ליואל, צ´רלי ודומיהם

ליואל, צ´רלי ודומיהם

כל הזמן הסברתם לנו במי אתם לא תומכים. אולי תגידו במי אתם כן? קל מאוד להכפיש אחרים בלי להגיד במי אתה תומך, כדי שיהיה אפשר לענות לך. למי אתם מתכוונים להצביע בבחירות הבאות? ואם אתם כל כך צודקים, אז למה משה פייגלין מתעקש לצרף אנשים לליכוד? אולי בגלל שהדרך הנכונה להשפיע היא מבפנים? כנראה שהוא קצת יותר חכם מכם.
 

Charlie

New member
בגיניסט

שוחחתי עם פייגלין על כך פעם. הוא ניסה לשכנע אותי להתפקד לליכוד. מה לעשות, הוא פשוט תמים. מדוע פייגלין לא התמודד הפעם? מדוע איש אינו מקשיב לו בדבר זה שאריק עבר על חוקת הליכוד במעשיו ובדבריו? כי הליכוד מנוהל ע"י בן אדם כל-יכול. זו דמוקרטיה דמיקולו. פעם היה זה בגין-האב, אח"כ ביבי וכעת אריק ובתווך שמיר. כשרצו לדפוק את דוד לוי דאגו לכך. שרצו לקדם "נסיכים" מסויימים - הם קודמו. עזוב, מה שאריק רוצה - זה מה יהיה. אח"כ אותו הדבר יהיה עם ביבי. מי עדיף בעיני? אני ממש לא יודע, אולי ברק?! (שמספיק חכם לא לחזור כעת - הוא יודע שהעם יקרא לו לחזור) אני חושב שא"י כולה שייכת לעם ישראל בלבד. אבל כדי שלא נהפוך למיעוט בארצנו תוך 10-15 שנה לכל היותר (!!!) אני תומך בטרנספר לערבים. אז למי אצביע בבחירות הקרובות? לאיחוד הלאומי (מולדת).
 
איך אתה מציע לעשות את הטרנספר הזה?

להעלות את הערבים למשאיות בכח? הייתי מעוניין לדעת.
 

יואל123

New member
מוטיבציה זה הרעיון.

נותנים להם את התחושה שזה מה שהם רוצים. טרנספר מרצון ובששון. כבר היו נדידות אובלוסיה מרצון, ראה נא מה קורה באפגניסטן, אם זה לא מרצון, אז מה זה?
 

Charlie

New member
חלילה

הנה אפילו ערפאת עושה למען "מולדת". מאז תחילת האינתיפאדה ועד היום עזבו את שטחי יש"ע למעלה מרבע מיליון פלסטינים! מדוע? כי המצב שם חרא, אין להם כל תקווה ולכן הם עוזבים. הרי מאות אלפי ישראלים גם עזבו את הארץ. מדוע? כי סברו שבגולה יהיה להם טוב יותר, קל יותר. טרנספרים כאלה מתקיימים כל הזמן ובכל מקום. ולנו, כשולטים, יש את הכוח ליצור מצב נתון בו יעדיפו הפלסטינים לעזוב מאשר להמשיך ולחיות תחת שלטוננו. ובכלל, מה הפיתרון שלך לבעיה הדמוגרפית??? (שלך ולא של מפלגתך, כי בליכוד תלוי את מי אתה שואל ומתי, קשה לעקוב אחרי כל העסקנים שלכם. בגדול אני מבין שאתם תומכים במדינה פלסטינית, או לפחות משלימים עם כזו)
 

Charlie

New member
לך לבית אריאלה בת"א

תחפש כתבה של סימה קדמון במוסף השבת של ידיעות אחרונות מלפני חודשים מספר. אח"כ תחפש כתבה דומה, שבועיים אחרי במוסף השבת של מעריב. כמו כן ראה גם לינק מצורף על כתבה דומה מלפני חודש וחצי באתר האינטרנט של אש"פ בישראל - "עיתון" הארץ.
 

Charlie

New member
ביגיניסט

ראה לינק מצורף, מתון יותר מ-2 כתבות דומות שהיו כבר בידיעות ומעריב בסופ"ש לאחרונה.
 
מכיר אותן בדיוק כמוך

ומי אמר לך שאני מתנגד לטרנספר מרצון? ראית אותי עוצר פעם ערבי שרצה לעזוב את הארץ? אני מתנגד לגירוש בכח, אין לי התנגדות לטרנספר מרצון. הבעיה איתך- במקום לענות לשמאלנים אתה מעדיף לפלג את המחנה הלאומי. יש לך בעיה עם כל השמות שציינת? תפקוד אנשים, תהיה חבר מרכז ותכניס לכנסת אנשים אחרים, מצידי את הרב לוינגר. הגיע הזמן שתתפוס: יתכן שהדעות שלנו די קרובות (את זה עוד נברר). הטקטיקה שונה.
 

יואל123

New member
איך אומר יואל? מרצון ובששון...

טרנספר מרצון ובששון זהו הפתרון...
 

Charlie

New member
עזוב

הכל מכור אצלכם. אז אני אהיה חבר מרכז, ביג דיל. עוזי כהן ואיציק רגב יסגרו ביניהם את הרשימה גם אם לוינגר יהיה יותר פופולארי מביבי הוא לא יכנס לעשיריה הראשונה אם הם לא ירצו בכך.
 
אתה כנראה לא מכיר את השיטה....

תפקוד אנשים בכל הארץ, תשתלט על מספיק סניפים, ואף אחד לא יקבע לך את הרשימה.
 
למעלה