לילה לבן 2009!!!!

לילה לבן 2009!!!!

מי הלך? איך היה? תמונות!! אני לא הצלחתי להגיע, היה לי בסופו של דבר רחוק מידי ועבודה מידי... אבל אני כבר מתה לשמוע!
 

ybo211

New member
היה אדיר!!

ללא ספק אחת ההופעות הטובות שהייתי בהן... כמות עצומה של קהל, ויהודית הייתה מלכה כתמיד... באמת הופעה מעולה 2 הדרנים, ואני לא חושבת שיש להיט אחד שלה שהיא לא שרה... נהניתי :)
 

meital91

New member
נשמע מדהים....שמחה שנהניתם

חבל שהייתה לי בגרות באותו יום וזה כל כך רחוק כל הזמן...:( נקווה שמתישהוא אוכל להגיע אני ממש מחכה לזה. אשמח לתמונות וחוויות!!
 

meital91

New member
נשמע מדהים....שמחה שנהניתם

חבל שהייתה לי בגרות באותו יום וזה כל כך רחוק כל הזמן...:( נקווה שמתישהוא אוכל להגיע אני ממש מחכה לזה. אשמח לתמונות וחוויות!!
 

lia לייה

New member
מדהיםםםםםםם.......

היא הייתה פשוט כ"כ טובה - מי מסוגל לשיר ככה ועוד ב3 לפנות בוקר?! ומצחיקה וכיפית והיה מהמם. לא היה את "בך לא נוגע" משום מה, ואת שיר ללא שם שיש בד"כ אבל נראה לי שבסוף הכיוון היה להקפיץ את הקהל ולא להפך אז פסדררר ;) בהדרן הראשון היא שרה את הילדה הכי יפה בגן ואז עברה לאני אוהבת שוקולד ומשם לאוהוהוה איך שגלגל מסתובב... כשהיא מסיימת ב"אני לא יודעת איך לסיים את השיר הזה כי שרתי בספונטניות.." (מולחן כמובן) ההדרן השני היה הרגיל (בוא לריו וכ') והשיר האחרון היה על רחבת הריקודים. היה מפוצץ באנשים (הגעתי בהתחלה כשעוד היה ריק יחסית ופתאום הסתכלתי אחורה קצת אחרי כשהתחילה ההופעה וזה היה מטורף). בקיצור היה מהמם. חוזרת לישון.
 

leiny85

New member
סליחה על הקטנוניות

אבל נראה לי שהשיר האחרון היה בוא לריו. אם אני זוכרת נכון (ואולי אני לא ,כי אני מסטולה מעייפות) - ההדרנים היו: הילדה הכי יפה בגן אני אוהבת שוקולד (עם התוספת של איך שגלגל מסתובב) רחבת הריקודים באה מאהבה ארץ טרופית יפה בוא לריו (בוא נרקוד עד אור הבוקר... ובאמת כבר היה בהיר לגמר כשהיא ירדה מהבמהי!) ובלי קשר - הייתה הופעה מעולה (ואני לא מהמעריצות השרופות שאומרות את זה על כל פסיק שיהודית עושה). היא הייתה על הבמה שעתיים (על השעון - 3:15-5:15), והצליחה להשאיר על הרגליים ולהקפיץ המוווון אנשים ("מה זה, גם שם יש אנשים? וואו, אתם ממש הרבה!"). גם המחווה לאריק איינשטיין ("צא מזה") הייתה מוצלחת מאוד בעיני. בנוסף לאלתור של "איך שגלגל מסתובב לו" שפתאום צץ לו בסוף הילדה הכי יפה בגן - היו עוד כמה רגעים מצחיקים, למשל: בשעה 4:30 (עדיין חושך מוחלט) יהודית שואלת את הקהל: "השמש זרחה?". והקהל שואג לה בחזרה: "לא!!!", היא עונה: "לא? טוב, בואו נמשיך" ומתחילה לשיר את "4 בבוקד לא נרדמת..." בקיצור - למרות שהיה לי יום מאווווד ארוך לפני זה, ולמרות שההגעה לתל אביב בתחבורה ציבורית הייתה סיוט - היה שווה
 

lia לייה

New member
יש מצב ../images/Emo8.gifגם אני יכולה להגיד שרמת הבהירות שלי

לא הייתה בשיאה
מסכימה עם כל מילה!
 

leiny85

New member
עכשיו כשישנתי עוד קצת - נזכרתי בעוד קטע חזק:

באיזשהו שלב (בין השירים) כל הקהל התחיל לצעוק "יהודית רביץ!" (5 מחיאות כפיים) וחוזר חלילה. בהתחלה היא חייכה ומין קדה קידה קטנה, וכשהיא הבינה שזה לא הולך להיגמר בקרוב היא התחילה למלמל כל מיני דברים (כל פעם משפט קצר בזמן 5 מחיאות הכפיים) - "וואי, איזה שיר זה?"... "המילים ממש עמוקות"... "מי כתב את זה?"... וכאלה.
ובלי קשר היו את ה"שטיקים הרגילים" (והאהובים):
פתאום יהודית וכל הנגנים מתחילים לקפוץ במקום לפי הקצב של השיר
ב-"4 לפנות בוקר" היא שרה "איפה אתה? הנה אתה!", מצביעה על עמית יצחק (שמתחיל את הסולו שלו)
 

lia לייה

New member
והיה יפה בסוף ה"יהודית רביץ" שהיא אמרה

"תודה. אני אזכור את זה"
 

PianoGirl20

New member
טוב, אני אתחיל...

קודם כל, אפתח ואומר שממש התלבטתי אם ללכת. חזרתי אתמול מקריית שמונה לרמת גן, סיפור שלקח לי 4 וחצי שעות נסיעה באוטובוס וכשהגעתי הבייתה בערב כבר הייתי גמורה. חשבתי כבר ללכת לישון וזהו, אבל משהו פשוט משך אותי לצאת החוצה וללכת להופעה הזאת. אולי זו הייתה המחשבה על כך שזו הזדמנות חד פעמית לראות את יהודית עושה את המופע שלה מקיסריה שנורא רציתי לראות אותו (והוא גם נורא יקר), והפחד שאני אפספס משהו טוב. אולי פשוט התגעגעתי. בכל מקרה, הוצאתי את עצמי מהמיטה בכח, התארגנתי ונסעתי לשם. כשהגעתי לחוף הצוק, התחלתי להתחרט על כך שבאתי. היה מפוצץ באנשים, הייתי עייפה ואמרתי לעצמי 'למה בכלל הייתי צריכה את זה'? אבל....כשיהודית עלתה על הבמה והתחילה לשיר את סליחות, זה היה כאילו שכל העולם עמד מלכת, זה היה רק אני ויהודית. היא עדיין ריגשה אותי. אחרי עשרות הופעות שלה שהייתי בהם, היא עדיין הצליחה לרגש אותי. הבנתי שהיא עדיין עושה לי את זה. אומנם לא ברמת שזה היה פעם, כשהייתי צעירה
, אבל היא בהחלט עדיין עשתה לי את זה. אחרי סליחות הגיעו השירים האהובים עליי, 'איזו מין ילדה', 'חורשת הכבשים', 'ומאוד לא פשוט לחכות', 'לקחת את ידי בידך', 'געגוע' ועוד רבים וטובים. רקדתי, שרתי איתה, הייתי מרוכזת רק בה ולא הסתכלתי לצדדים בכלל. בקיצור, זה היה רק אני והיא. ונהניתי. אומנם לקראת הסוף כבר לא יכולתי יותר ועזבתי איזה 10 או 20 דקות לפני הסוף, אבל כשהייתי שם זה היה נפלא. תודה יהודית על עוד הופעה נהדרת.
 

lia לייה

New member
בקשר להמון אנשים.. זה מדהים איך שלא שמים

לב לזה ברגע שההופעה מתחילה. בכל ההופעות שהייתי זה פשוט ככה שאת כ"כ מרוכזת בה ובקסם שלה ושל המוזיקה שאת לא מרגישה בכלל את כל העולם סביבך. אני מדי פעם הצצתי אחורה וכל פעם הופתעתי מחדש לראות את המיליון אנשים מאחוריי. פשוט לא מרגישים שיש שם עוד אנשים חוץ ממך.
 

amitik1

New member
וואווו מכל התגובות נשמע

שהיה מדהים ושממש נהניתם!!!!! מישהו צילם???!!!!
 

lia לייה

New member
האמת שממש התלבטתי בעניין המצלמה..

אבל החלטתי בסוף שלהסחב איתה ללילה לבן בת"א זה מלחיץ מידי וגם כבד, ולפעמים נחמד שהמצלמה בבית ואפשר להנות נטו מההופעה. בקיצור הפעם אין לי תמונות :)
 

amitik1

New member
זה ממש נכון....

אני בדר"כ מביאה מצלמה להופעות, אבל לרוב אני לא מצלמת כלום, כי אני אוהבת באותו הרגע להיות שם ולא להתחיל להתעסק עם המצלמה.
 

tiramisu1

New member
היה כיף ../images/Emo99.gif יהודית מלכה ../images/Emo47.gif

אמנם לא הייתי עד הסוף... התחלתי לצאת ב"צא מזה" וגמרתי לצאת משם באמת רק בסוף "4 לפנות בוקר" כי זה היה פשוט מטורף לצאת משם עם כל האנשים. מכיוון שלא באתי ב"מוד-הופעה" לא היה אכפת לי שישבתי רחוק והיו מלא אנשים שעמדו ולא ראיתי את הבמה ו/או את המסך... נהנינו מהמוזיקה הנהדרת וזהו... אבל זה הזכיר לי כמה שאני צריך הופעה נורמלית שלה.
 

shesek17

New member
גם אני הייתי!

היה מדהים! פשוט מדהים! ההופעה הראשונה שלה שהייתי והיא פשוט אדירה! זה היה כל כך שווה את העייפות ואת הכאבים ברגליים שהצטברו עוד מהערב מחווה לאריק איינשטיין. הייתי שורה ראשונה אבל מהצד שזה שראיתי אותה מהצד בכלל לא גרע והיה ממש כיף לראות אותה כל כך מקרוב. רקדתי ושרתי עד שנגמר לי הקול ואז שרתי עוד. היה כיף! מחכה להופעה הבאה
 
למעלה