דוד איזנברג
New member
ליווי צמוד בדרך ארצה
בשבת, ה-2 ביולי, חזרנו 3 מטוסים קלים בהפרש של כשעה בין אחד למשנהו. כולם מיוון לשדה דב.
בדרכנו ארצה, במרחב האוירי של ניקוסיה, התלוו לכל אחד מאיתנו 2 מטוסי קרב F-18 שהמריאו מנושאת מטוסים אמריקית ששייטה באזור (נדמה לי שזו ה"תיאודור רוזוולט").
הליווי היה בטווח קרוב למדי, גם מהצד, גם מאחור וגם מלפנים, נמשך דקות ארוכות והיה מעניין לראותם טסים בזוית התקפה מאד גבוהה כדי לשמור על מהירות שווה למטוסים שלנו, שה-TAS שלהם נע בין 100 ל-160 קשרים.
הבקר הקפריסאי התריע באוזנינו מראש על הצפוי ודאג לוודא שהאמריקאים מכירים אותנו ושאנחנו טסים לפי תוכנית טיסה מוכרת ומאושרת.
ללא ספק זה מפיג קצת את השיעמום בטיסה ארוכה ומונוטונית.
דוד.
בשבת, ה-2 ביולי, חזרנו 3 מטוסים קלים בהפרש של כשעה בין אחד למשנהו. כולם מיוון לשדה דב.
בדרכנו ארצה, במרחב האוירי של ניקוסיה, התלוו לכל אחד מאיתנו 2 מטוסי קרב F-18 שהמריאו מנושאת מטוסים אמריקית ששייטה באזור (נדמה לי שזו ה"תיאודור רוזוולט").
הליווי היה בטווח קרוב למדי, גם מהצד, גם מאחור וגם מלפנים, נמשך דקות ארוכות והיה מעניין לראותם טסים בזוית התקפה מאד גבוהה כדי לשמור על מהירות שווה למטוסים שלנו, שה-TAS שלהם נע בין 100 ל-160 קשרים.
הבקר הקפריסאי התריע באוזנינו מראש על הצפוי ודאג לוודא שהאמריקאים מכירים אותנו ושאנחנו טסים לפי תוכנית טיסה מוכרת ומאושרת.
ללא ספק זה מפיג קצת את השיעמום בטיסה ארוכה ומונוטונית.
דוד.