ליילה וג'מיל - פרק 81 - חשבון הנפש של קמילה ופאוזי

evglev1

Well-known member
מנהל
בעוד ליילה וג'מיל מביעים בפני המפקח דאגה מהעובדה שאמין חופשי ועלול לפעול לפי הוראות של דלילה, קמילה מגיעה ומפתיעה אותם בהצהרה שאימה חפה מפשע ושהיא הרגה את השיח. אלמדינייה מבקש לדעת איך ומדוע הרגה אותו והיא מספרת איך השיגה את הכתובת של ירח הדבש של ליילה וג'מיל ובאה למכור אותו לשייח. מסתבר שהשייח לא נענה לדרישותיה והעמיד אותה במקומה ואיים עליה לרצוח את כל משפחתה אם לא תגיד לו והיא מסרה את הכתובת ומסתבר שהכסף שנגנב ממנה היה רק הכסף על מסירת מקום החתונה ואת הכסף על העיסקה השנייה היא לא קיבלה. קמילה מספרת שהלכה בעקבותיו של השיח בגלל שהתעצבנה ואלמדינייה שואל אם תכננה להרוג אותו והיא מספרת שלא אבל היא הופתעה לראות את אימה שם. ראניה איימה על עזיז, אבל הוא הצליח לגבור עליה ואיים עליה באקדח ועמד לירות בה ואז קמילה תפסה את האקדח שאימה הפילה וירתה בשייח. ראניה רצתה לספר כל מה שקרה ולקחת את זה על עצמה, אבל קמילה שכנעה אותה להעלים ראיות לא יידעו שהן היו שם. קמילה נשארה להעלים ראיות בעוד ראניה עזבה והשיח כמעט תפס את קמילה בכוחותיו האחרונים והיא ברחה כל עוד נפשה בה.

בעוד ראניה ממהרת לעצור את קמילה, פאוזי נזכר בדבריה של דלילה על כך שעליו לנקום את מות אביהם ושולף אקדח ועומד לירות בראנייה אך עוצר ברגע האחרון ושומע את השיחה ומגלה שקמילה ירתה בעזיז. ראניה באה למשטרה וטוענת שכל מה שקמילה אמרה הוא שקר, אבל קמילה מבהירה שסיפרה כל מה שקרה ויותר לא יאמינו לגרסתה. אלמדינייה מבהיר שזה לא גרוע כמו שזה נראה, שקמילה ירתה מתוך הגנה עצמית כדי להגן על אימה, והיא תישפט ללא מעצר, ובמשפט סביר להניח שתוכל להוכיח שמדובר בהגנה עצמית. ליילה וג'מיל חשים הקלה מהמצב וגם ראניה. קמילה מספרת על כך לולריה וולריה מבטיחה לשכור את עורכת הדין הטובה ביותר כדי לזכות את קמילה. קמילה וולריה עומדות לבקר עם עורכת הדין להתייעץ בנוגע להגנה וולריה צריכה לעשות משהו קודם וקמילה מנצלת את ההזדמנות ומתנצלת בפני ליילה על כמה שפגעה בה, שלעגה להם כשהם באו כפליטים לאחר שביתם נהרס ואחיה נהרג והיא (קמילה) התנהגה ממש מגעיל וגם מסרה את כתובת החתונה לעזיז ומסרה אותה לעזיז על מגש של כסף רק בשביל להרוויח כסף. קמילה מתנצלת על התנהגותה אז וליילה אומרת שהכול נשכח ושמחה שהיא הבינה את טעויותיה והן מתחבקות.

פאוזי מבקר את דלילה והיא מוחה בפניו שלא רצח את ראניה ופאוזי אומר שעמד לעשות זאת, ודלילה לועגת לו שלא העז והוא טוען שמזל שלא כי מסתבר שמי שהרגה את אביהם היא קמילה וראניה לקחה על עצמה את האשמה כדי להגן עליה וכולם חושבים שהיא תזוכה. דלילה אומרת לפאוזי שאסור לו לאפשר זאת ועליו לרצוח את קמילה, פאוזי מסרב בתוקף ומודה שאביהם היה אדם רע שהביא רק שנאה ולא רוצה להיות כמוהו. דלילה לועגת לו ומספרת לו שהוא לא אחיה שהיא המציאה את כל זה כדי שיהפוך לבן בריתה והיה נורא קל לעבוד עליו כי זאת בטח הייתה משאלת לב כמוסה שלו להיות בנו של השיח ולועגת לו שאין לו טיפה מהדם של עבדאללה. פאוזי זועם ואומר שיספר למשטרה שהיא רצחה את פול, ודלילה אומרת שהוא יכול לעשות זאת אבל זה ייכנס לכלא בעצמו כשותף שלו בגלל עדות השקר שלו. פאוזי זועם על המצב שהגיע אליו ושופך את הלב בפני פיירוז ומספר שמסר עדות שיקר ושדלילה רצחה את פול, פיירוז המומה וכעת היא מבינה מדוע דלילה משתגעת כי היא חיה עם המטען שהיא הרגה את האבא של הבת שלה. פיירוז טוענת שניסתה להזהיר אותו ולא האמינה לסיפור שהוא בן השיח ופאוזי מצטער שעזר לדלילה ועשה מעשים רעים כי האמין שעוזר לאחותו, פיירוז מעודדת אותו לספר הכול, ופאוזי מבין באיזה מצב הוא ופיירוז אומרת שיש לו זמן ובפרומו לפרק הבא פאוזי רוצה לעזוב את הבית כי הוא לא אח של דלילה ולא עובד שם, אך פיירוז מבקשת שיישאר לפחות עד שתחזור ללבנון כי היא לא יכולה להחזיק את הבית לבד.

אמין פונה ליוסוף ומבקש כסף ועזרה כדי לחזור ללבנון כי העניינים הסתבכו ויוסוף המום לשמוע שדלילה בהיריון ובמעצר. יוסוף מגיע לברזיל ומבקר את דלילה בכלא שלא מזהה אותו עד שהוא מראה לה את הקעקוע או הכתובת על ידו והיא מבינה שמדובר בבן דודה יוסוף. היא מבקשת ממנו לנקום את מות אביה ולרצוח את קמילה והוא אומר שאין לו בעיה לעשות זאת והוא מסוגל לרצוח את קמילה ואת כל משפחתה, אבל החשוב ביותר הוא מבטיח להוציא את דלילה מהכלא ושתוכל לגדל את בתה כשהיא חופשייה.

ג'מיל, עלי וברונו באים עם בנז'מין לשיר סרדנה ללטיסיה, לטיסיה מתלהבת מהסרדנה שבנז'מין שר לה, אך מבקשת זמן, שהיא עדיין לא מוכנה לחזור אליו, גם אם היא מתררכת. בנז'מין מספר זאת לסיבלי שזה לא עזר, וסיבלי מבינה שאם היא אוהבת אותו היא בסוף תחזור אליו. גם ליילה, שרה ומארי יודעים על העזרה של בני הזוג שלהם לבנז'מין.

אליני אומרת לקאיטנו שהיא חושבת להזמין את מג'ידה וסלמה לגור איתם בבית, קאיטנו מופתע מהרעיון, אך מבין את רצונה של אליני שסלמה תישאר בקרבתה. אליני מציעה את עצתה למג'ידה שמופתעת מאוד מהבקשה ומהרעיון אך מוכנה לשקול זאת תוך כדי שארתור ממשיך לשחק עם סלמה.

פריקלס מספר לאלמדינייה ולזולייקה על כך שסיבלי הרגישה רע בגלל מותו של דווי ומופתע מהפנים ההמומות שלהם כשהם יצאו, ומסתבר שזה משום שבהתחלה היה נראה שהם לא סובלים את זה את זה. גם בנז'מין מופתע מהקרבה של סיבלי לפריקלס שמקודם לא סבלה. הם גילו זה את זה, הם יוצאים שוב אבל הפעם פריקלס מתעקש לאכול אוכל בריא ואומר שייקח שנה עד שיוכל שוב המבורגר ומזמין את סיבלי כשהוא בוחר את האוכל, אבל הפעם סיבלי בוחרת לעצמה אוכל אחר, והוא טוען שלא ניסתה את האוכל שהיא פוסלת.

ברונו ומארי מתחתנים כשהאב זוראן מברך אותם בחוף הים כפי שסיכמו וכולם חוגגים איתם. גם אלנה וחוסיין מאושרים מאוד ומעמיקים את ההתקרבות שלהם, גם פריקלס וסיבלי מתקרבים מאוד ואף מתנשקים. יש גם התקרבות בין לטיפה לאבנר שכבר נשואים ושמה כבר רבקה והיא מדברת נגד הזללנות של אבנר שזולל עוגות בחתונה והוא טוען שהיא דומה לאימא שלו והיא טוענת שאסתר דואגת בצדק, אבל לאבנר לכל דבר הפתרון הוא עוגה. בנז'מין מנצל את ההזדמנות כדי להתקרב ללטיסיה ומצליח לשכנע אותו שהם סובלים סתם והיא לא צריכה להתרגש מפער הגילאים ומה שחושבים ומצליח לשכנע אותה לחזור לזוגיות איתו והם מתנשקים ומאושרים.

בזמן החתונה מאמדי חושב שהלקוחות של בית התה הם אנשים שפלשו לבית שלו ומוחה על אנשים זרים בביתו ומנסה לגרש את כולם בטענה שהם פלשו לביתו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 82 - ליילה בהיריון שני

החגיגה של החתונה של מארי וברונו נמשכת וגם שאר הזוגות מבלים, אלנה וחוסיין מתקרבים עוד יותר. יש התקרבות גם בין אבנר ללטיפה/רבקה, לעומת זאת פריקלס מהסס לנשק את סיבלי ובורח ממנה והיא לא מצליחה להבין את התנהגותו. ז'אן שואל את טרזה אם היא חזרה לבעלה והיא מבהירה שלא, הוא מציין את זה שהיא כל הזמן עם בעלה והיא מבהירה שזה בגלל בנם ושאם היא חושבת לחזור למישהו זה לא לנורברטו. בעוד כולם מבלים בנז'מין בה עם לטיסיה להודיע שהם כבר השלימו וחזרו להיות זוג וכולם שמחים בשבילם. לאחר החתונה בנסיעה של ליילה וג'מיל הם מאושרים מאוד וחוגגים וליילה רוצה לבשר לג'מיל בשורה נפלאה שהיא שוב בהיריון והם מאושרים מאוד ויוצאים מהאוטו ומתחילים לרקוד לצלילי המוסיקה בערבית.

סיבלי מבקשת הסבר מפריקלס שכשהיו לבד נישק אותה וכשראו אותם הוא לא רצה ושואלת אם הוא מתבייש בה. פריקלס טוען שזה לא המצב, אך הוא לא בטוח בקשר לזוגיות שלהם וסיבלי מקבלת את זה. פריקלס מספר על כך לאביו ששואל אם הבעיה שלו שהיא שמנה, אך זה לא המצב פשוט לסיבלי יש הרבה ניסיון ופריקלס מתוודה בפני אביו שהוא בתול וזה מפתיע את אלמדינייה שמספר שלא הצליח לדבר על כך עם אימו ואביו לא היה לצידו, אז אלמדינייה מבטיח לו את תמיכתו כשיש לו אבא.

תומס מבשר לאלמדינייה בשורה מאוד טובה שגבריאל יזבק נתפס על ידי האינטרפול והוא בדרך לברזיל. אלמדינייה שמח שזה החלק האחרון בפאזל של סגירת העניין של דלילה. הוא מבקר את דלילה ומודיע לה ששותפה גבריאל יזבק נתפס ודלילה טוענת שהיא לא פושעת ולכן אין לה שותפים לפשע. אלמדינייה מבקש ממנה לשמור את ההצגות למשפט וגבריאל יזבק בתור עורך דין יודע מה טוב בשבילו והוא יחשוף את פשעיה. גבריאל מובא לחקירה ולעימות עם דלילה והוא מספר על הפשעים שביצע ומאשים את דלילה ברצח פול. הוא מספר איך התחיל להסתבך בהוראת דלילה כששכר אנשים לשתול כסף וסמים אצל אלמדינייה ואיך דרש לזייף את בדיקת הד.נ.א והפשעים התחילו להיחשף והוא רצה לברוח ודלילה איימה עליו שתרצח אותו כמו שרצחה את פול. הוא גם מספר שפול ביקש ממנו לשחרר את פאוזי ודלילה מאשימה אותו שפעל נגדה ומספר על הקזינו המחתרתי שכל מהמריו היו שחקנים והכול נועד רק כדי לגרום למיגל להפסיד הכול. לאחר העדות של גבריאל פאוזי מזומן לחקירה ומספרים לו על עדותו של גבריאל ושואלים אותו אם הוא עדיין עומד על עדותו שרובסון רצח את פול. ובפרומו לפרק הבא רואים שיש אצל פאוזי הקלטה שפול השאיר שאומר שאם צופים בסרטון הוא מת והוא נרצח על ידי דלילה ופאוזי מצטער שיכול היה למסור את הסרטון ומתחיל המשפט של דלילה בעניין רצח פול.

נורברטו חושש מאוד שלא יצליח להציל את החברה תוך 60 יום שהוקצבו לו וייאבד הכול. הוא שומע על המעצר של גבריאל יזבק ורוצה לבקר את גבריאל ואולי יצליח לשכנע אותו להחזיר לו חלק מכספו. טרזה מזכירה לו שניסה את זה עם ולריה וולריה איימה לתבוע ממנו את החצי מהכסף שנותר לו בברזיל וגבריאל בטח יגיב בצורה דומה ושכדאי שישלים עם זה שאיבד סופית את הכסף הזה. טרזה גם מזכירה לו שבזכות כל מה שקרה לו הצליח להתפייס עם בנו והם התקרבו. ברונו ומארי מבלים בירח דבש ומתכננים תוכניות לעתיד והם מאושרים ביחד ובאותו זמן טרזה וז'אן מתבשרים שברונו זכה בפרס לצילום.

לאחר השיחה עם עורכת הדין ותכנון ההגנה של קמילה, ולריה מוזמנת לאכול עם המשפחה ומיגל שומע לראשונה שקמילה וולריה זוג וזה עושה לו רע, וראניה מנסה להרגיע אותו ומבקשת שלא יגיב בצורה מיושנת. מיגל לא מצליח לעקל כשקמילה מספרת על כוונתה להתחתן עם ולריה, הוא מדבר על כך עם ראניה ומופתע מכך שראניה תומכת בקמילה ומוחה על המחשבה המיושנת שלו.

סלמה מבלה עם ארתור ועם אליני ועם כל המשפחה ומג'ידה רואה אותה מאושרת. מג'ידה מקיימת שיחה עם סלמה ושואלת אותה אם היא רוצה לחזור ללבנון וסלמה מספרת על רצונה להישאר בברזיל ולהיות בקרבת המשפחה של אליני שטוב לה עם אליני ועם ארתור ובנז'מין. מג'ידה משתכנעת מהגישה של סלמה ומסכימה להצעת של אליני ששתיהן תעבורנה לגור איתם ואליני, ארתור וסלמה מאושרים.

מאמדי מנסה לגרש את הלקוחות של בית התה ובוריס תופס שליטה על העניינים וקורא למאמדי בני וטוען שאלה אורחים שלו ומתנצל בפני הלקוחות. הוא מציע למאמדי לצאת עם סולטן וכדי שיטיילו עם סלומה וכשמאמדי שואל מי זה סולטן בוריס טוען שזה בנו של מאמדי. רוז'ריו מבשר לאווה שבית המשפט הכריע לטובתה והחנות תישאר בידיה, והוכח שהיא הייתה קורבן לעוקץ. בוריס ואווה באים עם סלומה לבשר לשרה לכולם את החדשות הטובות וכולם שמחים בשבילם ואומרים שהם כולם אותה משפחה. מאמדי ברגע של צלילות אומר שאף אחד במשפחה לא חותם על ייפוי כוח כשהוא שיכור ובוריס מחזיר לו וטוען שגם אף אחד במשפחה שלו לא מעשן נרגילה במסעדה כשכתוב שאסור לעשן, מאמדי טוען שהוא מעשן כי אין אף אחד והם מתחילים לריב לשוב בהומור וכנראה גם בחיבה.

לפני עדותו פאוזי מודיע לפיירוז שהוא עוזב כי אין לו זכות להיות בבית הזה כשהוא לא אחיה של דלילה וגם לא עובד בבית ופיירוז מפצירה בו להישאר שהיא לא יכולה להחזיק את הבית לבדה ושיישאר לפחות עד שהיא תחזור ללבנון ופאוזי מסכים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 83 - המשפט של דלילה מתחיל

פאוזי מסרב לשנות את עדותו ונשאר עם העדות שרובסון רצח את פול ואחר כך מביט בסרטון שפול השאיר לו כשנתן לו כסף וניירות ריקים ורואה שפול אומר שאם צופים בסרטון אז הוא מת ומי שהרגה אותו זאת דלילה, הוא מצטער שיכל למסור את הסרטון למשטרה אך לא עשה זאת. בדרך למשפט סנטניה מקווה שכולם יעידו נגד דלילה ורואה את פאוזי בטענה שהוא היחיד שיעיד לטובתה, פאוזי מנסה לדבר על אהבתו לסנטיניה והיא דוחה אותו, ולבסוף אומרת לו שאם יעיד נגד דלילה ויחשוף את פשעיה אולי תסכים שוב לדבר איתו.

מתחיל המשפט שבו דלילה נאשמת ברצח עבאס וראשון העדים הוא רובסון שמספר איך דלילה הקימה את הקזינו המחתרתי שפול עמד בראשו ותפקידו יחד עם גבריאל יזבק היה לרמות כדי שמיגל יפסיד את כל כספו ואחר כך מיגל לבקשת פול הציע למיגל הלוואה וכשלא יכל לשלם שלח אנשים להכות אותו וארגן התקפה על החנות ולבסוף גם חטף את נכדו כדי שמיגל ייכנע וייקח הלוואה מפול. הוא נשאל מדוע פול רצה לפגוע במיגל והוא מספר שפול היה רק איש קש ודלילה עמדה מאחורי הקזינו המחתרתי וזה כדי שג'מיל ייקח על עצמו את החוב של מיגל. מיגל מספר את כל האירועים איך הלך הלך להמר לאחר שהיה מכור להימורים, ואיך גרמו לו להפסיד כדי לסחוט אותו אחר כך וכשלא יכל לשלם ארגנו שיחטוף מכות והרס החנות ולבסוף חטפו את נכדו, מה שהכניעו אותו. הוא נשאל על ידי עורך הדין של דלילה מדוע פנה דווקא לדלילה לקבל הלוואה והוא מספר שאז היא התחזתה לבסמה ולחברה של המשפחה. הוא נשאל מי לקח אותו לקזינו המחרתי ומספר שזו בתו קמילה. קמילה מספרת איך פול בא וחיזר אחריה והציע לה עבודה ונישואים ומציינת בביטחון שדלילה רצחה אותו כי עמדה בראש הקזינו. עורך הדין של דלילה שואל מדוע היא בטוחה שדלילה עמדה בראש ולא פול והיא מספרת שכשהתנבה למלון לחפש הוכוחות לקשר בין בסמה לדלילה היא ראתה שפול ודלילה מאהבים.

קמילה גם מספרת שלאחר בואם של פול ודלילה התחילה לקרות אסונות למשפחה, שהגניבו פצצה לתיק של סיבלי לאחר שדלילה גילתה שסיבלי חושדת בה ואחר כך הייתה התאונה של אביה של ליילה והמאהבת שלו אלנה שאחריה היא נתקלה במכונית של פול שהייתה דומה למכונית שהתנגשה במכונית של אליאס כדי לגרום לתאונה. אלנה יושבת עם חוסיין במשפט והמומה לשמוע לראשונה שייתכן והתאונה שבה איבדה את הילד הייתה מתוכננת על ידי דלילה. עורך הדין של דלילה שואל את קמילה לגבי הפרידה מפול והיא מספרת שזה קרה בדיוק אז, כשהתחילה לחשוד בו ולכעוס שאביה מהמר ומפסיד הוא נפרד ממנה. ג'מיל מספר איך ארגן מפגש בין מיגל לבסמה כי לא ידע שבסמה היא דלילה. הוא נשאל על כך שעבד בביתו של עזיז ואיך לא זיהה את דלילה כשנתקל בה לראשונה והוא מספר שמעולם לא ראה אותה בלי הרעלה. הוא נשאל לגבי הקול שלה והוא מספר שלא זכר אותו. הוא מספר שניסה לשכנע את בסמה לתת הלוואה והיא סירבה ודרשה שג'מיל ייקח על עצמו את החוב בטענה שלא יכולה לבטוח במהמר והוא גם מספר שהתחתן עם דלילה לא בגלל החוב אלא בגלל שאיימה על בנו. ובחתונתם ליילה באה לנסות למנוע ממנו להתחתן ודלילה בדיוק ארגנה את החטיפה של בנם ואיימה עליהם כדי שיתחתן איתה, גם ליילה מאשרת את העדות.

גם גבריאל מעיד נגד דלילה ומספר על הפשעים שתכננו יחד ומספר שהיא הודתה בפניו ברצח פול לאחר שרצה לעזוב הכול והיא איימה שתרצח אותו כמו את פול. הוא מספר על כך שתילת הכסף והסמים אצל אלמדינייה. עורך הדין של דלילה טוען שזה לא קשור לתיק, אך השופטת מאשרת שיש קשר כי בעל המפעל אישר שהאשים את אלמדינייה לבקשת גבריאל יזבק שהעביר מסר מהלקוח שלו ודלילה עבדאללה הייתה הלקוחה היחידה של גבריאל יזבק שנחקרה על ידי אלמדינייה. וגם מספר על זיוף בדיקת הד.נ.א. הוא מספר איך לבקשת פול הביא את פאוזי שהתבקש לאיים על דלילה ועורך הדין שואל שאם כן פול הוא שאיים על דלילה ולא להיפך וגבריאל מבהיר שפול חשש מדלילה ולכן ביקש לשחרר את פאוזי מהכלא בלבנון כדי שיהיה לו מישהו לסמוך עליו. פאוזי מספר איך לבקשת פול איים על דלילה באקדח ברחוב ובא לאיים עליה עד שהיא אמרה לו שהם אחים והוא בנו של השיח והבטיחה לו את חלקו בירושה. הוא מספר שבמחשבה שהוא אחיה עזר לה וחטף את רדואן בחתונה של ליילה וג'מיל ועזר לה להפריד בין ליילה וג'מיל ולהתחתן. הוא נשאל לגבי עדותו לגבי רצח פול ומודה ששיקר ומספר שדלילה רצחה את פול והיה עד לכך, דלילה טוענת שאין לו שום הוכחה והוא מבהיר לו שיש לו סרטון שפול הקליט שהיה עם הניירות שפול נתן עם הכסף כשרצה להיפטר ממנו ובפרומו לפרק הבא דלילה מבקשת מעורך הדין שלה שייעשה משהו שלא ייאפשר את הצפייה בסרטון.

בנז'מין משכנע את לטיסיה שאין להם במה להתבייש ומלווה אותה בבית החולים וכל הצוות רואה אותם נפרדים בנשיקה. במהלך המשפט של דלילה, לטיסיה אומרת שלא יכולה להישאר שיש לה עבודה וגם זולייקה אומרת שתבוא איתה שכבר קבעה עם לקוחות. לטיסיה המומה לשמוע על כך שיש תלונות על התנהגותה הלא מוסרית, שהיא יוצאת עם קטין, היא מבהירה שהבן זוג שלה אינו קטין אלא רק צעיר ממנה והיא רוצה להמשיך לעבוד בבית החולים והאחראי מבהיר לה שזה בלתי אפשרי ומבקש ממנה להתפטר. לטיסיה מוחה והוא מספר שאנשים ראו את אימו של הבחור רבה איתה, לטיסיה מסבירה שזה קרה רק פעם אחת, אך הוא מבהיר שפעם אחת הזאת הספיקה לעמיתיה כדי לפקפק בה. לטיסיה מתבקשת להתפטר והיא מסרבת בתוקף וטוענת שמדובר בפיטורים לא הוגנים.

המשפחות של שרה ועלי מחפשים את הכסף שבית התה הרוויח במשך השבוע ולא מוצאים את הכסף כשהם מחפשים בכל בית התה ומסתבר שמאמדי לקח את הכסף ונותן את הכסף למישהו בתמורה לכרטיס הזוכה ומאושר שהוא עשה דבר טוב והפך אותם לעשירים וחוגג.

ברונו ומארי חוזרים מירח הדבש וברונו שומע מאימו על כך שחיפשו אותו כי הוא זכה בפרס בתחרות הבינלאומית הצלם הטוב ביותר והוא מאושר מכך. נורברטו נואש מכך שלא יישלם את החובות תוך 60 יום ויאבד את החברה וברונו מפתיע אותו שזכה בפרס הצלם הטוב ביותר ותורם חלק מהכסף כדי שהחברה תתאושש ונורבטו מודה לו ומצטער שזלזל באומנות שלו. האב זוראן מדבר עם רוז'ריו על כך שהם הצליחו לשלם את החובות בזכות התשלום של אלנה וחוסיין מראש, אך לא יוכלו לסגור את החודש הבא וייאלצו לעזוב את המקום. האב זוראן לא אוהב את הרעיון לעבור למקום קטן יותר שבו ייכנסו הרבה פחות פליטים וברונו מפתיע גם אותם ומספר להם על הזכייה שלו ועל כוונתו לתרום למרכז ברוכים הבאים והם מאושרים מהתרומה שייקבלו וברונו טוען שמגיע להם שבזכותם הוא צילם את הנושא של הפליטים.

אסתר ולטיפה/רבקה מתקרבות ואסתר מכינה הפתעה ללטיפה ונותנת לה לבחור פיאה בין הפיאות, היא מודדת כל מי פיאות עד שמוצאת פיאה שמוצאת חן בעיניה ובעיני אסתר. בינתיים הבוס מעיר לאבנר על כך שהחלון מלולכך מהאצבעות שלו ומבקש ממנו לנקות. בזמן שאבנר מנקה הוא רואה את הבוס מדבר עם לקוחה ומסתכל עליה ושובר את השמשה של החלון. לבוס נמאס מהפאשלות של אבנר והוא מפטר למרות טענותו של אבנר שהוא עובד מעולה ודורש ממנו להחזיר את המשקפיים שהוא לוקח בשביל המכירה. אבנר מופתע בביתו מההפתעה של לטיפה עם פיאה ומספר שאיבד את עבודתו ומאשים את הבוס. אסתר ולטיפה/רבקה מוחות בפניו שלא יהיה עצלן ודורשות בתוקף שייחפש עבודה חדשה מייד. ובפרומו לפרק הבא רואים את אבנר מחפש עבודה וכולם מסרבים לו, עד שהוא רואה לידו את החנות של מיגל ומבקש להיות עוזר בחנות של מיגל בתור חבר של ג'מיל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 84 - דלילה מורשעת ונידונה לשישים שנות מאסר

פאוזי חושף דיסק און קי שיש לו כשפול ניסה להיפטר ממנו ונתן לו כביכול הרבה כסף והרוב היה ניירות, בין הניירות היה גם דיסק און קי בו הוא הקליט הקלטה שבה הוא מאשים את דלילה בהירצחו וחושף את כל הפשעים שהם ביצעו ביחד. דלילה מבקשת מעורך הדין למנוע את מחבר המושבעים לראות את ההקלטה. עורך הדין מבטיח לעשות ככל יכולתו. הוא טוען בפני השופט שההקלטה לא הובאה לידיעת ההגנה במשפט ומבקש שלא יראו את הסרטון, התביעה מתעקשת, השופטת מוציאה את בית המשפט להפסקה בזמנה היא תדון על כך עם התביעה וההגנה. ליילה ומשפחתה יושבים ומקווים שפול חשף את כל הפשעים של דלילה ודלילה לבטח תורשע, פיירוז וראניה מצטערות שדלילה בחרה בדרך הזאת. אלמדינייה אומר שהשופטת ידועה כשופטת הגונה אך לא שמרנית וסביר להניח שתיתן למושבעים לראות את ההקלטה.

השופטת אכן מחליטה שההקלטה היא ראייה חשובה שעל המושבעים לראות. בהקלטה פול אומר שאם צופים בהקלטה אז הוא מת ומי שרצחה אותו זאת דלילה עבדאללה ומספר על מה שהם עשו יחד שהם באו כדי לנקום בליילה ומשפחתה, שדלילה ידעה על ההתמכרות של מיגל כי היא עשתה מחקר על המשפחה ועל החולשות שלהם. וביקשה ממנו להקים קזינו מחתרתי כדי לגרום למיגל להמר ולהפסיד את כל כספו. לשם כך הוא נשלח לחזר אחרי קמילה שהיא ידעה שהיא שאפתנית שנאלצת לעבוד בתור חדרנית והוא הציע לה עבודה בקזינו המחתרתי ונישואים בהוראת דלילה כדי שתביא את אביה להמר. הוא גם למיגל להמר ולהפסיד ואחר כך לקחת הלוואה שכדי לשלם אותה היא הורתה לחטוף את הנכד של מיגל כדי שהוא ייכנע. הוא מספר שדלילה ביצעה פשעים נוראים, כשהוא סיפר שסיבלי חושדת בה הם שתלו פצצה בתיק שלה, שהוא ארגן את התאונה שבה נפגעו אליאס ואלנה והעובר של אלנה נהרג וסיכנה את חייהם.

אלנה יוצאת מזועזעת כשהיא שומעת שהתאונה שלה הייתה מכוונת ותוכננה מראש על ידי דלילה כשחוסיין מלווה אותה ופול עבאס ממשיך לספר שדלילה שכרה אישה שתתבע את הרופא פארוק כי גילתה שהוא דיבר עם אלנה נגדה. אלנה יוצאת מזועזעת כשחוסיין מנסה לתמוך בה, ובשביל אלנה זה קשה מאוד לשמוע שאיבדה את הילד שלה בגלל דלילה וגם היא יכלה להיהרג ואיך היא יכלה לעשות את זה. חוסיין תומך בה ומנחם אותה ואומר לה שדלילה תיענש על כך.

לאורך כל המשפט יוסוף מסתובב שם ודלילה רואה אותו, השאר לא מזהים אותו. פול מסכם את ההקלטה בכך שדלילה מסוכנת לו ולסביבה ושעל כולם להיזהר מדלילה עבדאללה. דלילה מתכחשת להאשמות של פול, ונקראת להעיד. התביעה שואלת מדוע בחרה בפול כבן ברית והיא מודה שהוא היה מאוהב בה. התביעה שואלת מה הציעה לפול בתמורה לעזרה שלו והיא טוענת שכסף והתביעה שואלת אם כסף זה כל מה שהציע לו כשידע שהוא מאוהב בו. עורך הדין שלה דורש שלא להנחות אותה וההתנגדות שלו מתקבלת. התביעה מנסה לברר את עניין זיוף בדיקת הד.נ.א. שהיא ניסתה להפיל את הילד שלה על ג'מיל ולשם כך הכריחה טכנאי לזייף בדיקת ד.נ.א, ונשאלת אם אבי הילד שלה הוא פול עבאס, עורך הדין של דלילה מנסה למנוע דיון בנושא אך דלילה מבקשת לדבר ומספר בדמעות שאבי בתה הוא פול עבאס ושהיא הרגה אותו ואז נזכרת או מספרת לא היה ברור בקטע שפול הטיח בה שהיא שכבה עם ג'מיל והיא הודתה שגרמה לו לחשוב כך והם לא שכבו ופול היה מאושר והציע לה לעזוב הכול ולהיות איתו והם התנשקו ותוך כדי כך היא ירתה בו למוות. כולם מזועזעם שהיא הרגה את אבי בתה. חבר המושבעים מרשיע את הדלילה פה אחד והשופטת אומרת שהיא מצטערת לחתום על גזר דין קשה כל כך ושהשנאה הובילה אישה צעירה כל כך לפשעים רבים כל כך וההיפך משנאה הוא אהבה ומקווה שהיא תמצא אהבה לצד בתה וגוזרת על דלילה שישים שנות מאסר בגין פשעים קטלניים. ג'מיל וליילה ושאר מאושרים מההרשעה וראניה מנסה איכשהו לתמוך בה ומצטערת שהיא בחרה בדרך הזאת. כשהשוטרים מלווים את דלילה בכלא דלילה אומרת בלב שהם חושבים שנפתרו ממנה, אבל זה לא כך והיא תשוב לנקום.

לטיסיה שופכת את הלב בפני פארוק ושאר האנשים במרכז ברוכים הבאים כמה הזדעזעה שתוקפים אותה בגלל משהו שלא קשור ליעילות שלה. היא מתנצלת בפני פארוק שכעסה עליו כשעזב את בית החולים כי סירבו לקבל את הטיפול שלו בגלל שהוא פליט וחשבה שהוא חלש ועכשיו היא מבינה איך הוא הרגיש. פארוק אומר שאין לה על מה להתנצל ומציע לה להתקבל לעבודה בשירות הציבורי ומספר כמה הרגיש מועיל כשילד נפצע מירי והוא הביא אותו לטיפול ולא היה מי שינתח אותו והוא לבסוף ניתח אותו והציל את חייו, מה שלא הצליח לעשות עם בתו, והסיפוק שהוא מרגיש בעבודה ולטיסיה מבינה שלא תוכל לעבוד בבית החולים ואוהבת את הרעיון. אם כי בנז'מין מבקש ממנה לא לוותר לבית החולים ולתבוע אותם על פיטורים לא צודקים.

בעוד המשפחות של עלי ושרה מחפשות את רווחי השבוע מאמדי מספר שרכש את הכרטיס הזוכה והם עשירים. שואלים אם הוא לקח את כספי הרווחים והוא מכחיש, אך שרה אומרת שאין טעם כי סולטן כבר סיפר להם ומאמדי מודה, אך טוען שזה לא משנה כי הם עשירים והם זכו. עלי מראה שמדובר בכרטיס ישן ופג תוקף ועבדו עליו והוא זרק את כספם לנוכל. המשפחה מזועזעת שעבדו על מאמדי כמו על ילד ובוריס אף מספר שעוקץ הכרטיס הזוכה יותר זקן מאבא שלו. הם חושבים שאולי צריך לנעול את מאמדי אך לא רוצים לעשות זאת ובוריס מתנדב להשגיח עליו. בוריס בא לתמוך במאמדי ומציע שילכו לטייל ביחד עם סלומה וסולטן, מאמדי מסכים אך עוקץ אותו וטוען שלא ייתכן לכלבה החרמנית שלו סלומה להטריד את כלבו סולטן.

בטקס חגיגי מוענק לברונו הפרס הבינלאומי לצלם הטוב ביותר ומחמיאים לו על התעסקות בנושא הפליטים. ברונו מודה לאב זוראן ולאנשי המרכז שעודדו אותו להתעסק בנושא. נורברטו מאושר מהזכייה של בנו ומרגיש מבויש שזלזל בתחביב ובעבודה של בנו וזה מה שבסוף הציל את החברה שלו. הוא מתנצל בפני ברונו וטרזה שלא העריך אותם כאומנים ומבטיח לכבד את אומנותם מעתה ושמח על הזכייה של בנו.

פריקלס מתרחק מסיבלי ואז שומע או חולם שדווי אומר לו שלא לעזוב אותם ושזאת תהיה טעות חייו ועליו להיות איתה. פריקלס מחפש את סיבלי ומספר לה איך דווי דיבר אליו. סיבלי אומרת שחשבה שהוא לא מעוניין בה והוא מסביר לה שזאת לא הבעיה אלא שהוא לא עשה את זה אף פעם, סיבלי המומה לגלות שפריקלס בתול ולמרות שהיא מופתעת היא עוזרת לו בפעם הראשונה שלו והם שוכבים ומרגישים מאושרים לאחר מכן. ובפרומו לפרק הבא רואים את אלמדינייה וזוליקה תופסים אותם במיטה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 85 - דלילה יולדת את בתה

דלילה מועברת לכלא בעוד יוסוף מתכנן לנצל את הלידה כדי להבריח אותה מהכלא. יוסוף מתעניין אצל עורך הדין של דלילה מה מצבה, ועורך הדין מבהיר שמצבה המשפטי קשה שהיא הורשעה ונידונה לשישים שנות מאסר, אבל בעקבות הלידה הוא מצליח לדאוג לתנאים טובים יותר בכלא. יוסוף מבקש לעדכן אותו ומתעניין מתי תהיה הלידה. עורך הדין לא מבין מדוע יוסוף שמתחזה לאיברהים כל כך מתעניין ולא מדבר איתה ישירות אם הם כל כך קרובים, יוסוף טוען שהם יצאו פעם והם עדיין מאוהבים. דלילה סומכת על התוכניות של יוסוף ובטוחה שתוכל לנקום. הלידה מתחילה והאסירות שאיתה מזעיקות את הסוהרות ודלילה נלקחת לבית חולים, ראניה ופיירוז מקבלות עדכון על הלידה ונמצאות בבית החולים ומחכות ללידה. דלילה יולדת את בתה ולרגע נראית מאושרת כשגם פיירוז וראניה לצידה מכירות את בת המשפחה החדשה.

ליילה וג'מיל מספרים לאליאס שנשאר לשמור על רדואן את החדשות הטובות שדלילה הורשעה ונראה שהם נפתרו ממנה. אליאס גם מספר שהתקבל ללימודים כדי לתקף את תעודת המהנדס שלו וכולם שמחים בשבילו. מסעד מוצאת את ליילה עצובה כשהיא אומרת לרדואן כמה היא אוהבת אותו ושואלת אם היא רבה עם ג'מיל וליילה מבהירה שלא, שהיחסים ביניהם טובים מתמיד, הבעיה שהיא שכשהיא בהיריון היא חושבת על הבת של דלילה שתיוולד ותגדל בכלא וזה עצוב וכואב לה.

סנטיניה מאושרת שפאוזי חשף את הפשעים של דלילה וליילה אומרת שהוא בטח עשה זאת כדי להוכיח את אהבתו וסנטיניה מסכימה שהרי ביקשה ממנו הוכחת אהבה לפני המשפט. סנטיניה מודה לפאוזי על שעזר לחשוף את דלילה, אבל פאוזי מבין שמצבו רע, שהוא הודה במשפט שחטף את רדואן ושהעיד עדות שקר וגם הוא ייעצר ויישפט ויישלח לכלא, סנטניה מבטיחה להיות איתו ברגעים אלה. סנטיניה מבקרת את פאוזי בכלא ותומכת בו, ופאוזי חושש שכמו דלילה הוא יגורש בחזרה ללבנון לרצות שם את עונשו שאין לו ספק שהוא יורשע. סנטיניה אומרת שהיא ראתה בסרט שהוא יכול להתחתן עם ברזילאית ולקבל אישור שהייה בברזיל ומסכימה להינשא לו. ואכן אלמדינייה ותומס באים לעצור את פאוזי שיש צו מעצר מניעתי שהוא יישאר במעצר עד שיישפט על הפשעים שהוא הודה בהם עדות שקר וחטיפת רדואן. סנטיניה נמצאת עם סיבלי ופריקלס ומופתעת מהקרבה ביניהם ויש לה בחילה מהאוכל. כולם חושבים שסנטיניה צריכה ללכת לרופא וסנטיניה מתכוננת לכך אך ראניה עוצרת אותה וטוענת שכשהיא יוצאת לחנות היא כבר סיימה לבשל ומטיחה בה שהיא מבינה שמדובר בתסמינים של היריון, היא אומרת לסנטיניה לעשות בדיקת היריון ביתית כדי שלא תהיה אזעקת שווא, סנטיניה אכן בהיריון והיא חוששת שפאוזי לא יאהב את הבשורה ובפרומו לפרק הבא היא מבשרת לו.

אלמדינייה וזולייקה חוזרים הביתה ומתכוננים ללכת לביתם ומפתיעים את סיבלי ופריקלס במיטה הם לא מבינים מה קרה וזולייקה מטיחה בהם שזה הבית שלהם. אלמדינייה מזכיר את צעירותו ואומר שהוא תלה מגבת כדי להראות שהוא באמצע קיום יחסי מין וזולייקה לא אוהבת את הפתיחות וההבנה של אלמדינייה וטוענת שזה הבית שלהם וזה לא ראוי לקיים יחסים במיטה של אחרים. זולייקה גם מופתעת מהזוגיות אך מקבלת אותה.

גם המשפט של קמילה מתקרב וקמילה דואגת וחוששת שתורשע ותישלח לכלא, ולריה מעודדת אותה שהיא פעלה כדי להגן על אימה ובטוח שתזוכה. קמילה עדיין בלחץ וחוששת שתגיע לכלא וולריה אומרת שתהיה מסוגלת להתוודות על פשע כדי לחיות איתה בכלא כל כך היא יקרה לה. הן מתכננות להתחתן מיד לאחר המשפט וולריה אומרת שאם יהיה צורך הן יתחתנו בכלא.

גם ליילה וג'מיל נזכרים בצורך להתחתן מחדש כי הרי דלילה הכריחה אותם להתגרש והם מתכננים את חתונתם המחודשת.

אליני ומג'ידה מבלות עם סלומה וארתור וארתר מזמין את סלומה לשחק כדורגל ומג'ידה מתפרצת וטוענת שאסור לסלמה לשחק כי זה משחק של בנים, אליני מתעקשת שבברזיל זה בסדר שבנות תשחקנה כדורגל, אך מג'ידה מתעקשת שסלמה ערבייה ולא ברזילאית. הן רבות ואליני אומרת לקאיטנו שכנראה הייתה טעות להזמין אותן לגור איתם כי התרבות שונה והיא עם הדעות הקדומות, קאיטנו מסביר שנכון שאימה למרות שבאה מסוריה ליברלית, אבל עליה להבין את מג'ידה ואת גישתה. סלמה מציירת ציור של שתי האימהות שלה אליני ומג'ידה ונותנת אותה להן והן מתרככות אם כי גם בנז'מין מופתע מהריב ביניהן. אחר כך מג'ידה מתנצלת בפני אליני ומודה שהיא רגילה לתרבות אחרת, גם אליני מתנצלת ומבינה אותה שגם היא לא הייתה רוצה שהיא תרמוס ככה את סמכותה מול ארתור.

אבנר מחפש עבודה ללא הצלחה, אף אחד לא מוכן לקבל אותו, עד שהוא רואה את החנות של מיגל ומציע את עצמו בתור עובד כחבר של ג'מיל. מיגל חושב שצריך לפרוש בקרוב וג'מיל יזדקק לעוזר ונותן לאבנר תקופת ניסיון. אבנר מתחיל לעבוד בחנות ובהתחלה הוא מצליח למכור אבל אז נשפך לו קפה על השטיח והוא מנקה אותו ותולה אותו לייבוש. אחר כך הוא מנסה למכור כד וטוען שמדובר בכד של שושלת מינג מלבנון ולא מסין וזורק אותו בטענה שאפשר לתפוס בקלות והכד נשבר. אבנר מדביק את חתיכות הכד. ג'מיל מופתע מהעובד החדש ומיגל מסביר שהוא (מיגל) מתכנן לפרוש ולא את ג'מיל הכוונה להחליף. הם מוצאים כדי מודבק ומזהים מייד שניסו להדביק כד שנשבר. אחר כך אבנר מנסה לשכנע לקוח לקנות שטיח אחר ולא שטיח שהוא לכלך. מיגל וג'מיל לא אוהבים את זה וג'מיל הולך להציע שטיח אחר ומיגל דורש הסבר ואבנר מראה שלכלך את השטיח וכשניקה זה נפגע עוד יותר ומיגל מבין שגם את הכד ניסה להדביק כדי להסתיר ששבר. אבנר מבקש ממיגל לכעוס ומיגל מבהיר שהוא לא כועס אבל מבקש מאבנר לעזוב כי הוא לא רוצה לכעוס ולכן לא רוצה אותו בחנות שלו.

אווה ורוז'ריו מתקרבים ובוריס רואה אותם חוזרים ורואה את הנשיקה ביניהם ומוחה בפני אווה ולא אהב את מה שראה. הוא משווה את זה לרומן עם עומר ואווה מבהירה שההבדל גדול ובוריס מסכים אך טוען שהיא צריכה להתחתן עם מישהו מהדת שלה ואווה מבהירה שאין בדיוק יהודי שמחכה להתחתן איתה. בכל זאת בוריס לא אוהב את הנשיקה ברחוב והיה רוצה שיבקש את ידה ממנו, ואווה מבהירה לבוריס שמדובר בזמנים אחרים ובוריס מתרכך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 86 - פרק המשפט של קמילה

הבת של דלילה נולדת במשקל ובגודל הנכון וראניה ופיירוז מאושרות לצידה וגם דלילה לרגעים מאושרת לצד בתה. ראניה מנסה לדבר על ליבה של דלילה ומסבירה שאסירות מוסרות את התינוקות לבני המשפחה לאחר תקופת ההנקה ומבקשת שתיתן לה לגדל את בתה ומבטיחה להביא אותה אליה בכל יום, אבל דלילה אומרת שמי אומר שהיא מתכוונת להישאר בכלא. ראניה לרגע חושבת שדלילה מתכננת לברוח, אבל דלילה טוענת שהיא תערער וראניה טוענת שהיא משלה את עצמה והיא טוענת שמדובר בקיצור רציני על התנהגות טובה. ראניה לא מצליחה לשכנע את דלילה. יוסוף מתכנן עם אמין את שחרור דלילה בהעברה מהבית חולים לכלא יחד עם אמין ולשם כך הוא מרגל בבית החולים. ראניה מזהה אותו בתור מי שהיה במשפט ומבקשת לדבר איתו, מיגל רודף אחריו אך לא מצליח לתפוס אותו וראניה מוחה על שהוא איטי. יוסוף מספר לדלילה על התוכנית להעביר להוציא אותה ברגע ההעברה, ומציב תנאי שהבת שלה חייבת להישאר. דלילה מסרבת בתוקף ויוסוף מנסה לשכנע אותה שבתה תסכן את בריחתם.

נערכת החתונה של אלנה וחוסיין וכולם מאושרים בחתונה, ג'מיל עושה גם לו חשק להתחתן מחדש וליילה שואלת עוד פעם והם נזכרים שהרי דלילה הכריחה אותם להתגרש וחושבים על חתונה קרובה. מסעד מאחלת אושר לאלנה ואלנה מבקשת ממנה שוב לשקול לסלוח לאליאס ולקבל אותו. אלנה וחוסיין מחליטים לברוח מהחתונה שלהם והם עושים זאת. לאחר החתונה האב זוראן מתנצל לפני מסעד על ווידוי האהבה והיא מתנצלת שעזבה את המרכז בגלל זה, האב זוראן מספר שההשקעה של ברונו תאפשר לפתוח קורסים כולל קורס הבישול שלה והיא מתלהבת מהרעיון וחוזרת לעבוד במרכז. גם אליאס נרשם ללימודים כדי לחדש את תעודת המהנדס ובעוד מסעד מלמד את הפליטות בישול אליאס לומר בקורס ובפרומו לפרק הבא מציעים לו עבודה בסוריה בשיקום ההריסות ובנייה מחדש של סוריה.

ליילה נמצאת עם רדואן וכואבת ומסעד מבחינה בעצב שלה ושואלת אם רבה עם ג'מיל והיא מבהירה שלא והיא חושבת על הילד שהיא מצפה לו וכואבת על העתיד של הבת של דלילה שלא אשמה בכלום ותגדל בכלא ועם אימא מלאת שנאה. ליילה מבקרת את דלילה בבית חולים ודלילה זועמת על הביקור, ליילה מפצירה בדלילה לנטוש את השנאה ולתת לילדה שלה לגדול אצל ראניה ומיגל שלא תגדל בשנאה כמו שהיא גדלה ולא תגדל בכלא, דלילה מסרבת, אבל ליילה מפצירה בה לחשוב על זה. לאחר הבדיקות הלחץ דם של דלילה לא סדיר והיא צריכה להישאר עוד שלושה ימים בבית החולים. דלילה מופתעת ונראית לא מרוצה וראניה לא מבינה מדוע דלילה ממהרת לחזור לכלא. יוסוף מתעדכן על דחיית ההעברה ומעדכן את אמין שצריך לחכות כמה ימים והוא יעדכן בדיוק מתי עליהם לפעול ולשם כך הוא בבית חולים.

קמילה נחרדת מהמשפט שלה וחוששת שתישלח לכלא וולריה מבהירה שאם זה יקרה תתחתן איתה בכלא ומעודדת את קמילה. המשפט מתחיל וקמילה מספרת איך מסרה את הכתובת של החתונה לעזיז וסיכנה את ליילה ומודה שהייתה רעה וכעסה שמשפחת הפליטים נפלה עליהם וליילה הטיחה בה כמה אמיתות וזה עורר את שנאתה עוד יותר. והיא מסרה את כתובת החתונה. אלמדינייה מספר איך עצר את השייח אך לרוע המזל הוא שוחרר מהר. פאוזי מובא להעיד כאסיר ומספר שכעס על עזיז שכדי להשתחרר הפיל הכול עליהם ושהוא ברח אך בא לשייח במטרה לדרוש כסף כדי לחזור ללבנון ולא כדי להרוג אותו וכשהגיע היה כבר מת. גם חוסיין מודה שהתכוון לרצוח את השייח על שרצח את סוראיה, אבל הגיע באיחור. ליילה מספרת שעמדה להתחתן עם עזיז בתמורה למימון הניתוח של אחיה ואחרי שגילתה שאחיה כבר מת ברחה מהחתונה ולפני כן הכירה את ג'מיל והיא לא ידעה שהוא עובד אצל עזיז והוא לא ידע שהוא בחר בה כאשתו הרביעית. היא מספרת שכשאביה סידר להם עבודה באונייה מיוון לברזיל היא נפגשה שם עם ג'מיל וגם הוא כבר לא עבד אצל השיח ורצה לברוח איתה.

קמילה מספרת איך לאחר שניסתה למכור לשיח את מיקומם של ליילה וג'מיל הוא סחט ממנה את הכתובת באיומים והיא באה אחריו כי היא התרחטה ורצתה להזהיר את ליילה וג'מיל ומצאה שם את אימה מתעמתת איתו ועזיז גבר על אימה וזרק את האקדח שלה ועמד לרצוח אותה והיא הרימה את האקדח וירתה בו כדי להציל את אימה. קמילה גם מתוודה שניסתה לגנוב כסף מהשיח הגוסס והוא בכוחותיו האחרונים עצר בעדה ונשאלת אם הרגה אותו רק כדי להציל את אימה או גם כדי לשדוד אותו והיא טוענת שרצתה לקחת כסף למקרה שתצטרך לברוח או עורך דין. היא נשאלת מדוע ברחה אם רק הגנה על אימה והיא טוענת שהיא ואימה העדיפו להסתיר את זה ואימה גם רצתה לקחת את הרצח על עצמה והיא לא רצתה זאת. אחר כך ראניה נחקרת וקמילה מתוודה בפני ליילה, ג'מיל ואלמדינייה שלא הצליחה לספר את כל האמת, ואלמדינייה מזהיר אותה שהאמת היא הדרך הטובה ביותר. ראניה מספרת שהיא באה למנוע אסון ולהציל את בני משפחתה וגם כעסה עליו בגלל סוראיה ובאה עם אקדח לאיים עליו בתקווה לעצור בעדו. התובע טוען שראניה הלכה לשם עם אקדח במטרה לרצוח את השיח ומבחינתה זה היה רצח מתוכנן מראש.

סנטיניה מבשרת לפאוזי על הריונה והוא מאושר מהידיעה והיא מאושרת שהוא מקבל את זה יפה. בחתונה של אלנה וחוסיין ראניה מבקשת להתייעץ משפטית עם רוז'ריו על כך שסנטיניה מאוהבת במישהו מלבנון שהוא אסיר ואיך אפשר לסדר חתונה שתאפשר לו להישאר לקבל אישור שהייה בברזיל. גם כשפאוזי בא להעיד הוא נפגש עם סנטיניה, אך השוטרים לא כל כך נותנים להם לדבר, וסנטיניה מוחה על שמתייחסים לאסיר כמו אל חיה וזה לא בסדר.

מאמדי חושש לא להיות צלול ושניניו לא יכירו אותו באמת ובוריס מציע לו להקליט סיפורים עליו בנייד כדי שהנינים שלו יראו. מאמדי מתחיל לספר על ילדותו בכפר ועל השלג שירד ונהנה מכל רגע של הצילום ומדובר ברוך השם בכפר בברזיל ולא בכפר בארץ ישראל-פשתינה והוא מספר איך גדל עם הוריו. בוריס מספר איך עזר למאמדי לספר זאת לניניו העתידיים ועלי מודה מאוד על כך לבוריס.

אסתר מסדרת לאבנר עבודה ומדובר בידי של המשפחה ואבנר מופתע שבטוח יקבלו אותו, אבל עוד יותר מופתע שמדובר במשהו כמו חברת קדישא, בית לוויות יהודי והוא מופתע שאימו שלחה אותו לשם. סימון מקבל אותו לעבודה, אבנר לא אוהב את הרעיון, אך סימון מרגיע אותו שזה יכול לעבוד כי הלקוחות לא מתלוננים הם רק שוכבים ונכים, כך כנראה גם אסתר חשבה ששם אבנר לא יוכל להרוס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 87 - מסתבר שקמילה נאנסה על ידי עזיז

ראניה מסבירה שהתכוונה להפחיד את עזיז ולא לרצוח אותו, והתובע שואל אם חשבה לעצור אותו בקרב יריות והיא מבהירה שלא הייתה דרך אחרת. קמילה מודה שלא הצליחה לספר את הכול. גם עורכת הדין מבקשת לקרוא שוב לקמילה ומפצירה בקמילה לספר את מה שסיפרה לה שזה חיוני להגנתה. בקושי רב קמילה מספרת שלאחר שהשיח הוציא ממנה בכוח את הכתובת של ירח הדבש של ליילה וג'מיל הוא אנס אותה. אז היא נשאלת אם בה לרצוח אותו כנקמה והיא מבהירה שהייתה בלי נשק והבינה שעשתה טעות גדולה ורצתה להזהיר את ליילה וג'מיל. השופט טוען שהוא מבין שגם לקמילה וגם לראניה היו סיבות להרוג את השיח וקמילה עשתה זאת כדי להגן על אימה וגם ראניה הייתה עושה זאת כדי להגן על משפחתה ושיש לו החלטה וכולם חוגגים את הזיכוי של קמילה לאחר מכן. קמילה וולריה חוגגות ומתכננות את חתונתן ויוסוף עוקב אחרי המתרחש כדי לדווח לדלילה. יוסוף מספר לדלילה שקמילה זוכתה והולכת להתחתן עם מופקרת נוספת. דלילה אומרת שלא יכולה לאפשר זאת וחייבת לנקום בקמילה לאחר בריחתה והם מתכננים את הבריחה.

ליילה וג'מיל מתחתנים מחדש וכולם מאושרים בחתונתם והם שמחים לצאת לירח דבש ושמחים שדלילה אפשרה להם ירח דבש נוסף, הם נוסעים לבית שעלי משאיל להם. יוסוף עוקב אחרי החתונה ומספר לדלילה על ההכנות לבריחה בעת ההעברה בחזרה לכלא. דלילה שואלת אותו על העיכוב והוא מספר שעקב אחרי החתונה של ליילה וג'מיל, דלילה זועמת ונחושה לנקום. יוסוף מבהיר לה שלשם כך תצטרך להשאיר את בתה, דלילה מסרבת אך יוסוף מסביר לה שגם המרדף המשטרתי וגם הנקמה שלה יסכנו את הילדה. דלילה נשברת ולקראת העברתה בחזרה לכלא היא שמה את התינוקת שלה בארון ולוקחת במקומה כמה סדינים שכאילו עטופה בהם תינוקת. בעת ההעברה אחות שומעת את בכי התינוקת ומוצאת את סוראיה הקטנה בארון ומתקשרים להודיע לראניה שמופתעת שדלילה עזבה בלי התינוקת וסנטיניה ראתה בסרטים איך מעמידים פנים שלוקחים תינוק עם סדינים. ראניה שמחה שדלילה בסוף קיבלה את הצעתה ותיתן לה לגדל את סוראיה הקטנה. בזמן ההעברה לכלא של דלילה יש התנגשות ועימות כשאחד השוטרים הוא משת"פ שמאיים על שאר הצוות ויוסוף מצליח לחלץ את דלילה ולקחת אותו איתו.

קמילה וולריה מתחננות את ירח הדבש וולריה אומרת שיש להן כסף לבזבז וקמילה מבקשת לדבר על הכסף הזה וטוענת שזה לא הוגן מה שעשתה לנורברטו. ולריה מתעקשת שהם נישאו עם רכוש משותף וחצי מזה שייך לה, אבל קמילה אומרת שהחצי השני שייך שלו ומפצירה בה כדי להתחיל מחדש שתחזיר לנורברטו חצי מהכסף שהיא גם למדה לקח מהחיים ולא רוצה להתחיל כשזה מעיק עליהן, וולריה מסכימה כדי לרצות את קמילה.

מאמדי מוצא דברים שלו ומוצא בין השאר מפתח לביתו בארץ ישראל ומספר על הבית שלו שנאלץ לעזוב ומבקש שאם הבית עדיין קיים שיקחו את הנינים לראות אותו ובמיוחד מבקש משרה היהודיה, אז נראה שלא חמקו מזה כמו שחשבתי בפרק הקודם, עלי מבטיח לקחת את הילדים לשם כשהמלחמה תיגמר. עלי ושרה מספרים לבוריס שמאמדי היה ברגע של צלילות ודיבר בצורה ברורה מאוד. מאמדי שופך את הלב גם בפני בוריס שפוחד שהנינים לא ידעו את הסיפור שלו ובוריס מציע לו לצלם את זה בנייד ומאמדי מספר על ביתו על התמרים והעיזים ואיך משפחתו חיה שם עד לפלישה שאילצה אותם לברוח וכשהוא מדבר על הפלישה הוא שואל את בוריס מדוע הוא מספר לו את זה ומאשים אותו בהיותו מרגל יהודי ובכך שעשה צרכים במכנסיים של מאמדי.

אבנר מתחיל לעבוד בבית הלוויות ושומע שעליו לטפל קצת בהכול ובין השאר להעביר את ארונות המתים, אבנר מפחד להישאר עם המת ומבקש מסימון לבוא איתו. סימוו מנסה להסביר לו שאין לו ממה לפחד ונזכר בילד שעשה במכנסיים בבר מצווה שלו ואבנר מכחיש זאת. בכל זאת סימון מסכים ללוות את אבנר בנסיעה הראשונה ובפרומו לפרק הבא רואים שהמכונית לא מצליחה להתניע והארון נופל להם מתא המטען.

אליני ראתה את בנז'מין מתנשק עם לטיסיה בחתונה של אלנה וחוסיין, והופתעה שהרומן ביניהם נמשך ולא הייתה מרוצה מזה. אליני ומשפחתה מבלים במרכז ברוכים הבאים וגם סלמה וארתור מבלים וסלמה מרגישה רע והם מספרים שהיא מרגישה לא טוב בימים האחרונים. לטיסיה בודקת את סלמה וטוענת שהסימנים מראים על חצבת, האב זוראן מחייב לדווח על המקרה ומבודדים את סלמה שתקבל טיפול. קאיטנו מרוצה מהעבודה של לטיסיה שגילתה את המחלה בזמן שאפשר יהיה לטפל בזה, אך אליני מתעקשת שלטיסיה לא עשתה שום דבר מיוחד שזאת העבודה שלה, וקאיטנו מנסה לשכנע את אליני להפסיק לנטור טינה ללטיסיה ושזה יהיה מכשול בינה לבין בנז'מין.

לטיסיה מתחילה לעבוד ברפואה הציבורית ומרגישה סיפוק מעבודתה החדשה וגם מכך שעזרה לסלמה. גם בנז'מין מספר שהולך לחברה להציג משחק שהוא פיתח ואם יקבלו את המשחק שלו בחברת גיימינג ייתכן וייתנו לו לעבוד על פיתוח ותהיה לו עבודה שתאפשר לו בית שייאפשר לו לצאת מחנות הפרחים.

אליאס מופתע מכך שלאחר שהוא מחפש עבודה כמהנדס מציעים לו עבודה, אבל דווקא בסוריה שמשקמים את ההריסות ואחרי שראו את התעודה שלו זקוקים לאחד כמוהו והוא מוזמן לחזור לסוריה לעבוד על השיקום. אליאס מספר למסעד על ההצעה ומזמין אותה לבוא איתו לסוריה, ודווקא היא שהיה לה בהתחלה קשה מאוד להשתלב בברזיל מהססת. אליאס מפציר בה שתסלח לו ותעזוב איתו, אך מסעד אומרת שסלחה לו, אבל לא מוכנה לעזוב את בתה ונכדה ולחזור לסוריה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 88 - ליילה וג'מיל ניצלים מדלילה

דלילה בורחת בעת ההעברה לכלא בעזרת יוסוף ואמין ויוסוף מספר על הבית ששכר כדי שתוכל לנוח על דלילה ממהרת לחסל את ליילה וג'מיל ואחר כך את קמילה לפני חתונתה עם ולריה. והיא הולכת למקום ירח הדבש של ליילה וג'מיל ומגלה שהם בחוף הים ומחליטה לחכות להם כדי לפגוע לרצוח אותם. בינתיים המשטרה מקבלת עדכון על הצורך בתגבורת כי דלילה ברחה בעת ההעברה לכלא ואלמדינייה ותומס חוששים שהיא חופשייה, אך אלמדינייה מבין בדיוק לאן היא תלך. ראניה באה לקחת את בתה של דלילה ומסתבר שדלילה השאירה מכתב לראניה בערבית וראניה שמחה שדלילה בחרה בה לגדל את בתה אך נדהמת לשמוע שדלילה ברחה ועכשיו כולם בסכנה. כל המשפחה שומעת על הבריחה של דלילה וזולייקה שומעת שבעלה בטוח שתלך לפגוע בליילה וג'מיל והיא דואגת להם שהולכים להרוס להם את ירח הדבש.

נורברטו המום לשמוע שולריה מבקרת אותו בחברה ורוצה לגרש אותו, אך ולריה מתעקשת לדבר איתו ונותנת לו הזמנה לחתונתה והוא המום שמדובר בחתונה עם אישה כי לא ידע שהיא לסבית וולריה מודה שגם היא לא ידעה והיא עושה את מה שעושה לבקשת הארוסה שלה, היא מבקשת להחזיר לו חצי מכספו. נוברטו המום. נורברטו מבקש שהכסף יועבר לחשבון בחו"ל וולריה מבהירה שיעדכן אותה לאן להעביר את החשבון ומקווה לראות אותו בחתונה שלה. נורברטו מספר לטרזה וברונו על החזרת הכסף שולריה גנבה, וברונו מופתע והוא מספר שהיא מתחתנת עם אישה שהושפעה ממנה. נורברטו מבקש להחזיר לברונו את הכסף שתרם לחברה וברונו מרוצה מכך שכן זקוק לכסף כדי לתרום למותג של מרטן. הוא רוצה גם לתת כסף לטרזה שהוא מרגיש שהיה לא הוגן כלפיה בהסכם הגירושין, אך טרזה טוענת שלא זקוקה לכסף ולא רוצה, אבל נורברטו לא רוצה את הכסף לעצמו בלבד וטרזה משכנעת אותו לתרום למרכז ברוכים הבאים והוא מסכים.

ולריה מספרת לקמילה שהחזירה את הכסף וקמילה מרגישה טוב מזה, אך גם חוששת כי שמעה על בריחתה של דלילה ויודעת שדלילה יודעת שהיא הרגה את אביה וזוכתה במשפט ואמנם עכשיו נראה שהיא הלכה לתקוף את ליילה וג'מיל, אך גם עליה להיזהר. קמילה חוששת שאולי עליהם לדחות את החתונה, אך ולריה מעדיפה לבקש הגנה משטרתית ולא לדחות כלום. המשפחה של ראניה שמחה לטפל בסוראיה הקטנה שדלילה השאירה להם וראניה שומעת שקמילה מודאגת וראניה גם דואגת שכעת גם קמילה הפכה למטרה של דלילה בעקבות שנחשף עניין הרג עזיז.

ליילה וג'מיל חוזרים מאושרים מחוף הים ומופתעים לראות את דלילה ויוסוף מכוונים אליהם אקדחים, דלילה אומרת שהיא מקווה שהם נהנו כי כעת היא הולכת להרוג אותם. היא אומרת שקודם תרצח את ליילה ואחר כך את ג'מיל. ליילה מספרת לדלילה שהיא בהיריון ומפצירה בה לא להרוג אותה עם הילד שלה, גם ג'מיל מוכן שתהרוג אותו, רק לא את ליילה ואת בנם השני. אך דלילה מתעקשת, ליילה מזכירה לה שהפכה לאימה ואיך תרצח ילד שעוד לא נולד, אך דלילה מאשימה את ליילה בהרס חייה ומבטיחה לג'מיל שגם הוא ימות אך הדבר האחרון שיראו זה מותה של ליילה. בעוד נראה שהכול גמור, ג'מיל תוקף את יוסוף ומשתלט על האקדח שלו וליילה מצליחה לתקוף את דלילה ולמנוע ממנה לירות ובעוד הם מתעמתים המשטרה מגיעה, דלילה מצליחה לגבור על ליילה ולברוח עם האקדח ואמין מחכה לה באוטו. ג'מיל מתעמת עם יוסוף ואלמדינייה מגיע ואומר שהוא ייטפל בו כבר יוסוף נעצר ודלילה בורחת עם אמין שמזהיר אותה שיוסוף עלול להסגיר אותם, אך דלילה בטוחה שלא.

המשטרה רודפת אחרי אחרי אמין ודלילה ולאורך היער והמכונית נתקעת והם לא יכולים להמשיך וצריכים להמשיך ברגל יש קרב יריות ובסוף אלמדינייה גובר גם על אמין ופוצע אותו ואז עוצר אותו. דלילה כמעט נדרסת, לא ברור אם היא תכננה את זה או שזאת תאונה, הנהג דואג שדרס בחורה צעירה ויוצא לבדוק לשלומה של דלילה, אך דלילה מכוונת אליו אקדח וגונבת את מכוניתו. אלמדינייה רודף אחרי דלילה ויורה לעבר הרכב, אך דלילה שוב מצליחה לברוח.

לטיסיה מצליחה להשתלב בעבודה הציבורית ומרוצה מעבודתה עם פארוק, בנז'מין קצת מקנא שהיא עם פארוק, והיא מבהירה שאין לו מה לקנא כי עכשיו היא לא איתו. בנז'מין מציג את המשחק יתומים מאדמה שהמשחק מראה שפליט שנאלץ לברוח והחוויות שהוא עובר כדי לברוח מארצו ומצליח לעניין את החברה. סלמה מתאוששת וקאיטנו מצליח לשכנע את אליני שלטיסיה היא רופאה טובה ואדם טוב, גם מג'ידה מרוצה מהטיפול של לטיסיה ואליני נאלצת להודות בכך. בנז'מין ולטיסיה חולקים את הצלחתם, מסתבר שחברת גיימינג קנתה את המשחק והעיסקה את בנז'מין כמפתח והם מאושרים מההצלחה, למרות שבהתחלה בנז'מין עשה פרצוף רציני ולטיסיה חששה שזה נכשל ואז אליני באה לבקר אותם. אליני מפתיעה אותם ומתנצלת ומקבלת את הזוגיות שלהם, בהתחלה בנז'מין מתקשה להאמין, אבל שמח לגלות שזה אמיתי ומודה שזאת האימא שהוא מכיר כי לא זיהה אותה כשיצאה נגד הקשר שלהם והיא מודה בחוויות הקשות שעברה עם הילדה שלה שלא שרדה, עם סלמה שעמדה לאמץ אותה ואז אימה הופיעה ומודה שלטיסיה תמכה בה בכל התהליכים ומתנצלת בפניה והם משלימים סופית.

מאמדי עושה מהומה ובוריס מספר שהכול היה נפלא עד שהוא התחיל לדבר על הפלישה לכפר שלו ואז הוא עשה במכנסיים והוא מתעקש שבוריס מרגל יהודי ועשה במכנסיים שלו. עלי משכנע את מאמדי לתת את המכנסיים לקופסה. בעוד מאמדי חוזר לריב עם בוריס, מונא מביא את סולטאו ומאמדי לא מזהה אותו ומבקש להרחיק את החיה הזאת וכשמזכירים שזה חברו הטוב סולטאו הוא מתכחש לו וטוען שלא מכיר אותו. בוריס מתנדב לטייל עם סלמה וסולטאו ומבקש מהם להתנהג יפה ומפתיע את אווה בחנות כשרוז'ריו מחזר אחריה והיא רואה את אביה עם שני הכלבים ושואלת אם מאמדי נתן לו את סולטאו והוא מספר שמאמדי לא זוכר את סולטאו והם מזדהים עם המחלה הקשה שגם אשתו של בוריס ואימה של אווה עברה. עלי מזועזע שסבו לא מזהה את חברו הטוב ביותר ומרגיש שהוא הולך להם ושרה מספרת איך עברה את זה עם סבאתה, עלי ומונא עובדי עצות ומאמדי שומע אותם ומחליט לארוז ולעזוב.

מאמדי נעלם והם מוצאים מכתב שלו שהוא מבקש שלא להיות נטל עליהם ולכן הוא עוזב, הם נואשים ומתחילים לחפש אותו. גם לבוריס מאמדי משאיר מכתב שלמרות שהוא זקן נרגן הוא מבקש שייטפל בסולטאו טוב, כי הוא אולי לא יוכל לטפל בו והוא מעדיף לעזוב כשהוא עלול שלא לזהות אותו. כולם מחפשים את מאמדי ושואלים אנשים אם ראו אותו ואף אחד לא ראה מרכז ברורכים הבאים מחליט לעזור ומפרסמים תמונות של מאמדי בתור נעדר וטלפון להתקשר אם ימצאו אותו ובפרומו לפרק הבא רואים את מאמדי עם קבצנים שאחת אומרת שגברת יש רק בשמיים ומסבירה לו איפה ומתי אפשר לקבל אוכל.

סימון ואבנר מכניסים ארון מתים למכונית ומתחילים לנסוע והמכונית לא מתניעה והארון נופל להם והם מכניסים אותו בחזרה. לאחר הנסיעה יש עוד ארון להעביר וסימון אומר לאבנר שלא יוכל להעביר אותו כי צריך להישאר בחנות ואבנר מציע שהוא יישאר בחנות וסימון ייסע וסימון מבהיר שהעסיק אותו כי הראייה שלו נחלשת וקשה לו לנהוג ומבהיר לאבנר שלא ייפחד ממתים כי אחרת לא יוכל להישאר בעבודה. סימון משאיר לאבנר וייז שיוביל אותו למקום שצריך להוביל את ארון הקבורה, אך הטלפון נכבה לאבנר באמצע הנסיעה כי הוא לא הטעין אותו ואבנר אובד באמצע הדרך עם מכונית לוויות וארון קבורה במקום שכוח אל שאין בו אף אחד ולא יודע מה לעשות לאור העובדה שמכשיר הנייד שלו כבוי ואין לו מושג איפה הוא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 89 - דלילה הורסת את החתונה של קמילה וולריה

ליילה וג'מיל מספרים על העימות שלהם עם דלילה שעמדה להרוג אותם ואז המשטרה הגיעה, אבל דלילה הצליחה לברוח וגרוע מכך לגנוב מכונית וכסף שמאפשרים לה להתקדם בנקמה שלה. הם מבינים שהמטרה הבאה של דלילה היא קמילה וראניה מבינה שכשדלילה יודעת שקמילה הרגה את אביה קמילה הפכה למטרתה. ליילה חושבת שקמילה וולריה צריכות לדחות את החתונה. אלמדינייה מבקש לדבר איתן ומפציר בהן לדחות את החתונה, אך ולריה לא רוצה לעשות זאת גם קמילה אומרת שדחייה זאת לא אופצייה ומבקשת הגנה משטרתית, אלמדינייה מוכן לעזור, אך מבהיר שהיה דוחה את החתונה במקומן שזה הדבר הכי בטוח.

המשפחה מתחילה לטפל בסוראיה הקטנה ולהיקשר אליה ובעוד כולם הולכים לחתונה מג'ידה מתבקשת להישאר עם הילדים ארתור, סלמה וסוראיה התינוקת, היא מבטיחה לדאוג גם לסוראיה וכשכולם הולכים מג'ידה מרגישה דלת נטרקת, אך לא רואה מה קורה ואכן דלילה נכנסת ומתגנבת לחדר של בתה ואומרת לבתה כמעט בבכי שהייתה רוצה לגדל אותה אבל זה לא התאפשר ומאחלת לה שתהיה מאושרת מאוד עם סבתא שלה (של דלילה) ונפרדת מבתה בעצב כשמג'ידה והילדים לא מבחינים בביקור החשאי של דלילה ובפרומו לפרק הבא רואים את פיירוז וראניה מוצאות אצל סוראיה סמל של הקוראן שסוראיה האימא של דלילה נתנה לדלילה ומבינות שדלילה הייתה שם.

כולם מתכוננים לחתונה של קמילה וולריה למרות ההפתעה של חתונה בין שתי נשים, למיגל עדיין קשה לקבל זאת וקמילה מבהירה שגם היא לא תכננה. מיגל רוצה למסור את קמילה ולראניה זה נראה שוביניסטי גבר מעביר אישה לגבר וכולם נערכים ומדברים על כך שכלה אחת מאחרת ושתי כלות זה בטוח. החתונה נערכת כמו חתונה רגילה וקמילה וולריה מתנשקות נשיקה בסוף. בחתונה בין שתי הנשים, שתיהן זורקות זר, סיבלי תופסת זר אחד וסנטיניה את השני. סיבלי מבקשת לתת למישהי אחרת את הזר כי היא עוד לא רוצה להתחתן וקמילה וולריה צוחקות על הסצינה, סנטיניה דווקא רוצה את הזר שלה. פריקלס מספר לסיבלי שאביו כבר חולם על נכד וסיבלי מבהיר שלא יבנה עליה על זה בקרוב ופריקלס מבהיר שגם עליו לו והם צריכים לחוות זוגיות לפני שיביאו ילדים.

ראניה, ליילה וג'מיל דואגים שדלילה תופיע ותהרוס את החתונה והיו מעדיפים שקמילה וולריה תדחנה אותה ומפחדות בכל רגע שדלילה תופיע. גם אלמדינייה ותומס נערכים לרגע שיצטרכו לתפוס את דלילה ובטוחים שהיא תגיע. קמילה נפרדת לרגע מולריה כדי לשים את האיפור וולריה מחכה לה בקוצר רוח. קמילה המאושרת מורחת איפור ומופתעת על ידי דלילה שמאיימת עליה באקדח ומבהירה שבאה לנקום את רצח אביה. כולם מחכים לקמילה ומופתעים לראות את דלילה מאיימת עליה באקדח ומחזיקה בה כבת ערובה, אלמדינייה מבהיר שלא תוכל לברוח ודלילה מבהירה שתרצח אותה אם לא יקבל את תנאיה. היא דורשת שליילה תתחלף עם קמילה, ג'מיל מנסה לעצור בעד ליילה, אך ליילה חומקת ממנה ודלילה משחררת את קמילה ותופסת את ליילה ואז יורה בגבה של קמילה. ובפרומו לפרק הבא רואים שליילה כבר לא בידי דלילה ואלמדינייה מזהיר את דלילה שלא תוכל לברוח ודלילה יורה בעוד מישהו או מישהי כשהיא מוקפת משטרה.

במהלך החתונה ולפני בואה של דלילה אליני מספרת לקאיטנו שקיבלה את הזוגיות של לטיסיה ובנז'מין ומבינה שלטיסיה היא אדם טוב ורופאה טובה. קאיטנו מחמיא לאשתו וטוען שיודע שזאת הייתה היא והאליני שהייתה בימים האחרונים היא מה שאומרים בימים האחרונים פייק. גם בנז'מין חושף את העבודה החדש שקיבל בפני משפחתו ולטיסיה ובנז'מין מאושרים בחתונה.

מונא, עלי, שרה, פארוק, בוריס ואווה מחפשים נואשות את מאמדי ודואגים לו, הם מסתכלים על המכתבים ודואגים למאמדי מאוד. מונא נחרדת וחוששת לסבא שלה. תוך כדי זה לשרה יש צירים ופארוק בודק אותה ורואה שהלידה קרובה וממהרים לקחת את שרה לבית החולים ולהודיע לאווה. מאמדי בינתיים הופך לנווד ואישה שם משאילה לו סמיכה והוא מודה לה והיא אומרת שגברת יש רק בשמיים. בבוקר אותה גברת מראה לו איפה אפשר לקבל אוכל וקפה אצל אנשים נדיבים שמחלקים צדקה ומאמדי שמח לאכול. מונא סובלת שמצד אחד השמחה על לידת אחייניה ומצד שני הסבא שלה שנעלם.

הלידה של שרה מסתבכת וזה כואב לה אך היא תלד בלידה טבעית ולא בלידה קיסרית והיא צריכה ללחוץ ועלי ופארוק עוזרים ותומכים בה ולטיסיה מטפלת בה בתור רופאה. בזמן שמאמדי מבקש אוכל העובד הסוציאלי מזהה אותו מהתמונות שפרסמו במרכז ברוכים הבאים ובעוד מונא דואגת לסבא שלה היא מקבלת ידיעה איפה הוא. מונא מוצאת את מאמדי כשהוא מספר לנוודים סיפורים מחייו וכשמונא קוראת לו סבא הוא טוען שאין לו נכדים ומונא כואבת את זה שסבא שלה לא מזהה אותה. בוריס מוצא את מאמדי ומודיע לו על לידת הנינים ומאמדי תוקף את בוריס וטוען שאין לו נכדים אז איך יהיו לו נינים, לבסוף בוריס ומונא מצליחים להחזיר אותו לשפיותו ולקחת אותה לבית החולים ללידה של שרה שמתקדמת היטב כשבקרע השיר של עידן רייכל לפני שייגמר.

סימון מגיע לבית של אסתר ומספר שלא הצליח ליצור קשר עם אבנר ומסתבר שזאת בעיה של אבנר ששוכח להטעין את הנייד. סימון מספר שמקבל אינסוף טלפונים מהמשפחה שמחכה ללוויה. אבנר הנואש מפחד להיות לבד ועם גופה ונוטש את הרכב עם הארון ולוקח מונית הביתה. כשאבנר חוזר סימון דורש לדעת איפה הרכב והארון ואבנר מבהיר שלא יודע ומבהיר לאסתר שהיא צריכה לשלם לנהג המונית וזה יהיה יקר. סימון זועם ולמחרת אבנר מגיע לעבודה ושואל אם הרכב נמצא וסימון מספר שהרכב נגנב ואת הארון השאירו באמצע הדרך וסימון אומר שלא יודע על מה חשב כשלא פיטר אותו מייד ומפטר את אבנר ששוב מנסה לטעון שהוא עובד מעולה אך מפוטר בבושת פנים. הוא מספר זאת לאסתר ולטיפה וטוען שנתקע ללא סוללה וללא דלק ולא היה יכול לעשות כלום, לטיפה מסבירה שהיה צריך להתקשר מהנייד הקרוב ביותר, לא היה לנהג המונית נייד, בטוח היה לו. אבנר טוען שלא חשב על זה כשהיה רעב וציפה לארוחת צהריים ואסתר טוענת שאין ארוחת צהריים בערב ומוחה על כישלונו להחזיק בעבודה. אבנר מספר על רצונו למשפחה ולילד ולטיפה מבהירה שהוא חייב למצוא עבודה שיחזיק מעמד בה לפני שיהיה להם ילד.

אליאס מנסה לשכנע את מסעד לחזור איתו לסוריה ושזה היה חלום חייה והיא מבהירה שהמלחמה נמשכת, אך אליאס מבהיר שיש מקומות שקטים ומשקמים את ההריסות והם יכולים לתרום, אך מסעד לא מסוגלת לעזוב את ליילה ומשפחתה, אך אליאס נחושב בדעתו לשכנע אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 90 ואחרון - קמילה ניצלת

דלילה חוטפת את ליילה כבת ערובה ומכריחה אותה לנהוג בשבילה ובמהירות ומאיימת להרוג אותה, ג'מיל והמשטרה רודפים אחרי דלילה ומצליחים לפגוע במכוניתה וליילה מצליחה לברוח וג'מיל לוקח אותה. אלמדינייה מזהיר את דלילה שהיא מוקפת ואין טעם לנסות לברוח, אך דלילה לא מוותרת ויורה ואז רואים אותה עם אביה שכאילו התאחדה איתו או בפלשאבק לזיכרון ביניהם שעזיז משאיר לו את כל הבית שלהם ונראה שעזיז ודלילה מתאחדים בעולם הבא.

בזמן המרדף כולם רואים את קמילה הפצועה קשה ועצובים ולרגע נבהלתי שהיא נהרגה ברגע, ואז חשבתי שאולי דמות טובה צריכה להיהרג וכמו שעשו באם חורגת עם אנה רוסה ברגעים הכי טובים שלה של דמות שהתחרטה, ואז נזכרתי שסוראיה אימה של דלילה נרצחה בהתחלה וגם דווי נהרג. לאחר סיום הסצינות של דלילה כולם מחכים בבית חולים ודואגים לקמילה ומקווים שהיא תתאושש. ליילה, ג'מיל ואלמדינייה מגיעים ושואלים לשלומה של קמילה וראניה רוצה לדעת מה קרה לדלילה ואין חדשות טובות בשבילה, אלמדינייה מספר שדלילה נהרגה בקרב יריות, ראניה מצטערת ואז מגיעות החדשות הטובות שקמילה יצאה מכלל סכנה ותתאושש ורק צריכה יום אחד להיות בבית חולים וברוך השם הכדור לא פגע בה באיבר חיוני.

ראניה חוזרת עם פיירוז ושואלת את מג'ידה לגבי הילדים והילדים התנהגו יפה, אבל מג'ידה מספרת ששמעה דלת נסגרת כשאף אחד לא היה. בעוד ראניה ופיירוז מבולבלות הן מוצאות אצל סוראיה הקטנה תליון של הקוראן ופיירוז מספרת שאותו השאירה סוראיה לדלילה שתמיד הייתה איתה. ראניה מבינה שדלילה הייתה שם וגם חושבת שדלילה ידעה שלא תשרוד את מה שהיא מתכוונת לבצע ובאה להיפרד מבתה לפני שהיא הולכת למות.

בוריס מביא את מאמדי ללידה של שרה והזיכרון חוזר לזמן מה למאמדי והזקנים מדברים על הסיפורים שיספרו לנינים שלהם על המולדת ועלי ושרה אומרים שלא יודעים אלו סיפורים הם יספרו אבל הם יספרו להם סיפורים על שני זקנים זועפים שרבו ביניהם ואחר כך למדו לחבב זה את זה והפכו לחברים. שרה גם מספרת שאחד התאומים יקרה בוריס על שם הסבא רבא שלו ובוריס מאושר וגם לתאום השני יקראו מאמדי גם כן על שם הסבא רבא. אחרי הלידה מאמדי מביא את כל הקבצנים לבית התה שהוא בא להודות להם על שדאגו לו ועלי ומונא בהתחלה נדהמים, אבל כשמאמדי שואל אם לא ייכבדו אותם לאחר שהיו עם מאמדי ברגעים הקשים שלו, עלי אומר שבהחלט כן והקבצנים מרוויחים ארוחה בחינם.

אליאס קונה למסעד כרטיס לסוריה ואומר שבעוד חודש הוא נוסע לסוריה ומבקש שתבוא איתו, מסעד מבהירה שלא תבוא ושהוא סתם בזבז את הכסף על כרטיס, אבל אליאס מקווה שתשנה את דעתה ולכן שומר לה את הכרטיס. לאחר חודש ליילה, ג'מיל ורדואן נפרדים מאליאס ואליאס מצטער שהוא יצטרך להיפרד גם ממסעד שבסוף החליטה לא לבוא. מסעד באה אל הכומר ואומרת שלא רק הוא מאוהב בה, הרגש הדדי והיא מאוהבת בו, הם מתנשקים, אבל מסעד אומרת שזה בלתי אפשרי ביניהם ועוזבת. בעוד ליילה, ג'מיל ורדואן נפרדים מאליאס בשדה התעופה, מסעד מגיעה ברגע האחרון ומחליטה לבוא עם אליאס לסוריה ונפרדת ממשפחתה והם נוסעים לסוריה ביחד. ולאחר חודש דרך האמצעים האלקטורניים הם מתקשרים עם ליילה וג'מיל מספרים על מה שקורה לסוריה ונראה שהם גם התפייסו כזוג.

קמילה וולריה נוסעות למעין ירח דבש וקמילה שמחה שתוכל לבלות עם חברה במקומות שתמיד חלמה עליהם ושתיהן מאושרות מאוד.

מגיעה החתונה של מונא ופארוק ועושים חתונה ערבית עם חינה וריקודים והכול וצוחקים שמונא הפכה להיות ערבייה ומונא ופארוק מאושרים מאוד.

אבנר חוזר עצוב הביתה ואסתר ולטיפה/רבקה מבינות ששוב פוטר. אבנר מתייאש ואומר שכעת לטיפה יכולה לעבוד, אבל לטיפה מבהירה שתצטרך לדאוג לאבנרזיניו ולא תוכל. אבנר מבהיר שלא צריך לדאוג לו ואז אסתר ולטיפה מבהירות שלא מדובר בו אלא באבנר הקטן שלטיפה בהיריון עם הבן שלו. אבנר מאושר ומבטיח להשתנות ולהחזיק מעמד במקום העבודה כדי להיות מסוגל לדאוג לבנו.

פאוזי וסנטיניה מתחתנים ופאוזי זוכה להישאר בברזיל ולאחר חודשיים רוז'ריו משיג לפאוזי מאסר חצי פתוח וסנטיניה ופאוזי מאושרים על כך שפאוזי יוכל לבלות חלק מהזמן מחוץ לכלא ופאוזי אומר לסנטיניה שכעת יהיה כולו איתה, והיא מבהירה שרק חצי, אבל זה עדיף מלא כלום והם מאושרים.

טרסה וז'אן חוזרים להיות ביחד ופריקלס שמח בשבילם שהוא אומר שהרגיש יסורי מצפון שבגללו הם נפרדו וגם מציע סיבוב הופעות לז'אן בברזיל.

יש חגיגה לכבוד התערוכה של מרטן שמציג דגמים אפריקאים ואלמדינייה מדבר על רצונו על נכד, אבל זה עדיין לא בתוכניות של סיבלי ופריקלס, וזולייקה מבקשת ממנו להזיק מעמד שיש לה בשורה בשבילו ומבשרת לו שהיא בהיריון ויהיה לו עוד בן והוא מאושר.

המשחק של בנז'מין זוכה של יתומי האדמה זוכה להצלחה ומרטן מתקדם בחברת גיימינג וגם לטיסיה מרגישה סיפוק לעבוד בבית החולים הציבורי.

בתערוכה של מרטן הוא מציג בגדים מקונגו וליילה מראיינת אותו לאתר והוא מספר על תרבות קונגו וליילה מביעה את משאלת הלב של התסריטאי כשהיא מספרת איך ברזיל קלטה מהגרים מכל המדינות שבוריס ואסתר נמלטו מהשואה באירופה, מאמדי והוריו הגיעו מארצו, שגם ראניה הגיע מסוריה כמוהה, האב זוראן שהוריו הגיעו מיוגוסלביה שסבא שלו ספרדי וסבתא שלו פורטוגזית, ללטיפה שהפכה לרבקה תערובת של ערבים וגרמנים ולסנטיניה וקאיטנו נושאים בדם המזרחי שורשים אינדיאנים, שחורים ואירופאים ותומס, רוז'ריו, מארי ומרטן הם עם שורשים אפריקאים. ליילה מביעה תקווה שהעולם ייפתח לפליטים כמו ברזיל ולא יהיו עוד גבולות סגורים, גז מדמיע, גז פלפל ומלחמות שהורגות שקורעות משפחות ויהודים, פלסטינים, אפריקאים, סורים, לבנונים ובקיצור כל העמים יוכלו לחיות בשלווה בכל מקום.

לאחר האירוע מודים לליילה על הנאום וג'מיל לוקח אותם למקום המפגש שלהם בברזיל והם מאושרים ואומרים ששם סיפורים מתחילים והסיפור שלהם ממשיך להיכתב והסדרה מסתיימת כשברקע לצד ה-FIN כתובת סוף בכל מיני שפות על גגות בתים כשזיהיתי גם את הרוסית ולא זיהיתי את האסיאתי אם זה סיני, קוריאני או יפני, אבל הסדרה מסתיימת עם סוף בכמה וכמה שפות.
 
למעלה