לידיעת מנכ"ל הדואר וחלק מקוראי הפורום

trilliane

Well-known member
מנהל
מנכ"ל הדואר דיווח בעצמו על 2,400 חבילות שלא נמסרו...

מתוך הכתבה: "דואר ישראל שומר על המקום השני עם 681 תלונות; 72.5% מהתלונות נגד דואר ישראל שהטיפול בהן הסתיים נמצאו מוצדקות".

כלומר 494 תלונות נמצאו מוצדקות, ולא כולן על חבילות (אגב, לפני כעשור גרתי בשכונה אחרת והתלוננתי בעצמי למשרד התקשורת על כך שלא מחלקים אצלנו דואר יום יום ושאני מקבלת פתקים באיחור). גם הסניף השכונתי היה די מעפן. יש לא מעט סניפים בעייתים עד היום. אין בנתונים האלה שום דבר חדש, מפתיע או מרעיש.

"כמה מתלוננים טענו כי חלוקת הדואר אינה מבוצעת בהתאם לכללים שנקבעו ברישיון החברה. היו שטענו שבמשך פרק זמן ארוך כלל לא חולקו דברי דואר לכל הדיירים בבניין מגורים משותף או שבבת אחת מתקבלים הרבה דברי דואר שנשלחו בפרקי זמן שונים.

מבירור תלונות של תושבים בירושלים, פרדס חנה, לוד וקריית גת עלה כי השיבושים המתמשכים בחלוקת דואר נבעו ממחסור בכוח אדם, היעדרות ממשוכת של מחלק דואר, קושי בגיוס עובדים ועוד.

בנוסף התקבלו לא מעט תלונות על דברי דואר שעקבותיהם נעלמו כליל. במקרים רבים מדובר היה בדברי דואר שנשלחו מחו"ל, גם כאשר המשלוח היה מתועד. בדואר ישראל אמרו כי היא מעבירה מיליוני מכתבים וחבילות מדי יום ביומו, רובם בדואר רגיל, וכי אין רישום של דברי דואר הנשלחים בשירות רגיל.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "למרות גידול משמעותי ב-30% בהיקף הפעילות השנתי, גם מבקר המדינה ציין את הירידה בכמות התלונות והשיפור בזמני ההמתנה בסניפים. שיפור זה נובע מפתיחת 350 מרכזי מסירת חבילות, מעבר לזימון תורים מראש ותגבור מערך השירות.

אין חברה במשק המטפלת במערך לוגיסטי כה מורכב, הכולל העברת 400 מיליון דברי דואר, מתוכם למעלה מ-50 מיליון חבילות נכנסות מחו"ל ומתן שירות ל-50 מיליון מבקרים. כל תלונה היא עולם ומלואו עבורנו ונמשיך לפעול לשיפור השירות. לפני כחודשיים נפתח להרצה מרכז סחר מקוון במודיעין, שיכול לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה, ואנו מאמינים שמרכז זה ייעל ויזרז את הטיפול בדברי הדואר המגיעים מחו"ל, וציבור הלקוחות יחוש בשיפור נוסף כבר בחודשים הקרובים"."
 

Sanchez

Member
הכל שטויות...
הדואר מתפקד מעל המצופה.
כל התלונות הן תלונות שווא.
שום דבר לא הלך לאיבוד. זה רק בחלום שלנו.
&nbsp
איך אומרים... "יותר טוב מזה ונשתגע" !
 

panayotiss

New member
הדואר עם הפנים קדימה - יש לו גם עכשיו cashback

https://www.postcashback.co.il/

הפנים קדימה, הגוף הולך אחורה
 

Sanchez

Member
בטח שיחזירו לך 5%...
הם לוקחים 15%, אז אין בעיה שיחזירו 5%.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא שטויות, אבל גם לא מפתיע. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות

ביחס לנפח העבודה העצום ולעומסים. אף אחד לא טען שהדואר מושלם או חף מבעיות (גם לא הם עצמם). ברור שצריך לטפל בהן ולפתור אותן, ונראה שזה מה שהם מנסים לעשות בשנה האחרונה. יש כבר לא מעט שיפורים שנכנסו לסניפים (כמו הזמנת תור מראש והארכת שעות הפתיחה) ויש לקוות שמרכז המיון החדש במודיעין יספק את הסחורה.
 

אלכסרע

New member
הרבה מתלוננים על זה. עובדי הדואר גונבים חבילות?

אין הבדל אם המשלוח עם מעקב או לא, כי כשבא להם, עובדי הדואר פשוט מעלימים את המספר מהמערכת (או לא סורקים בכוונה מהתחלה).
לאן החבילה נעלמת? אפשר רק לנחש...

 

rexcor

New member
המנכלית של אמון היציבור הופיעה ואמרה שהם עוזרים

למי שמתלונן ויש הרבה אז החלטתי לנסות כי כבר נמאס לגמרי.לטענתה הדואר משתף פעולה.נקווה....
 

אלכסרע

New member
הבעיה שזה לא רלבנטי למשלוחים ללא מספרי מעקב

יש הרבה משלוחים מבריטניה וארהב שמגיעים ללא מספר מעקב ו/או שהמספר מעקב עליהם תקף עד לנקודה מסויימת, ומשם מקבלים את התגובה הקבועה של הגנבים בדואר =
אין מעקב > אין לנו מה לעשות.
 
למעלה