצלים מראש על תקלות ככל שתהיינה כל עוד האתר הישן באוויר וממליצים לגבות תכנים אישיים. בברכה, הנהלת האתר
 

debby12

New member
מנהל


הולכת להוריד כמה הודעות יקרות לליבי. מקווה שהאתר החדש יעבוד היטב....
 

debby12

New member
מנהל
לא הצלחתי להוריד/למצוא את ההודעות הישנות

מנוע החיפוש של תפוז לא עובד. לא נורא - זה הזמן לשחרר אותן לתהום הנשייה.... יותר טוב ככה (The right to be forgotten....)
 

איי ל

New member
מנהל
תפוז ביקשו ממנהלי הפורום לשתף את ההודעה ששיתפת.

תפוז ביקשו מכל מנהלי הפורומים לשתף בהודעה שצירפת, אלא שבתפוז לא הסכימו לספק מידע נוסף כמו מתי השינוי יקרה, מה יקרה עם מאמרי הפורומים, תיבות המסרים וכ'ו. תגובת תפוז הייתה : "בשלב זה הכוונה להעביר את המסר כלשונו במהלך שבוע הבא נוכל לעדכן בהמשך התהליך." &nbsp זו תשובה לא רצינית ולא מקובלת, ורוב מנהלי הפורומים סירבו (ומסרבים) לשתף את ההודעה מהסיבה שאין מספיק מידע כדי לענות לשאלות המשתתפים. &nbsp בקיצור, ההודעה של תפוז מחזירה אותי לתקופת הטירונות וספציפית ל"צפה פגיעה." משהו יקרה. מה יקרה ומתי? מי יודע.
 

placid1

New member
מעניין למה הגאונים לא יכולים פשוט לשים הודעת מערכת בכל

הפורומים. זאת לא תהיה הפעם הראשונה שזה קורה.
 

איי ל

New member
מנהל
את מבקשת יותר מדי

המנהלים ביקשו שהנהלת הפורומים תפרסם את ההודעה בכל הפורומים ונענו בשלילה. מצד שני, לפני יומיים הנהלת הפורומים הציפה את הפורומים עם הודעות סרק וביקשו מהמנהלים למחוק ידנית את ההצפה כי הנהלת הפורומים לא מסוגלת למחוק את ההצפה שהם גרמו לה. &nbsp אני מקווה שבאמת יש להם מערכת חדשה.
 
למעלה