ליל מנוחה

ליל מנוחה ../images/Emo29.gif../images/Emo41.gif../images/Emo24.gif

קפצתי לבקר סתם כי התגעגעתי , שולחת חיבוק אוהב , מה דעתכם נכון כיף לקנות עם הסל שבתמונה
 

דרדרית

New member
בוקר טוב....../images/Emo42.gif

אני זו, שנכנסתי רק לאחרונה... שנת הלימודים החלה. כן, אני שייכת לאותו זן שמלמד את ילדי ישראל הקטנטנים. אתמול, היום הראשון ללימודים, התרגשות עצומה, הקטנטנים של א' כבר משתלבים בביצפר, ההורים עדיין חוששים מה יהיה עם הגוזל הקטנטן שלהם, איך הוא יסתדר, ואני, ישבתי לי בצד, בטקס, כשכתה א' עלתה לבמה, ונזכרתי בבני הבכור שהיום הוא בן 25, בטקס דומה באותו מקום לפני.... ממש מיליון שנה. נזכרתי בבתי הקטנה שעברתי איתה את ההתרגשות כשהיא פסעה לראשונה עם הילקוט הורוד החדש שקנינו לה ותיק האוכל, בלונדינית אפרוחה עם שתי קוקיות, שעיקר החששות שלי היו איך היא תגיע... למדרגות של האוטובוס בהסעה שתקח אותה הבייתה. והבת ה"קטנה" עלתה אתמול לשביעית. או טו טו מסיימת תיכון.... תגידו, רק לי נדמה או שבאמת הזמן הזה טס??? שתהייה לכולנו שנה נפלאה ופורייה.
 

שרה16

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gifגם אצל הגוזל שלי (13)

עבר היום הראשון בשלום. מהר מאוד הם עוברים את ההסתגלות לשינויים החדשים,לכיתה החדשה,ולעיתים לחברים החדשים. את שמחת היום הראשון העיבה הידיעה על הפיגוע הנורא...ולמחרת,עולם כמנהגו נוהג-כאילו לא התרחש אסון יום קודם.
 
כבר צהריים-צהריים טובים לכולם

שיווו לאיזו נוסטלגיה לקחת אותי דרדרית. בתיאורך את ההתרגשות שליוותה אותך עם פסיעתם הראשונה של ילדייך לכיתה א תיארת בידיוק את ההתרגשות שעברה גם עלי. ומאחר ובית הספר היה בין שלוש לחמש דקות הליכה מהבית שלי כל בוקר הייתי מתיצבת עם ילדיי לביצפר:) הייתי מלווה אותם לכיתה, ואחר כך כשננעלו הדלתות הייתי נשארת מאחורי הדלת להאזין (ממש כמו בגן) שהגוזלים שלי, שזה עתה שיחררתי מהקן לשעות רבות מעבירים את הלימודים בלי הפרעות מיותרות. עד שסגן מנהל בית הספר כבר שאל אותי אם אני רוצה שינפיקו לי כרטיס עבודה לפחות אדפיס שעות נוכחות שלי בבית הספר. את המעקב הזה עשיתי עם ילדי הגדולים שכבר בני 29 ו27 עם הצעיר שבן21 כבר הייתי אמא מודרנית התרגשות היתה,אבל.... קשובה הייתי למה שיש לומר עליו אבל... נתתי לו יותר להתמודד עם בעיותיו בעצמו,למרות שהייתי עם יד על הדופק. אז מה זה אומר שהזדקנתי ?
 

emmy5

New member
חוטאת, אני בכלל לא אומרת את זה

הנכד הכי קטן שלי עלה ליב' . בדיוק לפני עשרים שנה ליוויתי את הנכדה שלי לכיתה א'. מה זה אומר שהזדקנתי? אני דואגת גם עכשיו לכולם ,הם נשארו הילדים הקטנים שלי , ואני האמא ,סבץא צעירה , הם קצת עברו אותי בגובה ..אז הם הזדקנו ..
 

bimbo.

New member
חוטאת חמודה../images/Emo140.gif

אמי צודקת. את ל א הזדקנת. ילדיך, הם שהתבגרו אנחנו, כידוע לך, נשארות תמיד צעירות
 
את איימיי כמובן שצודקתתת

אנחנו באמת שלא מזדקנות,אנחנו נעשות צעירות יותר ורק ילדינו שיהיו בריאים מתבגרים. וזה מזכיר לי את כל הסרטים היפים שבהם מככבים גם ילדים תינוקים ואיך אנחנו רואים את הילדים גדלים מיום ליום עוברים כבר את השחקנית (אימם) בגובה ואולי בידע אך הן השחקניות לעולם נשארות צעירות ויפות.
 
למעלה