לימודי אבחון דידקטי
שלום לכולם,
מתנצלת מראש אם השאלה שלי לא שייכת לפורום אבל אם תוכלו לעזור, אני אשמח.
אני בת 27, יש לי תואר ראשון במדעי החברה וב-4 שנים האחרונות עסקתי בגיוס עובדים במספר חברות גדולות.
כבר תקופה שאני מרגישה שמשהו חסר לי. בשירות עבדתי עם ילדים בעלי לקויות למידה והתחברתי לתחום אבל אני נרתעת מעבודה כמורה. במקביל ללימודים באונ' חנכתי בפר"ח ועבדתי באופן פרטי עם מספר ילדים (בעיקר התבססתי על הניסיון שרכשתי בשירות וזה היה מצוין. מילדים חסרי מוטיבציה ללמידה, הם רכשו מיומנויות בסיסיות של קריאה וכתיבה ובעיקר פיתחתי להם את יצר הסקרנות).
כיום אני מעוניינת לחזור לתחום האבחון וההוראה המתקנת, אני תוהה איך עושים את זה. התקבלתי ללימודי ריפוי בעיסוק בקריית אונו אבל כלכלית זה פחות אפשרי כרגע, אני יודעת שלעמוד מול 40 ילדים בכיתה זה לא בשבילי ולכן חשבתי על עבודה פרטנית.
השאלה שלי היא מה צריך ללמוד כדי להיות מאבחנת דידקטית ולעסוק בהוראה מתקנת ועד כמה יש עבודה בתחום. האם אני באמת חייבת להיות מורה כדי לעבוד בתחום?
תודה מראש,
מיכל
שלום לכולם,
מתנצלת מראש אם השאלה שלי לא שייכת לפורום אבל אם תוכלו לעזור, אני אשמח.
אני בת 27, יש לי תואר ראשון במדעי החברה וב-4 שנים האחרונות עסקתי בגיוס עובדים במספר חברות גדולות.
כבר תקופה שאני מרגישה שמשהו חסר לי. בשירות עבדתי עם ילדים בעלי לקויות למידה והתחברתי לתחום אבל אני נרתעת מעבודה כמורה. במקביל ללימודים באונ' חנכתי בפר"ח ועבדתי באופן פרטי עם מספר ילדים (בעיקר התבססתי על הניסיון שרכשתי בשירות וזה היה מצוין. מילדים חסרי מוטיבציה ללמידה, הם רכשו מיומנויות בסיסיות של קריאה וכתיבה ובעיקר פיתחתי להם את יצר הסקרנות).
כיום אני מעוניינת לחזור לתחום האבחון וההוראה המתקנת, אני תוהה איך עושים את זה. התקבלתי ללימודי ריפוי בעיסוק בקריית אונו אבל כלכלית זה פחות אפשרי כרגע, אני יודעת שלעמוד מול 40 ילדים בכיתה זה לא בשבילי ולכן חשבתי על עבודה פרטנית.
השאלה שלי היא מה צריך ללמוד כדי להיות מאבחנת דידקטית ולעסוק בהוראה מתקנת ועד כמה יש עבודה בתחום. האם אני באמת חייבת להיות מורה כדי לעבוד בתחום?
תודה מראש,
מיכל